Vakantiehuis Vivenda Anke

Meer vakantiehuisinfo

1 review over Vakantiehuis Vivenda Anke

• 10Eliane De Troch09-07-2010

fantastische plek voor rustzoekers

In vakantiehuisje Vivenda Anke hadden wij onlangs een zeer toffe 14-daagse vakantie. Het huis is geschikt voor 4 pers. maar in feite comfortabeler als je maar met 2 bent. Het ligt in een prachtige natuur, achteraan in de mooie tuin van de verhuurders: een zeer charmant en gastvrij koppel Nederlanders. Je hebt heel veel privacy en een leuk zwebad. Het uitzicht: je kijkt uit op de heuvels en velden! Het terrasje biedt voldoende schaduw om steeds buiten te kunnen eten. De verhuurders kunnen je met raad en daad bijstaan als je dat zelf wilt. Uitstappen mogelijk naar Tomar (18 km)... Alcobaça, de kust, Bathalha, Lissabon, liggen wat verder. Anderhalf uur tot 2 uur rijden. De omgeving heeft veel te bieden voor RUSTzoekers. Voor waterliefhebbers is er de prachtige natuurlijke praia fluvial in São Simão (in Figueró dos Vinhos). Ferreiro do Zêzere ligt op 8 km en je vindt er alle winkels. Wandelingen mogelijk. Het was telkens fijn "thuis" komen in ons huisje, na een daguitstap

0 tips over Vakantiehuis Vivenda Anke

0 vragen over Vakantiehuis Vivenda Anke