Lodge

7 reviews over Lodge Silver Coast Glamping in het Nederlands

Super!

Antoon,
28-9-2018

Wat een heerlijke plek. Erg sfeervolle lodge met veel comfort. Vele leuke dorpjes en bezienswaardigheden in de omgeving. Indrukwekkend is bedevaartsoord Fatima. Ook Obidos is zeker een bezoek waard. En daarna weer heerlijk 'thuis' komen op de Silver Coast Glaming!

Gereisd met partner in september 2018

Glamping op zijn best!

Familie Wollrabe,
2-9-2018

Dit is pas glamping! We voelden ons meteen thuis in lodge Larix, van binnen en buiten een prachtig houten interieur, van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden tot en met een luxe douchecabine aan toe. Wakker worden met het gekukeleku van de haan, op de veranda genieten van het landelijke uitzicht of de sterrenhemel. Een duik nemen in het gemeenschappelijke zwembad, waar ook de stenen bbq staat met twee picknicktafels. Er staan drie tentlodges op het mooi aangelegde en goed verzorgde terrein, met elk ook buiten een eigen picknicktafel. Er is een gezamenlijke wasmachine. Het geheel heeft een sfeervolle uitstraling en ademt rust. Met lodge Larix als prima uitvalsbasis bezochten wij met onze huurauto in twee weken de prachtige en afwisselende omgeving tussen Porto en Lissabon en hebben genoten van authentieke dorpjes, pure restaurantjes, prachige (natuur)stranden en mooie plaatsen. Silver Coast Glamping van Iris en Geert: een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne plek met prachtig uitzicht , centraal gelegen van mooie stranden en stadjes. Op platteland wel veel geluiden van dieren maar met oordoppen geen probleem meer. De kinderen hadden er geen last van.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

mooie plek, het echte Portugal

Fam de Laat,
29-7-2018

Gave plek in het achterland van de Silver Coast. Vlak bij zee, 10 min. Ga er gewoon naar toe, verken de omgeving en je zal ervaren dat je echt vakantie hebt. Kinderen kunnen zich er prima vermaken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!

simone,
4-9-2017

Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben een heerlijke tijd gehad.

Het was onze eerste ervaring in een lodge en dat is heel goed bevallen.

Het is een zeer luxe lodge met een prachtig uitzicht.

De kids ( 6 en 9) hebben zich heel goed vermaakt met andere kinderen (ook met kinderen uit de andere huizen op het terrein). Er is heel veel te doen in de omgeving. Zowel strand (aanrader: Foz d'alreho), cultuur (Alcobaça, Obidos, Leira etc.) als de grote steden (Lissabon en Porto). De temperatuur is aangenaam en 's avonds zelfs fris (trui mee!). Wij vonden de afwisseling heel fijn.

Je wordt gastvrij ontvangen (fles wijn, water) door Geert en Iris!

Kortom een aanrader. De honden zijn 's nachts wel actief..dat is nog een kunst om los te laten...maar dat mocht de pret niet drukken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beter dan verwacht!

Maud,
25-8-2017

Prachtige tenten en het terrein ziet er al goed verzorgd en begroeid uit (ik had kaler verwacht gezien de recente oplevering). En het uitzicht is super, dat is waarschijnlijk niet in een goeie foto te vangen... Wij hebben hier een prima week gehad, met leuke buren. Er is binnen een straal van een half uur rijden volop keuze uit leuke tripjes. Onze hoogtepunten waren surfen (Surfoz tegenover de Pingo Doce in Caldas da Rainha is goed!), het pittoreske stadje Obidos (een soort Carcasonne maar dan minder druk) en de Buddha Eden Garden. Maar gewoon lekker een boek lezen op de veranda of zwemmen in het zwembad is natuurlijk ook heerlijk!

Geert en Iris zijn erg vriendelijk en behulpzaam en goed bereikbaar. Ik vind het verzoek om niet met zonnebrandcreme in het zwembad te gaan alleen niet van deze tijd (en dan zuchtend de rand komen poetsen op de mooiste middag van de week als iedereen daar ligt niet in de gastvrijheid passen die we hier verder hebben ervaren). Ik snap dat het schoonmaken van het zwembad niet leuk is, maar dat hoort erbij he..

Het was ' avonds heel veel kouder dan wij hadden gedacht, dus neem ook in de zomer iets warms mee! En voor lichte slapers is deze locatie niet geschikt, want ' nachts komen alle honden in de omgeving in opstand tegen hun gekooide of aangelijnde leven...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Geert en Iris Franken, Eigenaar, 28-8-2017

Beste Maud en Achim,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de leuke en lieve teksten in ons gastenboek. Ook wij vinden de omgeving nog altijd verrassend en veelzijdig, evenals het mooie uitzicht uit de lodges.

Een schoon zwembad vinden wij net als jullie erg belangrijk. Dat het poetswerk je gestoord heeft is natuurlijk jammer. Dat doen we volgende keer dat jullie er zijn anders. Ok?

Hartelijke groet, Geert en Iris

Wederom een prima accommodatie.

Patrick van der Voort,
16-8-2017

Prima ligging, prima ingerichte glampinghut met alle zaken die je nodig hebt, goed contact met de eigenaren als er iets was.

Helaas werkte de inductieplaat nog niet naar behoren, maar volgens de eigenaren gaan ze hier zeker mee aan de slag.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Silver Coast Glamping in Junqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Silver Coast Glamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.