Vakantiehuis Villa Limão

16 reviews over Vakantiehuis Villa Limão in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Wij verbleven in Lissabon en daarna 1 week in deze praktische Casa. Je hebt zeker een auto nodig, en die auto brengt je naar leuke plekjes in de buurt. Er is echt veel te zien in de buurt. Prachtige kathedralen in Alcobaca en zeker Batalha. Een prachtige ommuurde oudstad met kasteel te Obidos. We gingen ook naar Mafra en zelfs naar Sintra. Zeker niet vergeten de overweldigende oceaan te bezoeken aan het Praio de Solgado, daar is een uitstekend, goedkoop dagmenu restaurantje. Ook in Nazare geweest, neem daar zeker de kabellift, prachtig uitzicht. 's middags aten we altijd in de plaatselijke restaurantjes, lekkere visgerechten. Na onze uitstapjes vlogen we fijn ons zwembad in om te relaxen. Kortom, een fijne ontspannen vakantie.

Prachtig vakantiehuis

Maarten
5-8-2017

Mooi vakantiehuis in een leuk en mooi gedeelte van Portugal. Het huis is zeer compleet uitgerust en alles is uitstekend verzorgd. Heerlijk zwembad op eigen terrein. Eigenaren Geert en Iris zijn erg gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

Prima huis, prima locatie op 10 min strand

Charlotte's familie 4 personen
31-7-2017

Groot/schoon/goed ingericht& onderhouden huis en tuin incl bbq. Heel privé, ondanks gekoppelde (lager gelegen) woning. Handdoekwissel om de paar dagen + bedlinnenwissel 1xpw. Op 10 automin. van strand. Supermarkten dichtbij. Genoeg bezienswaardigheden om je 2 weken te vermaken. Prima contact eigenaren.

Zeer goede accomodatie met mooie ligging

Fam. Joosen
21-6-2017

Mooie ligging met prachtig uitzicht.

Heel handig is dat bij aankomst eerste benodigdheden als bijvoorbeeld koffie, kruiden, toiletpapier, olijfolie, afwasmiddel etc. al klaar staan. Vriendelijke benadering door Iris en Geert.

Het appartement was zeer verzorgd en de verhuurders zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de buurt .

Super mooie locatie

Lianne Willemsen
22-10-2015

Een heel mooi vakantiehuis waar wij ons zeer welkom voelden. Bedden opgemaakt en na een week werden de bedden verschoond. De handdoeken en het keukengoed werd 2x per week verschoond. Hoe fijn dat je dat zelf allemaal niet hoeft mee te nemen. De ligging is rustig maar met een auto kun je zo in de drukte zijn. Bezienswaardigheden genoeg in de buurt. Het enige minpuntje is dat je zonder auto niet zoveel kunt maar voor ons geen probleem want wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld.

Heerlijk vakantiehuis in prachtige omgeving

Thijs en Anne
13-9-2015

We waren er echt aan toe, een weekje ertussenuit. En wat een treffer was dit! In midden Portugal zo´n 3 kwartier boven Lissabon, ligt Casa Limão. Een groot vakantiehuis waar echt alles aanwezig is. Toen we aankwamen werden we welkom geheten door Iris. Ze vertelde over de omgeving, het huis en het zwembad waarvan we veel gebruik zouden gaan maken. We hebben eerst een paar dagen rustig aangedaan en genoten van het uitzicht, de tuin en het zwembad. Later in de week zijn we naar de plaatsjes Nazaré, Alcobaça en Batlaha geweest. Gegeten en gewandeld hebben we veel in het leuke strandplaatsje São Martinho do Porto. Een paar minuutjes met de auto.

Wij kunnen dit huis en de omgeving aan iedereen aanraden!

Fijne accomodatie

Monique Hoek
8-9-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie in Portugal gehad. Het appartement was prima voor elkaar.

Netjes, goede bedden en een fantastische barbecue buiten. De eigenaren zijn ontzettend aardige mensen, Nederlanders, en dat merk aan de inrichting van het huis. Heel compleet, ook in de keuken is alles wat je nodig hebt aanwezig.

De omgeving is landelijk en lekker rustig. In het huisje is een map aanwezig met allerlei toeristische tips. Superhandig!

Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Prima landelijk gelegen vakantiehuis

José
16-8-2015

Het huis is heel rustig gelegen met een prachtig uitzicht vanaf het terras op de vallei. In het huis is alles te vinden wat je nodig hebt. Het was schoon en netjes. Onze zoon van 16 heeft op de bedbank geslapen en dat ging prima. Zelf hadden we een ruime slaapkamer met een mooie badkamer.

Het is fijn dat we ook gebruik konden maken van het naastgelegen zwembad. Het is een huis voor mensen die van rust en een landelijke omgeving houden. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis naar allerlei leuke plaatsen en bezienswaardigheden. Het is wel noodzakelijk om een auto ter beschikking te hebben. Ook bijvoorbeeld om naar het leuke kleine bakkertje in het dorp verderop te rijden.

Bij aankomst was Iris aanwezig en stond er een heerlijke fles wijn klaar. Er is een map met uitgebreide informatie en tips in het huis aanwezig. Erg handig. Ook is er een wasmachine en droger te gebruiken.

Alles bij elkaar een prima huis en uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie! Bedankt Iris!

In één woord geweldig!

S&B
13-8-2015

In juni een weekje Casa Limao geboekt om lekker uit te rusten. In één woord geweldig.

De accommodatie is landelijk gelegen, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Je kunt lekker relaxen op je eigen terras of aan het zwembad. Voor mensen die van rust en cultuur houden een ideale plek. De eigenaren Iris en Geert zijn zeer gastvrij. Dankzij hun tips hebben we een heel ander deel van Portugal gezien. We hadden tijd te kort om alle bezienswaardigheden te zien en komen dan ook zeker snel een keer terug.

Geert, Eigenaar, 13-8-2015
Beste Sandra, bedankt voor je lovende woorden! En zeker graag tot ziens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Limão in Junqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Limão zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Limão scoort een 8.31 uit 10 op basis van 16 reviews.