Wellness hotel, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°22°

34 reviews over Hotel Corinthia Lisbon in het Nederlands

fantastisch

defeny
20-12-2017

geweldig mooi schoon hotel. nog nooit van me leven zo'n geweldig ontbijt gehad! dit hotel is een 100 procent aanrader. het is niet op loopafstand van het centrum maar ligt wel meteen bij de metro. binnen enkele min ben je dan waar je wilt zijn. Lissabon is over het algemeen zo groot dat je veel met openbaar vervoer doet. het is dus ook niet nodig een hotel midden in het centrum te hebben. als je van plan dit bent te boeken en je hebt het geld zou ik het zeker aan te raden te boeken.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Prima hotel maar weinig sfeer

Francesca
12-11-2016

Wij verbleven hier voor een weekendje Lissabon. Op basis van de recenties op Zoover gekozen en het hotel in de basis als ok ervaren, maar volgende keer zoeken we wel verder. Het hotel heeft geen gezellige sfeer en we werden erg afstandelijk te woord gestaan door het personeel. Het ontbijt is uitgebreid, maar niet perse smakelijk in een sfeerloze zaal (tip: ga in Lissabon ontbijten, zo veel leuke mogelijkheden!!) . Minpuntjes: aangeboden drankjes op de kamer leek 'fruitnat' van het ontbijt en ging zelfs gisten. Werd dag later ook niet meegenomen. Zelfmeegenomen chips stond op de factuur. Niet heel erg, maar overall voor ons geen prettige kennismaking met het hotel.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Geweldig hotel

Meuldijk
15-1-2015

Wat een geweldig hotel, echt super.

Gereisd Met partner in januari 2015

Super hotel !

Remco
18-9-2014

Hotel Corinthia Lissabon is het perfect hotel voor ons bezoek aan Lissabon. Weliswaar is het hotel iets buiten het centrum gelegen. Maar de goede bereikbaarheid van de stad met de metro i.c.m. de excellente service & kamers van dit hotel maken dit een tophotel. Speciale desk voor info over de stad / excursies / etc. Zeer groot & uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Perfect

Johnny Breuls
24-6-2014

Proper, vriendelijk, rustig, goede ligging dichtbij metro en trein. Goed ontbijt. Neem zeker de upgrade naar de executive club, alleen al het uitzicht is adembenemend. Ook het ontbijt is rustiger en de ganse dag door zijn er hapjes en drankjes.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles klopt

hsteenhuis
27-3-2014

Luxe hotel waar het gastheerschap hoog in het vaandel staat. Her ontbijt buffet is een lust voor het oog

Gereisd Met partner in maart 2014

Zeer goed hotel

Marit
26-10-2013

Het Corinthia hotel in Lissabon is een perfecte plek om te verblijven bij een bezoek aan Lissabon. Het hotel ligt net buiten het centrum maar het metrostation is echt vlakbij. Het personeel is aardig en behulpzaam, de kamers zijn schoon en het eten is ook prima.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Geweldig hotel!!

marc
9-10-2013

Hotel ligt direct aan metrostation Zoologica. Vanaf hier in circa 5 stops in het centrum, circa 10 minuten. Hotel is werkelijk 5 sterren! Service is top. Wij hadden een suite op de 21ste verdieping met uitzicht over de Taag en de beroemde brug. Adembenemend! Boek indien mogelijk een kamer met toegang tot de executive lounge, dat is echt genieten! Drankje/hapje na een dag in de stad, genietend van het fantastische uitzicht op de 24ste verdieping.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Geweldig hotel, dichtbij metrostation

Laura den Biesen
9-9-2013

Ligt ver van het centrum af, maar op 200m loopafstand van een metrostatio. Je hebt de rust van de buitenwijken en de luxe van een fantastisch hotel en toch ben je binnen een kwartier in het centrum voor maar 1,40 (enkeltje) met de metro!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Fantastisch luxe hotel!

AvD
18-4-2013

Ik ben normaliter een erg kritisch persoon als het om hotels gaat, maar op dit hotel had ik echt niets aan te merken. De kamers zijn mooi, aan alles is gedacht en alles is super modern en luxe. De service van de altijd vriendelijke medewerkers is ook top en niets is te veel gevraagd. Eten is goed en alles is brandschoon.

Ze hebben daar een grappig liftsysteem flitsend liftsysteem: je drukt éérst op de verdieping waar je moet zijn, dan geeft hij aan bij welke lift je moet gaan staan (A t/m D) en dan brengt die lift jou vervolgens automatisch daarheen. Had zoiets nog nooit gezien!

Gereisd Met partner in april 2013

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Portugees, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corinthia Lisbon in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corinthia Lisbon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.