Bed and Breakfast
6,2

61 reviews over Bed and Breakfast Duas Nações in het Nederlands

Zeer centrale ligging, maar toe aan opknapbeurt.

Patricia
1-4-2017

Hotel ligt midden in het centrum van Lissabon aan een drukke winkelstraat. Kamers met uitzicht op winkelstraat zijn klein en ouwbollig maar hebben wel een mooi uitzicht. De kamers zijn toe aan een opknapbeurt. Dubbele beglazing zou op zijn plaats zijn. Iedere nacht om 2 uur komt de vuilniswagen met veel lawaai het afval ophalen. Daarnaast in het weekend veel lawaai van uitgaand publiek. Ontbijt stelt niet veel voor en is smaakloos. Ontbijt kan men beter in een van de vele cafe's in de winkelstraat nemen. Personeel is vriendelijk. De prijs is te hoog voor de kwaliteit die geleverd wordt. Voor hetzelfde bedrag kan men iets buiten het centrum een kwalitatief veel beter hotel krijgen. Alleen dit hotel boeken als de centrale ligging van belang is, anders is een ander hotel beter aan te raden.

Gereisd Alleenreizend in maart 2017

Boek dit hotel niet!

Parmentier
14-9-2015

Wij hebben dit hotel geboekt via touroperator en kregen gewoon niet wat we hadden geboekt. We kregen de kamer van de hel, waarbij werd gezegd dat touroperator het blijkbaar verkeerd had begrepen. Kamer met airco is niet zo heel moeilijk.De ventilator deed het niet.

Buiten was het heerlijk koel, maar de kamer was vreselijk warm en het stonk. Ramen open was onmogelijk door de stank en warmte op het binnenplaatsje, maar vooral door de diverse installaties, waaronder 10 airco-units, die bizar veel herrie maakten.

Boek het niet, want je krijgt de slechtste kamer die je ooit hebt gehad! Ze hebben er ervaring mee, want het was al duidelijk dat ons vertrek, blijven was onmogelijk, werd verwacht. We kregen gewoon niet de kamer die we hadden geboekt, die was namelijk al overgeboekt.

Touroperator was niet bereid ons te helpen, terwijl we via hen hadden geboekt.

Gereisd Met partner in september 2015

Prima voor paar nachten

Rianne
22-12-2014

Dit hotel is prima voor een paar nachten, bv. voor een citytrip. Hotel is makkelijk te bereiken vanaf luchthaven (halfuurtje met metro voor €1.40). Ligt super dicht bij metro station, dus ideale uitvalsbasis. Hotel ligt midden in een drukke winkelstraat, maar doordeweeks is het snachts gewoon stil dus heerlijk slapen. Vrijdagavond was er wel meer lawaai. Wij hadden, gebaseerd op het lezen van de reviews, bij het inchecken direct gevraagd om een kamer in het nieuwe gedeelte. Dit was geen enkel probleem. Kamer was erg klein; tweepersoonsbed en dan eigenlijk geen ruimte meer. Kamer was wel schoon, badkamer goed, en elke dag prima schoonmaak. Ontbijt is voor de niet te kritische mensen ook prima; plakken brood, croissantjes, bolletjes. Prima koffie,thee, sinaasappelsap. Beleg alleen kaas en jam, maar bolletje met kaas, even door de oven, prima!

Gelet op de lage prijzen van het hotel is de kwaliteit prima. Wil je luxe, dan hier niet voor gaan.

Gereisd Met partner in december 2014

D-reizen

Prima hotel voor niet al te kritische klanten

Jeroen
17-5-2014

Hotel is perfect gelegen in hartje Lissabon. Je zit direct midden in het centrum zonder er 's nachts echt last van te hebben. Kamers zijn minimalistisch ingericht en het ontbijt is niet echt uitgebreid.

Service aan de balie is zeer vriendelijk, spreken perfect Engels en zijn erg behulpzaam.

Als je niet al te hoge eisen stelt en graag in het midden van Lissabon wil zijn, voldoet dit hotel prima!

Gereisd Met partner in januari 2014

Oud Hotel met mooi centrale ligging

Peter
30-6-2013

Het hotel is oud, heel kleine kamers, geen kastruimte, maar wel schoon en iedere dag schone handdoeken. Om te gaan douchen moet je super atletisch zijn anders kan je er niet bij. Het ontbijt is eenvoudig, maar wel met heerlijke broodjes, 1 soort goede kaas en de koffie smaakt ook lekker. Het belangrijkste van dit hotel is, dat de ligging perfect is, midden in de gezelligste straat van Lissabon, dan neem je wel op de koop toe dat het hotel heel simpel en eenvoudig is.. Als je dus niet al te veel eisen stelt aan een hotel en je wilt op een heel centraal plekje in Lissabon zitten is dit hotel best wel een goede keuze.

