Bed and Breakfast Guesthouse Beira Mar

Bed and Breakfast Guesthouse Beira Mar

8.7Fantastisch

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

Op vakantie geweest naar Guesthouse Beira Mar?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Beira Mar voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse Beira Mar

• 9Nynke16-09-2013

Veel voor weinig geld.

Had niet al te hoge verwachtingen omdat het een goedkoop hostel is, had verwacht dat het hoog nodige er zou zijn en verder niets. Maar het ontbijt was best royaal voor in een hostel, de keuken was ook groot. Er was een computer en wifi. Voor schone handdoeken moesten we even langs het personeel, maar dat is ook geen probleem. We hadden een privé kamer met eigen badkamer geboekt, dat werd elke dag schoon gemaakt.

Het balkon was geweldig!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9richard17-03-2013

goede goedkope hostel

Wij hadden een eigen kamer met eigen douche/toilet voor 40 E per kamer, incl ontbijt met zoetware. Vlees/kaas/eieren te koop in de supermarkt op het treinstation 10 min lopen. Centrum 10 min lopen, wel een steile hostelpand van 4 etages, je moet goed ter been zijn ! Zeer vriendelijke mensen. Netjes ingericht, net gerenoveerd, hoog Ikeagehalte met veel kleuren . Keuken met 2 pits ( dat is wat weinig ), groot koelkast, broodrooster, magnetron, flatscreen Tv etc, erg leuk. Let op zakkenrolers, vooral in tram 28 ( toeristentram ). Buiten lissabon : Sintra ( kastelen ) en Cascais : mooie luxe badplaats, alle musea gratis ! Trein is spotgoedkoop. Taxi naar vliegveld ong 12 E, gewoon netjes met teller aan. Goedkope restaurants in de buurt , 10 E pp incl drinken. Veel vis ! Hostel is een echte aanrader, zeker voor die prijs, mensen spreken goed Engels etc. Mimimarket voor drank naast de deur. Ligging is goed tov metro etc, alleen erg veel zakkenrollers uit Oost Europa, goed opletten !

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Ellie J.22-10-2012

Prima low-budget optie!

Vijf nachten in dit guesthouse verbleven, prima optie om voor weinig geld in de buurt van het centrum te zitten. Kamer was basic, maar schoon en gezellig ingericht (als je van kleuren houdt). Wel wat gehorig. Ontbijt bestond uit witte broodjes en brood met jam, chocopasta e.d. Als je ander beleg wilt, kun je dit zelf kopen en in de koelkast bewaren. Het guesthouse grenst aan de achterkant aan de fado-wijk Alfama, waardoor je 's avonds vanuit je kamer van de muziek kunt meegenieten. In de buurt van het guesthouse zitten genoeg restaurantjes. Enige nadeel was dat ze een 24-uurs receptie zouden hebben, maar toen ik om 6 uur 's ochtends wilde uitchecken er niemand te vinden was.

Alleen gereisd in oktober 2012

Bed and Breakfast Guesthouse Beira Mar info