Vakantiehuis Casas Fruta

100 reviews over Vakantiehuis Casas Fruta in het Nederlands

Geweldige accomodatie

Karin Huys
30-9-2018

Geweldig plek alles is aanwezig heerlijk verblijf gehad en komen zeker terug Iris en

Geert

geweldig

fam. Huijs
30-9-2018

prachtige accommodatie in mooie omgeving.

vriendelijke eigenaren die je met al je vragen willen helpen.

een aanrader voor iedereen die in alle rust van de omgeving wil genieten.

Heerlijk ontspannen!

Fam Vernieuwe
4-9-2018

Goede uitvalsbasis, auto is wel noodzakelijk bjj verblijf hier.

Genoten van de rust en het comfort dat het huis biedt (vaatwas, veel ruimte, moderne meubiliair, mooi douche). Via de satelliet was slechts 1 zender te bekijken, doch niemand vh gezin heeft de tv gemist. De kinderen vonden het super om dagelijks in het zwembad te ravotten.

Aangename ontvangst, ook het systeem v huren strandlakens was voor ons een aangenaam pluspunt!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, Eigenaar, 16-9-2018
Beste familie Vernieuwe, hartelijk dank voor de vriendelijke woorden. Graag tot een volgende keer!

Super vakantie!

Marijke en co
3-9-2018

De huisjes zijn van alles voorzien en super gelegen om deze mooie streek te ontdekken! Wij hebben genoten van ons verblijf in casas fruta!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, Eigenaar, 16-9-2018
Beste Marijke en co, leuk dat jullie geweest zijn en hartelijk dank voor de mooie review. We zien jullie graag nog eens terug.

Heerlijk en rustig!

Familie Beekman
14-8-2018

Casas Fruta is een rustig, kleinschalig complex in Midden-Portugal. Wij hebben met ons gezin van 5 personen twee weken gelogeerd in Casa Pera. Het complex is keurig verzorgd, het zwembad lag bij ons voor de deur, en het huis is van alle gemakken voorzien. Er is een wasmachine op het complex waar je gratis gebruik van mag maken. Geert en Iris zijn er iedere dag even en je kunt voor alle vragen bij hen terecht. Je waant je door de rust in een privé omgeving en we hebben genoten van het mooie uitzicht en het zwembad! Om uitstapjes te maken heb je zeker een auto nodig, maar als je dan op stap gaat is er veel moois te zien in de omgeving! Ons favoriete strand vonden we Supertubos Beach in Peniche, met prachtige golven! Obidos, Sao Martinho do Porto en Nazare zijn aanraders. Maak van Lissabon een dagtrip. Rij ook eens naar het noorden, ook daar is het prachtig, bijv in de omgeving van Leiria. Geert en Iris, nogmaals bedankt!

Geert en Iris Franken, Eigenaar, Eigenaar, 6-9-2018
Beste familie Beekman, bedankt voor jullie positieve review en ook de tips. Daar hebben anderen ook zeker wat aan.

Prettig en ruim appartement

Brenda
13-8-2018

Een heel fijn, ruim appartement voorzien van alles wat je nodig hebt! Inclusief een BBQ op het ruime terras en een wasmachine aan de overkant waar kostenloos gebruik van gemaakt mag worden. Prettig zwembad die je deelt met de andere 3 appartementen. Fijn uitzicht! Beetje veel vliegen maar ja daar kunnen de eigenaren niet veel aan doen. Gelukkig wel een spuitbus aanwezig maar dat mocht niet veel baten. Al met al een prettig verblijf gehad.

Geert en Iris Franken, Eigenaar, Eigenaar, 6-9-2018
Dank je wel Brenda voor deze mooie review. De vliegen hebben we ondertussen vriendelijk verzocht ergens anders vakantie te vieren (-;)

Aangenaam verblijf in een rustige omgeving

Annelies en Dries
2-8-2018

Casas Fruta is een kleinschalig vakantieverblijf met vier huisjes. De huisjes zijn voldoende ruim voor vier personen. Er is een groot terras voorzien per verblijf en het zwembad is ook voldoende groot.

Wel is er anders niet veel plaats voor kinderen om te spelen rond de huisjes.

Iris en Geert zijn makkelijk bereikbaar en aanspreekbaar als er ergens een ‘probleem’ is.

