Vakantiehuis Villa Salvacasa

Meer vakantiehuis info

104 reviews over Vakantiehuis Villa Salvacasa

• 9Nicola13-09-2014

heerlijke plek

het was een buitenkans om in Salvacasa 1 te verblijven. Heb heerlijk in de ruime slaapkamer met ruime kastruimtes en leuke Eqyptische details geslapen. En overdag van mijn groep, de zon, ooievaars en zwaluwen en zwembad genoten. Er is een fijne groene tuin met veel privacy, dat doet echt goed. Wandelend in de directe omgeving snuif je het authentieke Portugal op, vind ik ook een pre. Niet zover reizen vanaf het vliegveld geeft je snel het lekker weg zijn gevoel.

• 9Marije palm08-09-2014

Geweldige plek

Afgelopen week een cursus gehad op deze geweldige plek. Meer dan voldoende ruimte om je rustig terug te kunnen trekken. Goed verzorgde kamers, grote keuken met ruime keukenspullen. Vriendelijke uitstraling, fijne tuin met zwembad plus ok nog grote tafel en stoelen om buiten te eten. Gastvrije ontvangst, zelfs mogelijk tegen benzine kosten gehaald en gebracht te worden van vliegveld lissabon op 60 km afstand. Wat ik ook heel prettig vond was om in de natuur te zitten maar ook het dorpscafeetje en de supermarkt zijn op bereikbare afstand. Goede warme plek.

• 9wies08-09-2014

super plek om je vakantie te vieren

algemene indruk is prima. kunnen we harte aanbevelen. hou je van rustige ligging dan is this the place to be. Het huis heeft alles wat je nodig hebt om een mooie vakantie te vieren. Beheerder is zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Eleonora06-09-2014

Heerlijke plek!

We hebben met een groep een cursus gehad in Salvacasa. Wat een heerlijke plek om daar met een groep te zijn en een cursus te volgen!

De ontvangst was zó liefdevol en verzorgd en het huis geeft je heerlijke ruimte, waardoor je, ook als je met een groep bent, wél je privacy hebt en je terug kunt trekken. Het zwembad was een welkome verkoeling tijdens de heerlijke warme zomerdagen. En 's middags en 's avonds heerlijk tafelen bij de 'buitenkeuken' in de tuin. Kortom: volop GENIETEN!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Dyonne06-09-2014

Sereen, ontspannend, prettig, waanzinnig

Als Reiki master en masseur heb ik er onlangs een cursus gegeven in de serene omgeving van het huis. Het is een aanrader wanneer je healer, yogadocent of welke andere cursus dan ook wilt geven, om deze vakantievilla's te huren. Genoeg ruimte om groepsprocessen te doen maar ook voor iedereen om zich prive terug te trekken, lekker te schrijven en even dingen te integreren, of om lekker te wandelen en te mediteren. Het huis is luxe, het beheer is zeer servicegericht en het klimaat fantastisch om zowel binnen als buiten te werken. Veel zon en een heerlijk briesje tussendoor maken deze bestemming voor mij de perfecte lokatie om terug te keren voor het nogmaals geven van een cursus, wat door de groep beaamt werd! Op na de volgende co-creatie in Salvacasa...

• 10Wim03-09-2014

Heerlijk genieten

Wat een heerlijk oord is dit! Een ruim huis, met prima inrichting die bijdraagt aan vakantiegenot (vaatwasser) en een lekkere ruime tuin met verfrissend zwembad met meer dan voldoende luchtbedden, ballen en banden om je met het hele gezin prima te vermaken. De omgeving biedt alle rust, terwijl Lissabon in drie kwartier uistekend is aan te rijden (daar zeker een segway-tour doen). Binnen een paar kilometer zijn voldoende supermarkten, pastellaria's en restaurants te vinden die in alle behoeften kunnen voorzien. Kortom: een aanrader voor een afwisselende vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9gertjan dekkers31-08-2014

Top week gehad

Heel veel ruimte, schoon en firs, mooi zwembad, het huis is van alle denkbare gemakken voorzien. Heerlijke bbq tot 's-avonds laat. Gastvrije ontvangst door de eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9martin14-07-2014

perfekt

wij waren met een klein reis gezelschap dus hadden wij ruimte over het zwembad was lekker groot en diep

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Thijs14-07-2014

TOP accommodatie

Super Villia!! heerlijk genoten van een week van volledige rust. De villa is van alle gemakken voorzien. Keuken zeer compleet met een grote Amerikaanse koelkast. In de buurt prima supermarkten voor lekker ontbijt en top vlees voor de BBQ. In de buurt zijn goeie golfbanen en bezienswaardigheden. Wij hebben dit niet gedaan wij wilde een rust vakantie en dit is heel erg goed gelukt en we gaan zeker nog een keer terug!! dus al met al een aanrader voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9Fam. Leeman11-07-2014

Weekje genieten in Salvacasa

Prachtige villa, van alle gemakken voorzien. Tuin en zwembad heerlijk! Je hoort alleen vogeltjes fluiten en waant je echt midden in de natuur. Beheerder vriendelijke man, heeft goede tips! Naaste omgeving is niet bijzonder. Ga je op vakantie om langs een boulevard te paraderen en uit eten te gaan, dan is dit niet jouw bestemming. Wil je relaxen, genieten van zon en zwembad en helemaal tot rust komen? Dan moet je zeker hier naartoe gaan.

Gereisd met partner in juni 2014

Vakantiehuis Villa Salvacasa info