9.2FenomenaalScore uit 36 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.2

Over Corinthia Hotel Lisbon

Welkom bij ons luxehotel met een modern en stijlvol design, waar gasten kunnen genieten van een ontspannen en comfortabel verblijf. Met een prachtig zwembad en een ideale ligging nabij het centrum en het strand, bieden wij de perfecte combinatie van ontspanning en verkenning van de omgeving.

Corinthia Hotel Lisbon

De Ligging

Ons hotel ligt op slechts 6 kilometer afstand van de luchthaven Aeroporto de Lisboa, wat ongeveer 10 minuten rijden is met de auto. Voor gasten die liever het openbaar vervoer gebruiken, bevindt zich op 150 meter afstand het treinstation Sete Rios en de metro Jardim Zoológico. Het centrum van de stad is 2,5 kilometer verderop en is gemakkelijk bereikbaar. Daarnaast ligt het winkelcentrum op slechts 5 minuten loopafstand. Voor een ontspannen dag aan het strand, is het strand op 35 kilometer afstand, wat met de auto ongeveer 40 minuten rijden is.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 518 kamers, waaronder junior suites, suites en tweepersoonskamers, allemaal comfortabel en modern ingericht. De faciliteiten omvatten een zwembad, zonneterras, restaurants, bars, businesscentrum, winkels, en een wellnessgedeelte met spa en fitnessstudio. Er is ook een tuin, garage, parkeergelegenheid, en faciliteiten voor rolstoelgebruikers. Voor de zakelijke reiziger zijn er vergaderruimtes en een businesscenter beschikbaar. Gasten kunnen genieten van live muziek en diverse sportactiviteiten zoals aerobics en yoga.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van heerlijke maaltijden in het buffetrestaurant 'Sete Colinas' met Internationale keuken of in het à-la-carterestaurant 'Tipico' met Portugeese keuken. Daarnaast zijn er twee bars, waaronder een loungebar en een zwembadbar. Het verblijf biedt verschillende maaltijdopties, waaronder zonder maaltijden, overnachting met ontbijt en halfpension. Voor gasten die graag all inclusive verblijven, zijn er diverse culinaire opties beschikbaar, inclusief dieetgerechten en vegetarische gerechten.

Goed om te weten

Gasten kunnen betalen met creditcards zoals American Express, Visa, Diners Club, JCB en MasterCard. Er is een 24-uurs beveiligingsdienst, oppasservice, autoverhuur, wasservice, en een eigen shuttlebus beschikbaar. Het hotel biedt kinderopvang, medische diensten en een piccolo-service. Voor rolstoelgebruikers zijn er aangepaste kamers beschikbaar. De check-out tijd is om 12:00 uur. Toeristenbelasting en eventuele extra kosten kunnen van toepassing zijn.

Faciliteiten

• Openbaar vervoer: 100m

Contactgegevens

Adresgegevens

105 Avenida Columbano Bordalo Pinheiro 105, P-1099-031

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.