Hotel Borges

7.2Goed

104 reviews over Hotel Borges

• 6Nadia24-02-2020

Minder dan verwacht

Hotel ligt op loopafstand van tram 28, metro station en de winkels/restaurants. Echter bij binnenkomst van het hotel komt je een rioollucht tegemoet. Kamer is verouderd, gehorig en in de badkamer stukken uit de muur of schimmelplekjes. Ontbijt was redelijk, niet super veel keuze. Tafels staan in vergadervorm dus je bent verplicht bij andere aan een tafel te gaan zitten. Mannen achter de balie niet behulpzaam. Bij aankomst was douchegel op en de volgende ochtend ernaar gevraagd, dit zou geregeld worden. Echter bij terugkomst nog niet dus weer gevraagd. Waarbij je geïrriteerd antwoord krijgt ja morgenochtend, als het in de avond is na dag lopen. Uiteindelijk met veel zuchten is hij het gaan halen zonder enig excuus erna.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8H van Dijk04-02-2020

Mooi plekje in de stad.

Wij hadden beslist niet de kamer van de foto's , ontbijt was prima , ik snap al dat gezeur nooit zo goed .Prima ligging 2 minuten van metrostation..het ligt wel wat hoog en wij hadden na een paar dagen behoorlijk pijnlijke kuiten .

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8H VAN DIJK06-12-2019

Goed , maar volgende keer niet meer op een heuvel

Wij hadden een gerenoveerde kamer waar de oude kasten weer in terug gezet waren , kast deur stond op een grote kier en w.c. deur ging ook niet goed dicht , zo leek het net of je in je "kamer" je behoefte zat te doen ....over het ontbijt kan ik mij niet begrijpen wat de mensen altijd hebben te klagen ..Elke morgen verse broodjes , 3 soorten ei , gebakken spek , worstjes en bonen , 6 soorten vleeswaren met kaas , verschillende soorten fruit , 6 soorten cornflakes 4 verschillende jus de Orange 's koffie thee melk verschillende cakejes , zoettig heid , honing .. Wat eten al die klagers s'morgens .....waarschijnlijk een plak brood met pindakaas in de hand en hup de auto in ...snap er niks van .

Gereisd met partner in december 2019

• 5Gasten18-11-2019

Foto’s op de website erg misleidend. Ligging goed.

Ligging was perfect. Alleen jammer als je dan aankomt, je een kamer krijgt die je totaal niet had verwacht. Echt in een hoekje gepropt in het hotel. Een bed van 1,20 groot die heel erg kraakte..... Niet wat we er van verwacht hadden als je zo de foto’s ziet op al de websites. Naar de receptie gegaan en dit gemeld: kregen we een andere kamer. Wel al beter, maar nog steeds niet naar verwachting. Het was erg koud op de kamer. Gordijnen kapot, airco onder de stof en afzuiging van de badkamer ook heel smerig. Kortom, de foto’s van de websites zijn erg misleidend. De kamers zien er in het echt niet zo uit. Als laatste hangt er een vreemd geurtje in de lobby en de gangen.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Niene01-10-2019

Net voldoende vanwege de locatie

De locatie is prima maar het hotel stelt verder niet veel voor. Putlucht in de sterk verouderde kamer. Gordijn hing er half af, deuren schreeuwen om een verfje en gehorig. Een grote kier onder de deur dus je hoort andere gasten praten, hoesten ect. Ontbijt redelijk maar niet bijzonder. Over het algemeen wat viezig, ook bijvoorbeeld de liften. Onze kamer stond duidelijk niet op de foto’s op de site.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Carla de Win06-06-2019

Fijn verblijf in het centrum van Lissabon

Fijn hotel midden in het centrum. De kamers wisselen enorm op grootte maar zijn goed. Het personeel is aardig, ook de mensen aan de balie. De eetzaal is ruim maar er staan zó veel tafeltjes in dat het moeilijk aanschuiven is. Goed ontbijt. Kortom een fijn verblijf in hotel Borges.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Gerda25-04-2019

Geweldig

Geweldig hotel midden in de oude stad metro aan de overkant heerlijk eten

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Cornelia06-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar is goed bevallen

Het hotel was goed bevallen. De locatie kon niet beter. Midden in het centrum. Alleen het ontbijt viel tegen! De transfer terug naar het vliegveld had eerder moeten komen waardoor we niet zo hoefden te haasten!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Semahat Dimitriadis11-03-2019

Nooit meer

Ligging is perfect! Maar heel veel overlast van buitenaf! Harde muziek van omliggende Cafés. Hygiene op de eerste verdieping familiekamer was erg slecht, vieze badkamer en de geur van wc was duidelijk herkenbaar, wellicht dat de kamermeisjes deze kamer over het hoofd hebben gezien. Ontbijt was matig... Het is geen hotel voor gezinnen!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8Esmee22-02-2019

Top hotel met goede service

Super centraal hotel. Paar meter van de metro. Prachtige lobby en vriendelijk personeel die ook perfect engels spreekt. We kregen zelfs een upgrade. Kamer lag aan de drukke straat kant, geen geluidsoverlast gehad terwijl er toch elke avond live muziek buiten was. Ontbijt was oke, verder niet bijzonder. De ontbijtzaal is wel heel mooi. Hotel had wat gebreken maar logisch als het zo oud is. Verder merk je er eigenlijk niks van.

Gereisd met partner in februari 2019

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen