Hotel As Lisboa

8.2Fantastisch

10 reviews over Hotel As Lisboa

• 9Mw. Vroegop12-05-2017

Fijn comfortabel hotel

Het hotel ligt aan een drukke verkeersweg (Almirante Reis), naast de in/uitgang van de metro. Een prima uitvalhoek om van alles in Lissabon te gaan bezoeken. Geen last van verkeerslawaai (dubbele ramen). Het is geen knus familiehotel, eerder zakelijk en comfortabel

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Annemarie25-06-2016

Prima hotel naast metrostation

Vriendelijk ontvangen door baliemedewerkster. Wij hadden om twee aparte bedden gevraagd maar kregen kamer met tweepersoonsbed. Werd snel een bed op de kamer bijgeplaatst omdat andere kamer niet mogelijk was. Kamer was schoon, zeepjes ed werden elke dag aangevuld. Airco blijft de hele dag aan ook als je sleutelkaart er niet in zit. Heerlijk om met de warmte op een koele kamer te komen. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Hotel ligt naast metro ingang. Wij hebben hier een prima verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 7S. Vermeer30-04-2016

Goed en schoon hotel

A.s. Lisboa ligt wel een eindje uit het centrum, maar als je stevig doorloopt of met het openbaar vervoer reist, ben je gauw in het centrum. Het hotel ligt aan een park met een grote fontein. Het is een mooi, rustig en vooral schoon hotel. Prima uitvalsbasis om vanuit hier de stad te verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10anja hartgers19-11-2015

goed hotel

Top locatie binnen 10m ingang metro station personeel zeer vriendelijk en behulpzaam kamers schoon Ontbijt in een woord Super!!!!!!! aanrader gebruik hiphop bus om niks van dar alles te missen en bezoek Sintra echt een must!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 5Maarten26-08-2013

Kamers veel te warm

Wij waren voor een Citytrip in Lissabon en hadden dit hotel geboekt op basis van locatie. De kamers zijn ruim en zijn voorzien van badkamer met Bad. Alles was schoon echter wij hadden een extra bed voor onze dochter, maar hier was niet op te slapen. Het was een ligbed waar de nodige veren ontbraken met als gevolg dat je enkel op 2 stangen lag. Na een belletje met de receptie werd hier een nieuw bed op de kamer afgeleverd. Dit bed was wel beter, maar nog niet wat je ervan zou verwachten. De kamers waren veel te heet door een slecht functioneren Airco. Hierdoor geen oog dicht kunnen doen de hele nacht. Het ontbijt was prima. Ik zou dit hotel niet nog een keer bezoeken omdat je komt om te slapen. Dit was in zijn geheel niet mogelijk door de hoge temperatuur in de kamer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9grootaert jacqueline12-06-2012

terug naar lissabon, dan terug naar AS Lisboa

mijn portefeuille werd gestolen tijdens wachten op de taxi, ik werd zo vriendelijk ontvangen in het hotel, ze hebben me alle nodige telefoonnrs. bezorgd zodat ik alle diensten kon verwittigen. Politie, ambassade, enz... Ook over politie en ambassade niets dan lof. de kamer was zeer verzorgd , ontbijt perfect en het personeel zeer gedienstig.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Wilma06-04-2012

Zeer geschikt hotel

Zeer gunstig gelegen hotel, metro om de hoek. Ontbijt zeer gevarieerd, uitstekend

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 0paulienvandeworp06-11-2011

3 sterren says it all

Hotel op loopafstand (als je van wandelen houdt teminste.. zo'n 45 minuten ) van 't centrum. Wandeling is op zich wel aan te bevelen omdat je veel facetten van het straatleven in Lissabon dan meepakt (!) Is lopen je hobby niet dan is de metro heel dichtbij. Service in het hotel varieerde per personeelslid en het ontbijtbuffet is niet echt heel uitgebreid. Uitzicht is, als je in hogere sferen (6,7 en hoger) verblijft, prachtig. Zowel overdag als 's avonds. In de nabije omgeving van 't hotel zijn winkels en andere lokale gelegenheden die op portugees (prijs) niveau eten & drinken serveren.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Tom Bodde30-01-2009

Boven op de metro

Uitstekend hotel bovenop de metrohalte; 5 haltes naar het Rossio. Vraag om een kamer zo hoog mogelijk. Ik zat op de negende verdieping en keek vanuit mijn bad (met een glas wijn in de hand) uit over de stad en de Taag! Super!! Briljant ontbijtbuffet voor Portugese begrippen... Een absolute aanrader! Ik was hier zakelijk een week in mijn eentje, maar voelde me er zeer thuis, mede door het vriendelijke personeel.

Alleen gereisd in januari 2009

• 7A.L. eeken02-10-2007

Een uitstekend hotel.Ligging prima om met het openbaar vervoer naar het centrum te komen.metrostation voor de deur. Ontbijt was prima en personeel zeer vriendelijk. We hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotel As Lisboa info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen