Géén boekingskosten

verhuurvergunning ET9556

20 Reviews over Silver Coast Glamping

• 8Annemijn29-05-2022

Heerliedepeerlie!

Heel mooie lodge tent, enorm luxe kamperen als je het ons vraagt! Kleinschalig, waardoor persoonlijk! Geert en Iris zijn super aardig, geïnteresseerd en hebben advies wanneer je die wenst. Zeker een aanrader!

Geert, Eigenaar, 12-06-2022

Dankjewel Annemijn voor deze mooie review! Wat fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad op onze glamping. We vonden het erg leuk jullie als gasten te hebben. Jullie zijn altijd welkom!

• 9Hilde24-08-2021

Geweldig!

Heerlijke rustige plek met met een prettig uitzicht. De tent is fantastisch, lekker groot, goede bedden en een fijne douche. De ligging is goed. De surfspots zijn goed te berijden en Lissabon of coimbra liggen op een uurtje rijden. Omdat er maar 3 tenten staan voelt de plek echt als een “thuis”. Iris en Geert doen alles om je te helpen en reageren heel snel op je vragen. We hebben een super fijne vakantie gehad. Een aanrader als je van een rustige plek houd.

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 10-09-2021

Hilde, dank voor deze geweldige review! We zijn blij dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie bij ons, dat jullie je "thuis" hebben gevoeld vinden we een enorm compliment. We vinden het leuk als onze gasten van een zo onbezorgd mogelijke vakantie kunnen genieten, en als we daarbij kunnen helpen doen we dat uiteraard graag. Jullie zijn altijd van harte welkom!

• 9Thimo24-08-2021

Dit kun je eigenlijk geen “tent” noemen: wat luxe!

Wat een heerlijke plek! Bij een klein dorpje, weg van de drukte een kleine, luxe oase van 3 enorme en geweldig uitgeruste safari tenten met een heerlijk zwembad. We hebben genoten van de omgeving met prachtige dorpjes, stadjes en natuurlijk de stranden!Iris en Geert zijn de perfecte gastvrouw en -heer: alles is tot in de puntjes geregeld en ze ze zijn bereid om te helpen wanneer dit nodig is.We zijn heerlijk uitgerust weer teruggekomen van onze reis en kijken terug op een geweldige tijd op de Silver Coast Glamping!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 10-09-2021

Dank Thimo, voor je mooie review! We vinden het erg fijn te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in onze lodge Larix. Wij vonden het fijn jullie als gasten te hebben. Jullie zijn altijd van harte welkom! Met vriendelijke groet,

• 7Luc Willems23-08-2021

Leuke plek

Leuke plek, tenten met alle comfort van een bungalow. Kan s’nachts wel koud zijn met kinderen (zelfs in augustus) . Mooi zwembad, verder weinig speelmogelijkheden voor kinderen van bv 6 jaar, en de honden van de buren houden je wel wakker bij momenten. Verder zijn de gastheren 100% correct en is alles geregeld zoals vooraf duidelijk vermeld.

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 10-09-2021

Beste Luc, dank voor je review, we waarderen je feedback. In onze regio koelen de zomernachten meestal af tot een graad of 17, en omdat je dat in een tent sneller merkt dan in een huis hebben we in alle tenten spreien voorzien. Over het algemeen vermaken kinderen zich prima in het zwembad, en wordt er gebruik gemaakt van het speelveldje. Intussen zijn we bezig een nieuw speeltoestel te maken, dit wordt in het najaar geplaatst. We hopen dat jullie in ieder geval hebben genoten van een fijne vakantie in Portugal. Met vriendelijke groet,

• 8Bertie van Zwam05-08-2020

Prima tent van alle gemakken voorzien

Prachtige tent van alle gemakken voorzien. Uitstekende keuken en badkamer. Erg luxueus. Wel veel (zwerf) honden die je s'nachts uit je slaap hielden. Er lagen standaard oordopjes in de tent. Ook mocht je niet met waterresistent zonnebrand op in het water. Maar juist in en op het water verbrand je door de weerkaatsing van de zon. Als commentaar kregen we dat het zwembad dan weer lastig schoon te maken is. Uh ja maar dat hoort erbij. Omgeving was vooral het strand mooi en leuk. Paar kleine leuke dorpjes in de buurt.

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 12-08-2020

Beste Bertie, dankjewel voor je mooie beoordeling. We vinden het fijn te lezen dat onze lodge jullie goed bevallen is. We vinden het jammer dat je het vervelend vond geen zonnebrand te mogen smeren voor het zwemmen. Al onze gasten vinden het prettig als ons zwembad schoon en helder is, dat zwemt toch het lekkerst?

• 10Annelies19-07-2020

Heerlijk genieten in Portugal

We hebben heel erg genoten van ons verblijf op Silver Coast Glamping. Kleinschalig kamperen op een heerlijke locatie. De tenten waren van alle comfort voorzien. Heerlijk zwembad en een top service van de gastvrouw en gastheer! Een aanrader!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 12-08-2020

Dankjewel Annelies voor deze mooie review. We vinden het fijn dat jullie hebben genoten van jullie vakantie bij ons. En wat jammer dat die 2 weken voorbij vlogen! Jullie zijn altijd welkom.

• 10Jeanette en Bas20-09-2019

We komen zeker terug.

Wat een mooie plek. We hebben genoten in onze tent. Een tent die zeer rum is en eigenlijk meer een bungalow met canvas buitenkant is. We hebben een supertijd gehad. Mede door de bruikbare tips van de eigenaren Irs en Geert. We komen zeker terug.

• 10Jeannette en Bas20-09-2019

We komen zeker nog 's terug|

Wat een heerlijke plek. Het was heel veel meer dan alleen maar een tent. Meer een bungalow met canvas wanden! Alles super geregeld. Bruikbare tips van Iris en Geert gekregen. We komen zeker nog 's terug|

• 8Van der weijde02-09-2019

Heerlijk

Super glamping en rustige ligging

• 8Fam Den Outer29-07-2019

Prima voor elkaar.

Nog luxer dan verwacht. Vooral de keuken goed uitgerust. En heerlijke douche.

Lodge Silver Coast Glamping info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (3)

Soort hotel

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar