Vakantiehuis Villa Salvacasa

Meer vakantiehuis info

104 reviews over Vakantiehuis Villa Salvacasa

• 2019
    9Marja09-11-2019

Zeer rustig gelegen in een mooie omgeving op korte afstand van Lissabon, diverse mooie plaatsen en golfbanen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Dyonne Schreurs01-11-2019

Ontspannend nazomeren in het mooie Portugal

Een oase van rust. Veel privacy en een gevoel van luxe biedt deze heerlijke vakantievilla. Met een huurautootje waren we zo in de leukste dorpjes of aan de kust. Lekker geluierd in de tuin omdat het weer het toeliet. Fantastische ruime keuken om in de koken en aan de grote tafel te eten. Zowel binnen en buiten is het lekker luieren en relaxen. Gezien het toch al vroeg donker werd en het 's avonds vroeger afkoelt in november, ook vaker een filmpje gekeken op een van de vele zenders die ook in Nederland te kijken zijn. Alles goed geregeld en verzorgd in de villa zelf. Super schoon en netjes bij aankomst! Pure luxe!

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    9Anne De Witte20-10-2018

Alles piekfijn in orde!

We verbleven 1 week in deze villa. Alles is er voorzien, het is er erg ruim, verzorgd en proper.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Danny Ruytenburg15-10-2018

Voot herhaling vatbaar

Heerlijke ruime, schone villa's waarin ook de huisraad meer dan voldoende aanwezig is. Je krijgt een gevoel van thuiskomen. Heerlijk groot zwembad met grote tuin met veel privacy.

Alleen gereisd in september 2018

• 10Myriam Dieckmann11-08-2018

Ik kijk uit naar mijn 6e vakantie in Salvacasa !

Een fijne complete villa,rustig gelegen met veel privacy. Heerlijk zoutwater zwembad met ligstoelen voor iedereen,patio met barbecue. Hele grote keuken met Amerikaanse koelkast,vaatwasser,fornuis/oven ,wasmachine en ruim voorzien van pannen,servies/glazen en bestek en natuurlijk koffiezetapparaat, waterkoker enz. Ruime zitkamer met fijne leren banken, grote eethoek,open haard,flatscreen tv met alle Nederlandse zenders,dvd-speler en prima WiFi
    5 slaapkamers en 3 badkamers In een omtrek van 5 km.zijn veel authentieke Portugese eetgelegenheden en verschillende supermarkten. Ligging van het huis is zeer centraal want binnen 1 uur rijden kun je verschillende steden bezoeken zoals Lissabon,Tomar,Sintra, Cascais,Obidos,Evora en nog veel meer. Enige minpuntje is misschien dat je wel een auto nodig hebt. Last but not least : een heel aardige en behulpzame Nederlandse beheerder.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Samantha12-07-2018

We hebben genoten zeker herhaling vatbaar!

Toen we aan kwamen stond de deur letterlijk voor ons open! We hadden wel veel last van vliegen maar verder hebben echt genoten. Het is zeer netjes we konden zelfs bedjes bij de buren lenen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Betsie van den Elzen07-06-2018

fantastich

Het is een mooie villa we hebben genoten met 7 personen heerlijk rustig leuke plaatsjes in de buurt je moet er wel een auto huren want de afstanden zijn te groot om te lopen maar veder mooi zwembad erbij dus heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Es05-10-2017

Mijn allermooiste vakantie

Super villa met zwembad, erg ruim, fantastisch. Wij hadden dus de rust en ruimte van de villa in combinatie met een huurauto. Echt een aanrader. De drukte/bezienswaardigheden konden we dus zelf opzoeken. Na een drukke dag is het heerlijk relax thuiskomen in de ruime villa, echt top. Mijn mooiste vakantie in ieder geval en voor herhaling waardig.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Farah19-09-2017

Super goed geregeld verblijf

Als je hier verblijft is het wel handig om vervoer te hebben. Voor ons was alles super goed geregeld.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Myriam Dieckmann14-07-2017

Dit is echt vakantie !!!

Een vakantievilla van alle gemakken voorzien,eigen zwembad,voldoende ligstoelen ,loungeset,patio met barbecue en ook binnen een lekkere zithoek met alle Nederlandse TV zenders. Ruime slaapkamers met heerlijke hotelbedden Ligging is centraal, Lissabon,Sintra, Cascais, Tomar, Evora Mafra en diverse badplaatsen zijn allemaal binnen een uur rijden te bereiken. Je wordt zeer gastvrij ontvangen door beheerder Lou en hij heeft heel veel tips voor uitstapjes en goede restaurants in de buurt. Je hebt wel een auto nodig maar die kun je voor zeer redelijke prijs huren op de luchthaven.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Vakantiehuis Villa Salvacasa info