Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

108 Reviews over Villa Salvacasa

• 9Bo Valkenburg17-02-2021

Boven verwachtingen!

Afgelopen zomer ben ik hier met een groep vrienden geweest om te genieten van het heerlijke weer dat Portugal te bieden heeft. Onze verwachtingen waren, gezien de omstandigheden met covid-19, een kwalitatief goed huis waar we ons met elkaar konden vermaken zonder afhankelijk te zijn van externe activiteiten.Eenmaal daar aangekomen hadden we dan ook niks beters kunnen wensen. Zo beschikte het huis over een erg ruime tuin, met een luxe zwembad, waar alle ruimte was om bijvoorbeeld een balletje over te slaan of schieten. Ook stond er in de tuin een grote barbecue waar we velen malen van hebben kunnen genieten. Het huis zelf was erg ruim opgezet en was dan ook een stuk groter dan de foto's laten lijken.Tot slot was de communicatie met de verhuurders erg prettig en duidelijk. Ze gaven ons een welkom gevoel wat er hoogstwaarschijnlijk voor zorgt dat wij hier terugkeren!

• 9Myron23-10-2020

Lekker uitrusten en genieten

Een luxe villa met alles erop en eraan. Met een grote groep mensen kan je hier prima je vakantie vieren. Lekker tot rust komen aan het zwembad en in de avond lekker barbecueën. Deze plek is zeker een aanrader.

• 9Joran07-09-2020

De plek om gezellig met vrienden tot rust te komen

Het huis is van alle gemakken voorzien. Je kan hier van alle rust genieten aan het heerlijke zwembad, of een wandeling maken door de rustige omgeving. Aanrader!

• 9Gijs Grooteman07-09-2020

Heerlijk tot rust komen in rustieke omgeving

Het verblijf was ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Het zwembad biedt heerlijke verkoeling, net als het dichtbij gelegen meer. Fantastische tijd gehad en zou het iedereen aanraden!

• 9Marja09-11-2019

Zeer rustig gelegen in een mooie omgeving op korte afstand van Lissabon, diverse mooie plaatsen en golfbanen.

• 9Dyonne Schreurs01-11-2019

Ontspannend nazomeren in het mooie Portugal

Een oase van rust. Veel privacy en een gevoel van luxe biedt deze heerlijke vakantievilla. Met een huurautootje waren we zo in de leukste dorpjes of aan de kust. Lekker geluierd in de tuin omdat het weer het toeliet. Fantastische ruime keuken om in de koken en aan de grote tafel te eten. Zowel binnen en buiten is het lekker luieren en relaxen. Gezien het toch al vroeg donker werd en het 's avonds vroeger afkoelt in november, ook vaker een filmpje gekeken op een van de vele zenders die ook in Nederland te kijken zijn. Alles goed geregeld en verzorgd in de villa zelf. Super schoon en netjes bij aankomst! Pure luxe!

• 9Helen Arends29-08-2019

Zeker nog een keer

Voor de derde keer naar Salvacasa. Heerlijk huis van alle gemakken voorzien. Maximaal genieten en uitrusten. Auto is wel noodzakelijk maar binnen korte afstand is er van alles te doen. Lissabon is een half uurtje Dit keer ook vanuit Setubal een boottocht gemaakt op zoek naar dolfijnen heel indruk wekkend en zeker een aanrader. Ook is de foodmarket in Setubal is leuk om te bezoeken en we hebben iets buiten Setubal heerlijk gegeten bij een wijnplantage en vervolgens nog een wijnproeverij gedaan, al met al heerlijke afwisselende vakantie met voor ieder wat wils. Onze volwassen kinderen zijn meerdere keren naar het strand gereden om daar te surfen. In Salvatorre del Magos zijn er meerdere prima restaurants zo staat de kip piri piri met stip op 1 bij ons gezin. Maar ook op het dorps plein zit een leuk restaurant waar ze de lokale inktvis heerlijk serveren. Huis heeft heerlijke bbq en de dorades van de lokale supermarkt waren ook top.

• 9Anne De Witte20-10-2018

Alles piekfijn in orde!

We verbleven 1 week in deze villa. Alles is er voorzien, het is er erg ruim, verzorgd en proper.

• 9Danny Ruytenburg15-10-2018

Voot herhaling vatbaar

Heerlijke ruime, schone villa's waarin ook de huisraad meer dan voldoende aanwezig is. Je krijgt een gevoel van thuiskomen. Heerlijk groot zwembad met grote tuin met veel privacy.

• 10Myriam Dieckmann11-08-2018

Ik kijk uit naar mijn 6e vakantie in Salvacasa !

Een fijne complete villa,rustig gelegen met veel privacy. Heerlijk zoutwater zwembad met ligstoelen voor iedereen,patio met barbecue. Hele grote keuken met Amerikaanse koelkast,vaatwasser,fornuis/oven ,wasmachine en ruim voorzien van pannen,servies/glazen en bestek en natuurlijk koffiezetapparaat, waterkoker enz. Ruime zitkamer met fijne leren banken, grote eethoek,open haard,flatscreen tv met alle Nederlandse zenders,dvd-speler en prima WiFi
    5 slaapkamers en 3 badkamers In een omtrek van 5 km.zijn veel authentieke Portugese eetgelegenheden en verschillende supermarkten. Ligging van het huis is zeer centraal want binnen 1 uur rijden kun je verschillende steden bezoeken zoals Lissabon,Tomar,Sintra, Cascais,Obidos,Evora en nog veel meer. Enige minpuntje is misschien dat je wel een auto nodig hebt. Last but not least : een heel aardige en behulpzame Nederlandse beheerder.

Vakantiehuis Villa Salvacasa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)