Casas Fruta is zeer rustig gelegen in het kleine dorpje Junqueira op zo’n 10 minuutjes rijden van de gezellige badplaats Sao Martinho do Porto. Ook zijn er voldoende uitstapmogelijkheden in de ruime omgeving: Obidos, Alcobaca, Nazaré...

Een negatief puntje is wel dat de barbecue, die bij elk verblijf voorzien is, dringend aan een nieuwe rooster toe is...

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 3-8-2018

Beste Annelies en Dries,

Dank voor jullie mooie beoordeling!

Over het algemeen vermaken kinderen zich bij ons prima in en om het zwembad, met verstoppertje spelen op het terrein, etc. Wij hebben er bewust voor gekozen geen speeltoestellen op ons terrein te plaatsen.

Wat betreft het barbecuerooster vinden we het heel spijtig dat jullie ons pas na jullie vertrek hebben laten weten dat het aan vervanging toe is. Als je ons even een berichtje had gestuurd, hadden we direct een nieuwe geplaatst. Kleine moeite groot plezier, voor jullie, voor ons, en voor de nieuwe gasten.

We hopen in ieder geval dat jullie desondanks met veel plezier terugdenken aan jullie verblijf in Casas Fruta.

Met vriendelijke groet, Geert en Iris Franken

De vier losse bungalows staan aan een rustig straatje en hebben veel privacy. De tuin en terrassen zijn mooi aangelegd en goed onderhouden. Het zwembad is groot genoeg en voorzien van lekkere ligstoelen. Wij zaten in huisje Pera, geschikt voor 5 personen. De ouder slaapkamer met 2 persoonsbed is groot en de kamer voor de kinderen voldoende. Badkamer is voorzien van een ruime douchecabine én ligbad. De keuken is erg ruim en van alle gemakken voorzien. We hebben zelf niet gekookt, maar dat was wel erg goed mogelijk geweest. Er is een buiten bbq en de auto kan op buiten beeld geparkeerd worden. Het huisje was erg schoon en bij een probleem is de eigenaar goed bereikbaar en snel ter plaatse. Veel stopcontacten! Uitzicht vanaf het terras was wat minder doordat er 3 glamping tenten geplaatst zijn (overzijde straatje met eigen faciliteiten). Deze accommodatie kunnen wij zeer aanbevelen. De omgeving centraal Portugal vonden wij niet bijzonder.

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 11-8-2018
Dank voor deze mooie review Martijn. We vinden het leuk te lezen dat jullie verblijf in Casa Pêra zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet,

Centraal gelegen en voorzien van alle gemakken

Trea Van der Kuip
17-6-2018

Casas fruta is kleinschalig en rustig gelegen met leuke bezienswaardigheden en restaurants in de omgeving. Centrale plek voor uitstapjes maar je hebt wel een auto nodig. Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Goede sanitaire voorzieningen en goed uitgeruste keuken. Er is zelfs een open haard, die wij gedurende onze vakantie vele malen hebben gebruikt omdat het weer tijdens ons verblijf niet erg mooi was. Leuke locatie, komen hier zeker nog eens terug..

Geert en Iris Franken, Eigenaar, 25-6-2018
Hallo Trea, dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Het weer zat inderdaad niet mee, het is bijzonder ongebruikelijk dat in juni de verwarming nog aanmoet. Gelukkig is het weer nu weer zoals het hoort te zijn. Graag tot ziens, jullie zijn altijd van harte welkom! Hartelijke groet

Heerlijk

A. Rolf
16-10-2017

Ik heb samen met mijn moeder een heerlijke vakantie gehad bij Casas Fruta.

Het is een heerlijke plek in de natuur en dichtbij zee. Er zijn heel veel mogelijkheden tot leuke uitstapjes.

In de huisjes ontbreekt het je aan niks, overal is aan gedacht of over nagedacht. De zeer goede routebeschrijving brengt je eenvoudig van het vliegveld naar de huisjes.

Je kunt alles, in ons geval, aan Iris vragen en ze is erg behulpzaam.

Zoek je een plek om tot rust te komen in een mooie omgeving dan is dit de plek waar je moet zijn.

Wij zouden er graag nog eens terugkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casas Fruta in Junqueira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casas Fruta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.