Bed and Breakfast Casa do Patio

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Casa do Patio

• 9Frank28-05-2017

uitstekende uitvalsbasis

Zeer goed gelegen, dicht bij de tram 28 en metro, vlakbij diverse goede restaurantjes. Prima en vers ontbijt, mooie kamer en goede bedden. Vriendelijke gastheren, tenslotte leuk terrasje voor ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9manon van donselaar05-03-2016

Toptijd gehad!

Wauw wat een top accomodatie! Wij hadden voor 5 dagen een appartementje met keuken. Super alles was aanwezig en genoeg ruimte voor met zn tweeen. Als we terugkwamen van een lange dag wandelen was de afwas gedaan (!) En hadden we ook nog alle dagen schone handdoeken. Het personeel doet werkelijk alles voor je reserveren bij een restaurant, tips geven over wat je gezien moet hebben, plattegrond met getekende instructies. En ze vragen ook de volgende dag nog of je alles kon vinden in de stad en hoe je t vond. Wij moesten om 4:15 richting luchthaven dus checkte smiddag alvast uit....er werd een taxi geregeld.....en er werd zelfs nog een ontbijtje voor ons in de koelkast achtergelaten in t hoofdgebouw.....! Wauw wat een service! Zeker een aanrader en als we mog eens gaan zonder twijfel weer hier een kamer...! Zeer tevreden! Solvejg H. en Manon v. D.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Stephanie09-10-2013

Wat een leuke B&B

Wat een leuke plek op een hofje! Ontzettend vriendelijke mensen die direct allerlei tips gaven, niet alleen hier maar overal in Lissabon. Wat een relaxte stad. De kamer was super, erg schoon en modern met heerlijke bedden. Iedere dag werd het bed opgemaakt en wc schoongemaakt, erg lux voor een B&B. Ontbijt ook uitstekend. Houd er rekening mee dat je goede schoenen meeneemt, het is wel eindje (hoog) lopen naar drukkere gedeelte maar was het zeker waard!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9reiziger24-02-2013

Superplekje, waar je je als gast echt welkom voelt

Geen moeite te veel hier. Zo aardig dat je eerst denkt, klopt dit wel? Maar gelukkig dat doet het. Je zit op een leuke plek in de stad, krijgt direct de hoogtepunten van de stad, afgestemd op jouw wensen, de bedden zijn goed en het ontbijt geweldig. Aanrader als je niet van massale onpersoonlijke hotels houdt!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 0Evalien15-12-2011

Echt een aanrader

Wij zaten in een van de 2 appartementjes. Deze bevinden zich in naast gelegen gebouw op de 4e verdieping (geen lift), maar met mooi uitzicht op de stad. Alles was er en ruime woonkamer.

Ontbijten deden we in de B&B. Overheerlijk, vers gemaakt en gezellige andere gasten. De eigenaar/personeel was zeer behulpzaam.

Ze hebben nog 2 andere B&B's onder hun hoede in deze wijk. Ligging is in rustig zijstraatje. Vlakbij tramhalte en op 5 min lopen van diverse eettentjes. Ook kost taxi circa 5 Euro naar de meeste bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in december 2011

• 0Gerard10-10-2011

Een aanrader.

Oprechte vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Uitstekende comfortabele kamers. Authentiek en pittoresk gebouw in een nét zo authentieke omgeving. Het ontbijt is in één woord geweldig en de sfeer is zeer relaxed.

Gereisd met partner in september 2011

Bed and Breakfast Casa do Patio info