Gereisd Met partner in Sat Jun 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk

Stéphanie
27-2-2013

Het hotel zelf is makkelijk te bereiken met een bus die vanaf de luchthaven vertrekt. Dit kost 3,50€ voor een enkeltje. Voor het hotel waren ze met werkzaamheden bezig en moest je over een houten plank het hotel binnen treden. De receptie was top! De kamer zelf stelde niet zo heel veel voor. Het was erg klein, maar wel schoon. We hadden een eigen badkamer met een bad. Het was echt super krap in de badkamer, want er stond een bad, een wc, een voetenbad en een wasbak. Voor de rest hadden we een televisie met een Nederlandse zender erop. Het ontbijt stelde niet zo heel veel voor. Er waren elke dag dezelfde broodjes met kaas of jam. Er was echt weinig keuze! Lissabon zelf is een mooie omgeving, alleen na 2 dagen hadden wij het alweer gezien. En we waren er 4 dagen ... Ik zou Lissabon daarom ook niet voor jongeren aanraden, omdat er weinig tot geen kroegen zijn. Het eten buiten het hotel was heel goedkoop en goed te eten. De broodjeszaak tegenover het hotel is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2013

Lawaai-papegaai-hotel met slecht ontbijt

Travelduo
19-2-2013

Lokatie:10. mooi centraal, enige voordeel. Kamers: Klein. Ook 'nieuwe gedeelte' Geen plaats voor koffer of toilettas/spullen in badkamer. Ontbreken van handoekenrek 1 stopkontact boven a/h plafond bij het bed ?! Eentje in badkamer. Bed goed, niet groot. 1.60m Iedere dag verse handdoeken/opdek van het bed.

Omgevingslawaai: Enorm !! Straten worden vernieuwd en ze werken tot 2.30u in de nacht !!!! En om 6.30u komen ze vuilniscontainers ophalen. Ook mensen op straat hoor je continu. Je slaapt dus slecht hierdoor, iedere 30 minuten hoor je wel wat!!

Hotellawaai: Behoorlijk, de lift hoor je door de hele gang starten en stoppen. Ook hoor je mensen lopen en praten.

Ontbijt: je kan een boterham roosteren, er zijn droge croissants en 1 soort kaas en aardbeienjam en honing. Jus dÓrange is mierezoet. De koffie is slecht, vreemde smaak. Echt niet te doen! Beter bij een bakkertje koffie of verse jus d'orange drinken met heerlijke portugese lekkernijen. Prima alternatief voor een paar euro!!

Gereisd Met partner in februari 2013

Eenvoudig hotel, perfecte plek!

Sandra
5-2-2013

Zoals alle andere beoordelingen: eenvoudig, maar schoon hotel. Kamer is klein, maar mooi en bovenal schoon. Het ontbijt is wat het is: broodje, kaas, jam, fruit en nog 2 lokale dingen. Koffie niet lekker, sinaasappelsap is aanmaak. De ligging maakt alles goed. Metro station Baixa-Chiado ligt dichtbij, de pleinen Rossio en Comercio en een van de beroemdste liften. Genoeg restaurantjes op loopafstand. Voor een stedentrip een prima uitgangspunt, geen luxe, maar degelijk.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

eenvoudig hotel in centrum Lissabon

adrie
7-11-2012

Eenvoudig hotel in het centrum van Lissabon. Er zijn ook kamers zonder badkamer dus let daar op met boeken. Bij het onbijt is de keuze beperkt, er is kaas en jam, maar er zitten genoeg bakkers in de buurt! Aanrader is de pastei de nata. Kamers zijn niet groot maar wel schoon en perfect voor een stedentripje Lissabon.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Oct 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Alves
24-3-2012

het was een leuke hotel om in te verblijven. Een groot hotel met veel kamer. Jammer dat de laatste verdieping de kamers geen badkamer hebben. Een goede ligging in een leuke winkelstraat. Voor een lang weekend is het een goed hotel. Als het aanraden aan mensen die voor een weekend gaan.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Duas Nações in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Duas Nações zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.