We hebben een aantal aanbieders voor Junqueira voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Junqueira voor je op een rij gezet:

Reviews over Junqueira

Piepklein dorpje met authentiek cafe-restaurantje

Thijs en Anne
    13-9-2015

We vierden onze vakantie in casa Limão en dta is ons prime bevallen. Het vakantiehuis ligt op 200 meter van het ´centrum´ van het dorpje. Je hebt daar eigenlijk maar één bestemming: Zé, een cafeetje met een restaurant erachter. Prima eten, eenvoudig, heel goedkoop en authentieker krijg je het niet.

Gereisd Met partner in september 2015

Rustig dorp, niets mis mee en zee is berijdbaar

Familie Candel
    20-8-2014

Het is een rustig dorp, de omgeving is prima, heel veel te zien binnen een uur rijden en de zee ligt op 10 minuten rijafstand. San Marino de Porto is drukker. Het dorp is (gelukkig) niet erg toeristisch.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig dorpje

Angeline
    25-7-2013

Het dorp Junqueira is erg rustig, je vind er niet veel vertier, geen uitgaansleven. Vanuit dit dorp kun je wel heel goed de omgeving bekijken en de cultuur ervaren. Het is een rustige plek met een prachtig uitzicht.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie rustige omgeving.i

Inge Mandemaker
    16-7-2013

Prima locatie om van hieruit Lissabon te bezoeken, ong. 1 uur en 15 min. rijden. Wij zijn eerst naar Porto en Lissabon geweest en daarna zijn we naar Junqueira gegaan. Een aantal leuke plaatsen liggen op 30-45 min. rijden. In Sao Martinho do Porto is een gezellige baai met een mooi strand en is het veilig om te zwemmen. Daar zijn ook restaurans waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd Met partner in Sun Jun 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustpunt temidden van bezienswaardigheden

Wens Rupert
    24-3-2013

Jungueira is een klein, rustig plaatsje tussen belangrijke bezienswaardigheden (Obidos, Leiria, Betalha, Nazaré). Nauwelijks winkels. Op ong 7 km afstand (Sao Martinho) een supermarkt. Tussen heuvels met mooi uitzicht over het dal.

Gereisd Met partner in Sat Mar 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Junqueira scoort een 7,4 uit 10, op basis van 21 reviews