Hostel Guest House Bela Flor

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Hostel Guest House Bela Flor

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Guest House Bela Flor voor je op een rij gezet:

Laatste review

Uitstekende locatie, dicht bij openbaar vervoer en centrum op wandelafstand. Dicht bij een levendig plein met kraampjes en muziek. Lakens, handdoeken en de kamer waren proper.

De eigenaars waren vriendelijk tegen ons, maar heel grof tegen anderen. De vrouw spreekt geen Engels. De man klaagde tegen ons over de andere gasten. Het is verboden te eten en drinken in de kamer maar er is geen gemeenschappelijke kamer of keuken waar je iets kan eten of gewoon kan zitten. Ze vragen extra wanneer je je bagage in bewaring wilt geven de laatste dag (en hij is kwaad wanneer je ze te laat komt halen). De badkamer is niet erg proper en je kan niet deftig op het toilet zitten omdat de lavabo er vlak voor staat. De toiletbril was zacht, erg vies. Het douchewater wisselde tussen warm en koud in de avond. 's Morgens was er enkel koud water. Er is geen air conditioning (moeilijk slapen 's nachts). De man slaapt in de zetel, je moet er altijd langs als je naar het toilet/douche gaat.

1 review over Hostel Guest House Bela Flor in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Guest House Bela Flor in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Guest House Bela Flor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.