Vakantiehuis Villa Salvacasa

Vakantiehuis Villa Salvacasa
9,2

97 reviews over Vakantiehuis Villa Salvacasa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

We hebben genoten zeker herhaling vatbaar!

Samantha
12-7-2018

Toen we aan kwamen stond de deur letterlijk voor ons open!

We hadden wel veel last van vliegen maar verder hebben echt genoten.

Het is zeer netjes we konden zelfs bedjes bij de buren lenen.

fantastich

Betsie van den Elzen
7-6-2018

Het is een mooie villa we hebben genoten met 7 personen heerlijk rustig leuke plaatsjes in de buurt je moet er wel een auto huren want de afstanden zijn te groot om te lopen maar veder mooi zwembad erbij dus heerlijke vakantie gehad.

Mijn allermooiste vakantie

Es
5-10-2017

Super villa met zwembad, erg ruim, fantastisch. Wij hadden dus de rust en ruimte van de villa in combinatie met een huurauto. Echt een aanrader. De drukte/bezienswaardigheden konden we dus zelf opzoeken. Na een drukke dag is het heerlijk relax thuiskomen in de ruime villa, echt top. Mijn mooiste vakantie in ieder geval en voor herhaling waardig.

Super goed geregeld verblijf

Farah
19-9-2017

Als je hier verblijft is het wel handig om vervoer te hebben. Voor ons was alles super goed geregeld.

Dit is echt vakantie !!!

Myriam Dieckmann
14-7-2017

Een vakantievilla van alle gemakken voorzien,eigen zwembad,voldoende ligstoelen ,loungeset,patio met barbecue en ook binnen een lekkere zithoek met alle Nederlandse TV zenders.

Ruime slaapkamers met heerlijke hotelbedden

Ligging is centraal, Lissabon,Sintra, Cascais, Tomar, Evora Mafra en diverse badplaatsen zijn allemaal binnen een uur rijden te bereiken.

Je wordt zeer gastvrij ontvangen door beheerder Lou en hij heeft heel veel tips voor uitstapjes en goede restaurants in de buurt.

Je hebt wel een auto nodig maar die kun je voor zeer redelijke prijs huren op de luchthaven.

Geweldig fijne vakantie in een fantastische villa

Myriam Dieckmann
9-5-2017

Als je het leuk vind om wat van het mooie Portugal te zien heb je wel een auto nodig.

Wij hebben hele leuke trips gemaakt naar Obidos, dit is een schilderachtig stadje dat goed gecombineerd kan worden met de oosterse tuinen van Bombarral. Het enorm indrukwekkende paleis van Mafra gecombineerd met het miniatuurstadje in Sobreiro en het kustplaatsje Ericeira,we hebben een boottocht gemaakt vanuit Setubal waar de dolfijnen vlak voor onze boot zwommen en we hebben ze ook gezien in de dierentuin van Lissabon.

Binnen een klein uur sta je midden in Lissabon waar je prima je auto kwijt kan in een parkeergarage en met tram 28 naar het castelo op de berg en dan heerlijk slenterend door de straatjes van Alfama naar beneden.

Natuurlijk ga je ook naar Belem waar de oude verdedigingstoren staat en naar de badplaats Cascais en heb je nog tijd over dan zijn Evora,Tomar en Fatima een bezoek waard.

De villa is van alle gemakken voorzien, gezellige huiskamer met alle Ned, tv zenders,heerlijke bedden,complete grote keuken en een fijn zoutwater zwembad met genoeg ligbedden en een patio met barbecue.

Je wordt heel gastvrij ontvangen door Lou,een gezellige Limburger die hier al jaren woont en ontzettend veel weet over de omgeving.

Kortom, zoek je een vakantie waarin je zowel heerlijk kunt relaxen maar ook genieten van al het moois dat Portugal te bieden heeft dan is Salvacasa een echte aanrader

Ik ben er nu 4x geweest en ga er ook dit jaar weer heen

Prima uitvalsbasis voor een golfvakantie

Sijmen
7-5-2017

Erg ruim huis van alle gemakken voorzien. Grote tuin met zwembad en barbecue.

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Manda en Jan
23-4-2017

Een prachtig mooi huis, ruim, met zwembad en van alle gemakken voorzien. We hebben het er met zeven volwassen personen zeer naar de zin gehad. De dagelijkse contacten met de Nederlandse beheerder Louis waren niet alleen gezellig, maar ook zeer nuttig voor het bedenken van uitstapjes en gezellige locaties in de buurt. Voor toekomstige huurders kan het van belang te weten dat een auto nodig is voor het bezoeken van plaatsen als Lissabon, Sintra, Evora en andere.

Geweldig

Eliza
30-8-2016

Een hele mooie villa voor de juiste prijs. Lou de beheerder is zeer vriendelijk en behulpzaam. Als er iets kapot is of ontbreekt wordt dit meteen voor je geregeld.

Tip, let wel op dat niet alle huizen beschikken over een zwembad. Controleer dit van te voren om teleurstellingen te voorkomen. Wij hebben een eigen opblaasbaar zwembad meegenomen voor de kids (5 en 15) en dat vonden zij prima. Zeker met het lekkere weer daar.

Het is verder ook handig om van te voren te onderzoeken wat er allemaal in de omgeving, naar eigen smaak, te beleven valt. Als je geen avonturier bent is je rust in Salvaterra gegarandeerd!

Ik ben goed van te voren door Arjen (in NL) geïnformeerd over de villa en kreeg waarom gevraagd is. In de omgeving valt veel te beleven, maar een auto is zeker een must have!

In de buurtsupermarkt is achterin een balie waar je avondeten kunt bestellen om mee te nemen. Zelf gemaakt en heerlijk, zeker als je een keer (of meerdere keren) geen zin hebt om zelf te koken.

We komen zeker nog een keer terug, maar dan met een groter groep.

Bedankt Lou en Arjen voor de goede service in Nederland en in Portugal!

Het was weer geweldig.

Familie Pool
17-8-2016

Een auto is vanwege de ligging van het huis een vereiste. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien.

Het zwembad is ten volste benut. Het was heel erg warm dus er is heel veel gezwommen, ook 's avonds. We zijn naar Lissabon geweest, naar Cascai en de jongeren zijn zelfs een dagje wezen surfen.

Heb vorig jaar in villa 2a gelogeerd met mijn dochter. Omdat wij zo enthousiast waren over ons verblijf, wilde de familie dit ook ervaren. Ook zij zijn vol lof over het huis.

Nog een woord van dank aan Lou die weer klaarstond als zijn hulp werd ingeroepen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Salvacasa in Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Salvacasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Salvacasa scoort een 9.22 uit 10 op basis van 98 reviews.