Hotel Fontana Park

Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Fontana Park

• 8heer van den Hout03-10-2012

Prima

Goed, mooi modern hotel met goede service, goed eten en mooie kamers

Met vrienden

• 7De25-06-2011

Goed design hotel nabij centrum en toch rustig

erg modern, goede keuken voor Portugeesche begrippen. Realief kleine kamers.Zwarte badkamer, wel rendy maar je ziet niet veel Verder ok

Met oudere kinderen

• 8Coen&Irma31-05-2010

Zeker een aanrader

Erg mooi design hotel.Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk ontvangen en gaven ons wat goede tips over de stad,wat erg leuk was om te bezichtigen. Kamers waren mooi maar niet altijd even handig,Design....Geen handdoek haakjes,geen toilet houder en weinig stopcontacten,1 in de kamer en 1 in de badkamer. Was alleen een bad in de badkamer,weet niet of er ook kamers met alleen douche's,want ben je moeilijk ter been,is dit niet echt handig. Maar ik vond het bad heerlijk na een lange dag lopen.

Gangen waren echt gaaf,geen nummers op de deuren maar op de grond. Ontbijt was erg goed en ook het sushi en het andere restaurant waren TOP,echt aan te raden om sushi te eten. Ik heb maar 1 minpuntje,de kluisjes,die moesten we huren,en het is niet echt een goedkoop hotel,ze kunnen dit beter inclusief houden.

Dit hotel is zeker een aanrader,het straalt een bepaalde rust en klasse uit. Personeel keurig gekleed in de style van het hotel,Zwart/Wit. Top Top Top

Met vrienden

• 9Nillesen26-07-2008

Uitmuntend

Mooi designhotel. Erg geschikt voor mensen die houden van eenvoud,rust en design. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn goed verzorgd. Tip: ga cocktails drinken in de mooie binnentuin. Goedkoop en lekker. Let op! Ben je met een vriendin of vriend die niet je partner is: de badkamer is doorzichtig, je hebt dus niet zo veel privacy.

• 8Marcel16-04-2008

Mooi en goed hotel. De kamers zijn niet pratisch. Het bad staat half in de kamer., als je uit heb bad stapt dan is of het tapijt naast je bed nat of de galde tegel vloer wordt nat en is de kans op uitglijden erg groot. De wc is rondom bekleed met spiegels, als je zit te poepen zie je van alle kanten je zelf?? Er is geen toiletpapier houder aanwezig. Het toilet papier wordt door de kamermeisjes onder de wasbak gezet, buiten het toilet erg onhandig. Het eten in het hotel is ZEER goed, zowel het gewone restaurant als het Sushi restaurant. De bediening is erg behulpzaam en klant vriendelijk

• 8Mees15-04-2008

Echt een design hotel. Alles zwart met wit. Ziet er leuk uit, maar is wat onpraktisch. Het is nog vrij nieuw (sinds dec 2007). Lobby is mooi, modern. Maar weinig zit ruimte. Ontbijt is minimaal, kamer is spierwit. Je eet daar 's avonds wel goed. In lobby zit sushi bar in zwart. Bijzonder goed eten! Kamers zijn onpraktisch: paar puntje - geen wcrol-houder (plus dat schoonmaak rol steeds weer onder wastafel terugzet - dus opstaan), geen handdoekhaakjes, bad staat vrijwel naast het bed - dus weinig privacy. Kortom, leuk hotel als je design boven praktisch comfort zet.

0 tips over Hotel Fontana Park

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald