Hotel Altis Avenida

Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag15°10°
Hotel Altis Avenida
9,1

5 reviews over Hotel Altis Avenida in het Nederlands

Prima hotel. Centraal gelegen.

kaatje
18-5-2016

Vriendelijke ontvangst. Bediening in restaurant heel goed. Behulpzaamheid troef. Mooie kamers.

Wat ik vreselijk vond was de muziek in het restaurant. Jazz, en nog eens jazz en veel te luid. Geen variatie. Altijd zelfde genre.

Wat ik ook erg miste was een leuke bar om 's avonds nog te keuvelen. Alleen een stukje van het restaurant zelf rond de bar was beschikbaar.

Ook geen zwembad.

Prachtig Centraal gelegen en erg vriendelijk

C. Coppens-Cornelis
20-3-2012

Op 15 maart hier geweest. Een prachtig luxe hotel dat midden in het Centrum ligt. Prachtige ruime kamers en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Lissabon is echt een geweldige stad met zoveel moois om te zien. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Perfecte ligging, mooi nieuw hotel, aardig en behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, beetje aan de prijs maar de versnapering die we aantroffen op bed 's avonds maakte dat goed.

Fantastisch hotel!!

VS
10-6-2011

Lang weekend in Lissabon geweest en verbleven in dit hotel. Geweldig hotel. De ligging is echt super. Midden in het centrum. Mooi dakterras waar je een mooi uitzicht over een deel van de stad hebt. De kamers zijn fantastisch. Van alle luxe voorzien en heel schoon. Het eten is goed maar behoorlijk prijzig voor hetgeen je krijgt... Maar de restaurantjes zijn op steenworp afstand dus het is niet nodig om in het hotel te eten.

Schitterend

Els
11-10-2010

Altis Avenida is een goed verzorgd hotel. Ligt midden in het centrum, schuin tegenover het station. Met openbaar vervoer is alles goed bereikbaar. Zeer luxe uitstraling.

Een klein minpuntje is het overigens schitterende bad. We misten een paar handgrepen om uit de mooie badkuip te komen.

Het eten in de Brasserie was goed, alleen het menu was gemaakt voor mensen die hooguit drie dagen kwamen eten. Te weinig keus voor meerdere dagen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altis Avenida in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altis Avenida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.