Hotel Botanico

4 reviews over Hotel Botanico in het Nederlands

basic

ingrid
2-5-2016

Botanica is zeer basic. Bedden vrij hard. Kamers warm maar gelukkig wel airco. Badkamer schimmel in het kit werk en de douche deur maakte best veel.lawaai.wij hadden een kamer aan de straat kant dit is wel wat gehorig . ontbijt goed maar geen variatie op de muren was waterschade zichtbaar . Ligging niet aan te raden als je slecht ter been bent hotel is Door een steile straat bereikbaar. Wel centraal op 8 min van de metro. Middels een trap gelijk in de bairro alto en centrum op 10 min lopen

Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch hotel

Ciska
11-10-2013

Wij hadden met z'n drieën een zeer ruime kamer met minibar, kluisje en airco. Tevens een ruime badkamer met bad, wastafel, bidet en toilet. De enige opmerking is het enorme rumoer op straat 's nachts, wat komt door de nabijgelegen bar. Dat was jammer, aangezien we hier regelmatig wakker van werden. Hiervoor heeft het personeel zich netjes verontschuldigd. Tevens ligt het hotel erg hoog gelegen, wat een flinke wandeling is (of je pakt een taxi). Personeel is supervriendelijk en het ontbijt erg goed. Een perfect hotel voor een vakantie of stedentrip.

Gereisd met vrienden in september 2013

een geweldig klein hotel

colin lee-warden
25-10-2012

een geweldig klein hotel met uitstekende service, ligging en kamers. heb hier minsyens 10 keer gelogeerd en altijd perfect

Gereisd met partner in januari 2012

2007

wij hebben van 12 tot 15 maart in dit hotel gelogeerd

rob en marian jung
31-3-2007

wij hebben van 12 tot 15 maart in dit hotel gelogeerd. dit hotel ligt in het centrum en heeft een eigen parkeerplaats. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk we kregen meteen een hele uitleg over de stad en waar je beste heel kon gaan + welke tram je moest nemen. De inrichting is erg netjes en het ontbijt uitstekend.

Gereisd anders in maart 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Botanico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botanico in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botanico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.