Vakantiehuis Villa Limãosterstersterster

Tonen op kaart

18 reviews over Vakantiehuis Villa Limão

• 2018
    10Martijn Broersma27-08-2018

Een heerlijke plek en een absolute aanrader!

Prachtig huis, voorzien van alle gemakken. Geweldige ligging (mooi uitzicht, rustig maar toch dichtbij voorzieningen en plekken die je als gezin tijdens de vakantie wilt bezoeken), fijn zwembad, mooie tuin, en zeer netjes onderhouden! Buitengewoon aardige en vriendelijke Nederlandse eigenaren, die heel behulpzaam zijn. Echt een aanrader!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, Eigenaar, 16-09-2018

Beste Martijn, hartelijk dank voor je lovende woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Nicole25-07-2018

Comfortabel

Fijn comfortabel vakantiehuis met prachtig uitzicht vanaf het terras. Veel bezienswaardigheden en stranden in de buurt. Mooie streek om te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Ronny14-09-2017

Ideale ontspannen vakantie, met leuke uitstapjes

Wij verbleven in Lissabon en daarna 1 week in deze praktische Casa. Je hebt zeker een auto nodig, en die auto brengt je naar leuke plekjes in de buurt. Er is echt veel te zien in de buurt. Prachtige kathedralen in Alcobaca en zeker Batalha. Een prachtige ommuurde oudstad met kasteel te Obidos. We gingen ook naar Mafra en zelfs naar Sintra. Zeker niet vergeten de overweldigende oceaan te bezoeken aan het Praio de Solgado, daar is een uitstekend, goedkoop dagmenu restaurantje. Ook in Nazare geweest, neem daar zeker de kabellift, prachtig uitzicht. 's middags aten we altijd in de plaatselijke restaurantjes, lekkere visgerechten. Na onze uitstapjes vlogen we fijn ons zwembad in om te relaxen. Kortom, een fijne ontspannen vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Maarten05-08-2017

Prachtig vakantiehuis

Mooi vakantiehuis in een leuk en mooi gedeelte van Portugal. Het huis is zeer compleet uitgerust en alles is uitstekend verzorgd. Heerlijk zwembad op eigen terrein. Eigenaren Geert en Iris zijn erg gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Charlotte's familie 4 personen31-07-2017

Prima huis, prima locatie op 10 min strand

Groot/schoon/goed ingericht& onderhouden huis en tuin incl bbq. Heel privé, ondanks gekoppelde (lager gelegen) woning. Handdoekwissel om de paar dagen + bedlinnenwissel 1xpw. Op 10 automin. van strand. Supermarkten dichtbij. Genoeg bezienswaardigheden om je 2 weken te vermaken. Prima contact eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Fam. Joosen21-06-2017

Zeer goede accomodatie met mooie ligging

Mooie ligging met prachtig uitzicht. Heel handig is dat bij aankomst eerste benodigdheden als bijvoorbeeld koffie, kruiden, toiletpapier, olijfolie, afwasmiddel etc. al klaar staan. Vriendelijke benadering door Iris en Geert.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Y. de Boer17-08-2016

Prima appartement op prachtige lokatie vlakbij zee

Het appartement was zeer verzorgd en de verhuurders zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de buurt .

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Lianne Willemsen22-10-2015

Super mooie locatie

Een heel mooi vakantiehuis waar wij ons zeer welkom voelden. Bedden opgemaakt en na een week werden de bedden verschoond. De handdoeken en het keukengoed werd 2x per week verschoond. Hoe fijn dat je dat zelf allemaal niet hoeft mee te nemen. De ligging is rustig maar met een auto kun je zo in de drukte zijn. Bezienswaardigheden genoeg in de buurt. Het enige minpuntje is dat je zonder auto niet zoveel kunt maar voor ons geen probleem want wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 10Thijs en Anne13-09-2015

Heerlijk vakantiehuis in prachtige omgeving

We waren er echt aan toe, een weekje ertussenuit. En wat een treffer was dit! In midden Portugal zo´n 3 kwartier boven Lissabon, ligt Casa Limão. Een groot vakantiehuis waar echt alles aanwezig is. Toen we aankwamen werden we welkom geheten door Iris. Ze vertelde over de omgeving, het huis en het zwembad waarvan we veel gebruik zouden gaan maken. We hebben eerst een paar dagen rustig aangedaan en genoten van het uitzicht, de tuin en het zwembad. Later in de week zijn we naar de plaatsjes Nazaré, Alcobaça en Batlaha geweest. Gegeten en gewandeld hebben we veel in het leuke strandplaatsje São Martinho do Porto. Een paar minuutjes met de auto.

Wij kunnen dit huis en de omgeving aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Monique Hoek08-09-2015

Fijne accomodatie

Wij hebben een heerlijke vakantie in Portugal gehad. Het appartement was prima voor elkaar. Netjes, goede bedden en een fantastische barbecue buiten. De eigenaren zijn ontzettend aardige mensen, Nederlanders, en dat merk aan de inrichting van het huis. Heel compleet, ook in de keuken is alles wat je nodig hebt aanwezig. De omgeving is landelijk en lekker rustig. In het huisje is een map aanwezig met allerlei toeristische tips. Superhandig!

Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2015

1 tip over Vakantiehuis Villa Limão

• m&a, 01-09-2014

Ga uit eten op het platteland en mijd toeristische oorden. Voor weinig geld kun je lekker eten. En de mensen zijn zó blij dat je komt. Betere persoonlijke aandacht kun je niet wensen.

0 vragen over Vakantiehuis Villa Limão

Vakantiehuis info