Reviews over Formigal

Unieke vakantiewoning!

Jo Vandebrouck,
    5-11-2015

We wisten niet goed wat te verwachten, want zoveel info over deze vakantiewoning was er nog niet terug te vinden op internet, maar Vinha da Mata overtrof al onze verwachtingen.

Heel rustig gelegen en toch vlak bij Caldas da Rainha, centraal tussen de belangrijkste plaatsen (Obidos, Alcobaça, Batalha,...).

Zelfs Lissabon en Sintra zijn goed te doen met de wagen.

En dan die ruimte en dat comfort!

Mooie, grote kamers, 3 ruime badkamers, een volledig uitgeruste en ruime keuken.

Meer dan plaats genoeg en eigenlijk kan van de babykamer nog een extra slaapkamer gemaakt worden!

Een prachtige tuin met een heerlijk zwembad en (kom je niet vaak tegen) een goede barbecue.

3 kleine minpuntjes: een iets te smal terras, het gras mocht wat vaker gemaaid worden (veel dennennaalden), en de beheerder volgt het wisselen van bad- en bedlinnen niet zo nauw.

Maar dat kon de pret niet drukken.

De prijs valt heel goed mee en achteraf werd de huurwaarborg ook heel vlotjes geregeld.

Schitterende vakantie gehad!

Ultiem genieten in luxe van het echte Portugal

L. van der Veen,
    29-9-2014

Samen met vrienden zochten we een luxe ruime villa om tot rust te komen maar toch het echte Portugal onder handbereik te hebben. Deze mooi gelegen villa met prachtige landgoed ligt verborgen aan de rand van Caldas da Rainha. De grote tuin met super groot zwembad was echt top... heerlijk de ruimte om te zwemmen en rondom het zwembad om te zonnen (lekkere ligbedden trouwens). De grote ingebouwde BBQ ging dagelijks aan om alle lokaal gekochte vis en vlees te bereiden. Binnen is de villa van alle gemakken voorzien zoals een grote koelkast, ovens, magnetron, koffieautomaat en alle denkbare keukengerei. Als kook liefhebber had ik alles onder handbereik. De slaapkamers zijn ruim met voldoende bergruimte en heerlijke bedden. De regendouche was heerlijk en af en toe even bubbelen in de jacuzi. Deze villa heeft mijn verwachtingen overtroffen. Vanuit Caldas da Rainha zijn prima uitstapjes te maken naar Lissabon, Obidos en het strand maar zeker ook naar Caldas da Rainha!

Formigal scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews