Vakantiehuis Villa Salvacasa

100 reviews over Vakantiehuis Villa Salvacasa in het Nederlands

Alles piekfijn in orde!

Anne De Witte
20-10-2018

We verbleven 1 week in deze villa. Alles is er voorzien, het is er erg ruim, verzorgd en proper.

Voot herhaling vatbaar

Danny Ruytenburg
15-10-2018

Heerlijke ruime, schone villa's waarin ook de huisraad meer dan voldoende aanwezig is.

Je krijgt een gevoel van thuiskomen. Heerlijk groot zwembad met grote tuin met veel privacy.

Ik kijk uit naar mijn 6e vakantie in Salvacasa !

11-8-2018

Een fijne complete villa,rustig gelegen met veel privacy.

Heerlijk zoutwater zwembad met ligstoelen voor iedereen,patio met barbecue.

Hele grote keuken met Amerikaanse koelkast,vaatwasser,fornuis/oven ,wasmachine en ruim voorzien van pannen,servies/glazen en bestek en natuurlijk koffiezetapparaat, waterkoker enz.

Ruime zitkamer met fijne leren banken, grote eethoek,open haard,flatscreen tv met alle Nederlandse zenders,dvd-speler en prima WiFi

5 slaapkamers en 3 badkamers

In een omtrek van 5 km.zijn veel authentieke Portugese eetgelegenheden en verschillende supermarkten.

Ligging van het huis is zeer centraal want binnen 1 uur rijden kun je verschillende steden bezoeken zoals Lissabon,Tomar,Sintra, Cascais,Obidos,Evora en nog veel meer.

Enige minpuntje is misschien dat je wel een auto nodig hebt.

Last but not least : een heel aardige en behulpzame Nederlandse beheerder.

We hebben genoten zeker herhaling vatbaar!

Samantha
12-7-2018

Toen we aan kwamen stond de deur letterlijk voor ons open!

We hadden wel veel last van vliegen maar verder hebben echt genoten.

Het is zeer netjes we konden zelfs bedjes bij de buren lenen.

fantastich

Betsie van den Elzen
7-6-2018

Het is een mooie villa we hebben genoten met 7 personen heerlijk rustig leuke plaatsjes in de buurt je moet er wel een auto huren want de afstanden zijn te groot om te lopen maar veder mooi zwembad erbij dus heerlijke vakantie gehad.

Mijn allermooiste vakantie

Es
5-10-2017

Super villa met zwembad, erg ruim, fantastisch. Wij hadden dus de rust en ruimte van de villa in combinatie met een huurauto. Echt een aanrader. De drukte/bezienswaardigheden konden we dus zelf opzoeken. Na een drukke dag is het heerlijk relax thuiskomen in de ruime villa, echt top. Mijn mooiste vakantie in ieder geval en voor herhaling waardig.

Super goed geregeld verblijf

Farah
19-9-2017

Als je hier verblijft is het wel handig om vervoer te hebben. Voor ons was alles super goed geregeld.

Dit is echt vakantie !!!

14-7-2017

Een vakantievilla van alle gemakken voorzien,eigen zwembad,voldoende ligstoelen ,loungeset,patio met barbecue en ook binnen een lekkere zithoek met alle Nederlandse TV zenders.

Ruime slaapkamers met heerlijke hotelbedden

Ligging is centraal, Lissabon,Sintra, Cascais, Tomar, Evora Mafra en diverse badplaatsen zijn allemaal binnen een uur rijden te bereiken.

Je wordt zeer gastvrij ontvangen door beheerder Lou en hij heeft heel veel tips voor uitstapjes en goede restaurants in de buurt.

Je hebt wel een auto nodig maar die kun je voor zeer redelijke prijs huren op de luchthaven.

Geweldig fijne vakantie in een fantastische villa

9-5-2017

Als je het leuk vind om wat van het mooie Portugal te zien heb je wel een auto nodig.

Wij hebben hele leuke trips gemaakt naar Obidos, dit is een schilderachtig stadje dat goed gecombineerd kan worden met de oosterse tuinen van Bombarral. Het enorm indrukwekkende paleis van Mafra gecombineerd met het miniatuurstadje in Sobreiro en het kustplaatsje Ericeira,we hebben een boottocht gemaakt vanuit Setubal waar de dolfijnen vlak voor onze boot zwommen en we hebben ze ook gezien in de dierentuin van Lissabon.

Binnen een klein uur sta je midden in Lissabon waar je prima je auto kwijt kan in een parkeergarage en met tram 28 naar het castelo op de berg en dan heerlijk slenterend door de straatjes van Alfama naar beneden.

Natuurlijk ga je ook naar Belem waar de oude verdedigingstoren staat en naar de badplaats Cascais en heb je nog tijd over dan zijn Evora,Tomar en Fatima een bezoek waard.

De villa is van alle gemakken voorzien, gezellige huiskamer met alle Ned, tv zenders,heerlijke bedden,complete grote keuken en een fijn zoutwater zwembad met genoeg ligbedden en een patio met barbecue.

Je wordt heel gastvrij ontvangen door Lou,een gezellige Limburger die hier al jaren woont en ontzettend veel weet over de omgeving.

Kortom, zoek je een vakantie waarin je zowel heerlijk kunt relaxen maar ook genieten van al het moois dat Portugal te bieden heeft dan is Salvacasa een echte aanrader

Ik ben er nu 4x geweest en ga er ook dit jaar weer heen

Prima uitvalsbasis voor een golfvakantie

Sijmen
7-5-2017

Erg ruim huis van alle gemakken voorzien. Grote tuin met zwembad en barbecue.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Salvacasa in Foros de Salvaterra / Salvaterra de Magos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Salvacasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.