Hotel Gat Rossio

Hotel Gat Rossio

7 reviews over Hotel Gat Rossio in het Nederlands

Prima locatie!

Louise, 19-10-2015

Een leuk trendy hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt én in een leuke buurt. De locatie is perfect als uitvalsbasis.

Kamers zijn schoon en klein, maar praktisch ingedeeld. Naar mijn mening groot genoeg voor een citytrip.

Dichtbij alle openbaar vervoer, met de metro bereikbaar vanaf het vliegveld.

klein maar fijn

Ria, 7-11-2012

Het hotel ligt erg gunstig. Het waren wel kleine kamers, maar wel erg netjes. Prima voor een stedentrip, ben je toch niet veel op de kamer.

beetje klein,maar ok

M.smeets, 28-9-2012

leuk hotel voor goed prijs. Kamers een beetje klein en jammer dat er geen bar is.

We hebben een aantal aanbieders voor Gat Rossio voor je op een rij gezet:

super hotel voor een stedentrip

carla, 19-10-2011

Leuk design hotel dicht bij het centrum. Kamers zijn niet super groot, maar wel goede bedden en schoon. Lekker ontbijt. Aanrader.

Mooi design hotel

Corine, 10-10-2011

Een mooi design hotel met een perfecte ligging. De halte van de Aerobus ligt op 100 meter, de winkelstraten liggen achter het hotel, vlakbij Biarro Alto waar je 's avonds kunt eten of een drankje doen.

Het hotel is erg netjes, schoon en verzorgd en ziet er strak uit. De kamers zijn netjes maar niet super groot maar dat is eigenlijk altijd het geval bij een stadshotel. Wij hadden zelf de superior kamer, die is iets ruimer. Ontbijt is prima verzorgd en kan zowel binnen als buiten worden gebruikt. Al met al een erg leuk stadshotel!

schoon hotel in centrum

de heer Lanting, 8-10-2011

goede prijs kwaliteitverhouding. Ligging in centrum is uitstekend.

Perfecte ligging

Suzanne Mooij, 21-11-2010

Het hotel ligt middenin het centrum, tussen twee grote pleinen in. De bushalte voor de bus naar de luchthaven is ook vlakbij, ideaal! In de buurt kun je je al goed vermaken, er zijn eettentjes, winkels en bezienswaardigheden vlakbij. Het hotel zelf is een beetje design achtig en schoon en netjes. De kamers zijn niet heel erg groot, maar prima. De douche is netjes, er is een gratis kluisje op de kamer en er is ook airco. Die hadden wij niet nodig, maar in de zomer is dat waarschijnlijk wel fijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Gat Rossio voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gat Rossio in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gat Rossio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gat Rossio scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.