Vakantiehuis Villa Limão

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa Limão
8,4

18 reviews over Vakantiehuis Villa Limão in het Nederlands

Een heerlijke plek en een absolute aanrader!

Martijn Broersma
27-8-2018

Prachtig huis, voorzien van alle gemakken. Geweldige ligging (mooi uitzicht, rustig maar toch dichtbij voorzieningen en plekken die je als gezin tijdens de vakantie wilt bezoeken), fijn zwembad, mooie tuin, en zeer netjes onderhouden! Buitengewoon aardige en vriendelijke Nederlandse eigenaren, die heel behulpzaam zijn. Echt een aanrader!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, Eigenaar, 16-9-2018
Beste Martijn, hartelijk dank voor je lovende woorden. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer!

Comfortabel

Nicole
25-7-2018

Fijn comfortabel vakantiehuis met prachtig uitzicht vanaf het terras.

Veel bezienswaardigheden en stranden in de buurt.

Mooie streek om te verblijven.

Wij verbleven in Lissabon en daarna 1 week in deze praktische Casa. Je hebt zeker een auto nodig, en die auto brengt je naar leuke plekjes in de buurt. Er is echt veel te zien in de buurt. Prachtige kathedralen in Alcobaca en zeker Batalha. Een prachtige ommuurde oudstad met kasteel te Obidos. We gingen ook naar Mafra en zelfs naar Sintra. Zeker niet vergeten de overweldigende oceaan te bezoeken aan het Praio de Solgado, daar is een uitstekend, goedkoop dagmenu restaurantje. Ook in Nazare geweest, neem daar zeker de kabellift, prachtig uitzicht. 's middags aten we altijd in de plaatselijke restaurantjes, lekkere visgerechten. Na onze uitstapjes vlogen we fijn ons zwembad in om te relaxen. Kortom, een fijne ontspannen vakantie.

Prachtig vakantiehuis

Maarten
5-8-2017

Mooi vakantiehuis in een leuk en mooi gedeelte van Portugal. Het huis is zeer compleet uitgerust en alles is uitstekend verzorgd. Heerlijk zwembad op eigen terrein. Eigenaren Geert en Iris zijn erg gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

Prima huis, prima locatie op 10 min strand

Charlotte's familie 4 personen
31-7-2017

Groot/schoon/goed ingericht& onderhouden huis en tuin incl bbq. Heel privé, ondanks gekoppelde (lager gelegen) woning. Handdoekwissel om de paar dagen + bedlinnenwissel 1xpw. Op 10 automin. van strand. Supermarkten dichtbij. Genoeg bezienswaardigheden om je 2 weken te vermaken. Prima contact eigenaren.

Zeer goede accomodatie met mooie ligging

Fam. Joosen
21-6-2017

Mooie ligging met prachtig uitzicht.

Heel handig is dat bij aankomst eerste benodigdheden als bijvoorbeeld koffie, kruiden, toiletpapier, olijfolie, afwasmiddel etc. al klaar staan. Vriendelijke benadering door Iris en Geert.

Het appartement was zeer verzorgd en de verhuurders zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook goede uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de buurt .

Super mooie locatie

Lianne Willemsen
22-10-2015

Een heel mooi vakantiehuis waar wij ons zeer welkom voelden. Bedden opgemaakt en na een week werden de bedden verschoond. De handdoeken en het keukengoed werd 2x per week verschoond. Hoe fijn dat je dat zelf allemaal niet hoeft mee te nemen. De ligging is rustig maar met een auto kun je zo in de drukte zijn. Bezienswaardigheden genoeg in de buurt. Het enige minpuntje is dat je zonder auto niet zoveel kunt maar voor ons geen probleem want wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld.

Heerlijk vakantiehuis in prachtige omgeving

Thijs en Anne
13-9-2015

We waren er echt aan toe, een weekje ertussenuit. En wat een treffer was dit! In midden Portugal zo´n 3 kwartier boven Lissabon, ligt Casa Limão. Een groot vakantiehuis waar echt alles aanwezig is. Toen we aankwamen werden we welkom geheten door Iris. Ze vertelde over de omgeving, het huis en het zwembad waarvan we veel gebruik zouden gaan maken. We hebben eerst een paar dagen rustig aangedaan en genoten van het uitzicht, de tuin en het zwembad. Later in de week zijn we naar de plaatsjes Nazaré, Alcobaça en Batlaha geweest. Gegeten en gewandeld hebben we veel in het leuke strandplaatsje São Martinho do Porto. Een paar minuutjes met de auto.

Wij kunnen dit huis en de omgeving aan iedereen aanraden!

Fijne accomodatie

Monique Hoek
8-9-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie in Portugal gehad. Het appartement was prima voor elkaar.

Netjes, goede bedden en een fantastische barbecue buiten. De eigenaren zijn ontzettend aardige mensen, Nederlanders, en dat merk aan de inrichting van het huis. Heel compleet, ook in de keuken is alles wat je nodig hebt aanwezig.

De omgeving is landelijk en lekker rustig. In het huisje is een map aanwezig met allerlei toeristische tips. Superhandig!

Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Limão in Junqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Limão zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.