Hotel Borges

99 reviews over Hotel Borges in het Nederlands

Top vakantie in lissabon

Sylvia
28-9-2018

Wat een mooi hotel met een goede service.

Waren erg vroeg bij t hotel en konden onze koffers achter laten die netjes in een kast werden werden opgeborgen met naam en kamernummers. De superior rooms waren mooi, met goede airco en koelkastje. Je ziet dat t hotel aan t vernieuwen is maar wel met details van vroeger. Beneden in de ontbijt een gezellige plek om te zitten en volop keus. Met verschillende bereidingen van ei, ham, kaas en verschillende jammetjes en honing en broodsoorten. Lekker bakje koffie of thee en vruchten sappen.

T hotel ligt midden van een hele gezellige straat met allerlei terrassen en s avonds volop levendigheid met eten en straat artiesten, ga ook lekker kleine straatjes in en elke keer zie je andere dingen,

Ideaal hotel voor een paar dagen lissabon en omgeving

Wat een geweldig hotel

Diana de Leeuw
24-9-2018

Wat een fantastisch hotel. Hele vriendelijke ontvangst. Waren te vroeg, maar konden onze koffers veilig achterlaten. En er is een ruimte waar je je om kan kleden. Kamers waren perfect, ontbijt was goed en het hotel heeft een supergezellige ligging. Tot 11 uur ontbijten en pas om 12 uur uitchecken. Super! Na 12 uur kan je je koffer weer veilig achterlaten zodat je nog wat aan je dag hebt als je later vliegt. En natuurlijk weer de mogelijkheid om weer even te douchen. Taxi via het hotel geregeld om naar het vliegveld te gaan en er werd zelfs door een van de medewerkers naar buiten gelopen om te kijken of de taxi al was gearriveerd. Wat een service. Kan dit hotel iedereen aanraden.

Niet voor herhaling vatbaar.

Jh
12-7-2018

Mwoh ....oud. Drukke kamer.

Op rustige kamer trok toilet niet door. Wel nieuwe kamer gekregen, maar druk.

In kast geen leg planken en slechts 4 hangers.

Scharnier kast stuk.

Ligging incentrum: goed. Dicht bij metro.

Vrij Uit

Perfecte ligging, net hotel.

Liset
20-5-2018

De ligging was perfect! Vanaf het vliegveld heel makkelijk met de metro te bereiken. Schone kamer, wel verouderd maar dat vonden wij geen probleem. Er was heel veel leven buiten op het pleintje voor het hotel. Dit vonden wij juist gezellig. Wil je rust, dan moet je niet midden in het centrum gaan zitten. Het ontbijt was simpel maar voor ons voldoende. Het personeel bij de receptie was niet echt vriendelijk maar we hadden ze ook niet nodig behalve voor in- en uitchecken dus we hebben ons er niet aan gestoord.

Voor onze stedentrip vonden we het een prima hotel en zou het zo weer boeken.

Schietend... maar zonder ontbijt

Hans & Joyce
13-5-2018

Ligging midden in centrum is perfect. Metro ingang direct voor de deur.

Ontbijt is niet slecht maar héél heel slecht. Terwijl er om de 25 meter bakkertjes zitten met de lekkerste broodjes. Wat een dramatisch ontbijt tref je hier. Advies. Boeken zonder ontbijt en dan lekker ontbijten bij cafeetje direct naast het hotel.

Perfecte ligging

Jeanine
19-4-2017

Prima uitvalsbasis om de stad te ontdekken. Vlak bij metrostation. Nette kamer, goed ontbijt.

Geen rustpunt maar wel heel centraal

Astrid
21-2-2016

Absolute minpunten:

- heel veel herrie van optredens voor de deur met versterkt geluid - heel de middag en 's avonds tot 22.00 uur

- rampzalig ontbijt - echt, meneer Reimers van Herman den Blijker zou niet goed worden

Absolute pluspunten:

- centrale ligging

- lift en toegankelijkheid

- bed = OK

- gerenoveerde badkamer (kamer 508)

Top hotel!

Janita
2-12-2015

Wij verbleven 5 dagen en 4 nachten in Hotel Borges Chiado. Hotel heeft een perfecte ligging om de stad te verkennen, alle hoogtepunten van Lissabon zijn op loopafstand vanaf het hotel. Ook het metrostation zit onder het hotel,

Wij hadden een standaard tweepersoonskamer geboekt maar kregen een Suprior kamer, deze zijn top! Kamer was gerenoveerd, prima en ruime badkamer en een ruime kamer met 2 aparte tweepersoonsbedden. Ontbijt was niet luxe maar wel keuze genoeg, voor ieder wat wils. Ideale uitvalbasis voor een stedentrip en Lissabon is prachtig!

armoedige bende

Y. Kleijn
24-10-2015

kleine kamers, zakte bijna door de vloer,

Perfecte plek om Lissabon te verkennen!

w.t.a.driessen
4-7-2015

We wilden graag direct vanuit ons hotel Lissabon beleven. Moderne stad en het gemoedelijke Bairo Alto met de gezellige straatjes. Dan kon prima. Wij hadden een prima kamer, bedden waren goed! Verder een eenvoudig ontbijt, maar ook dat voldeed. We kunnen over t personeel alleen maar zeggen, dat we vriendelijk zijn ontvangen en uitgezwaaid.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borges in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.