Appartement Quinta Floressterstersterster

Appartement Info

Meer appartementinfo

96 reviews over Appartement Quinta Flores

• 10Anja04-07-2016

Supergastvrije quinta in het authentieke Portugal

De perfecte vakantieplek in Portugal. Voor het eten heb ik een 10 gegeven. Op de quinta is weliswaar geen restaurant, maar Hanneke en Nico nemen je mee naar de echte Portugese restaurantjes, waar je midden tussen de lokale bevolking eet. Het terrein van de quinta is een oase van rust, waar je heerlijk een boek kan lezen, in de zon kan liggen of zwemmen. Alles met de super gastvrijheid van Nico en Hanneke.Ook in de buurt is veel te zien. Voor ons de 2e keer op de quinta (nu zonder kids).

Gereisd met partner in juni 2016

• 9margriet04-07-2016

Super!

Nico en Hanneke zijn erg gastvrij! Heb je iets nodig, vraagt want alles kan en niets is gek! De ligging is perfect, vanuit de quinta kun je alle kanten op. Dagjes weg is dan ook erg leuk om te doen! De appartementen zijn netjes en schoon, het zwembad is netjes en schoon. Voor mensen met kinderen ideaal; zwembad, speeltoestel, schommel, speelgoed! Alles is er. Ook eten bij de plaatselijke restaurantjes is echt een must! Gezellig, goedkoop, goed en een prachtige manier om cultuur te snuiven! Hanneke en Nico nemen je graag mee! Ook de trapjes met de 4x4 van Nico zijn echt de moeite waard! Voor stoere mannen maar ook voor stoere vrouwen! Hij laat je plekjes zien waar je zelf nooit gekomen zou zijn. Wij zijn vol lof en komen er graag! Voorjaar, najaar, zomer; elk seizoen heeft zijn charme...

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Jenneke en Herman04-07-2016

Sfeervolle goed ingerichte quinta.

Prima bedden, leuk ingericht appartement. Elke 2 dagen schone handdoeken. Als service bieden ze een boodschappenpakket aan waardoor je niet meteen opzoek hoeft naar een supermarkt. Extra leuk: met Nico een off the road rit in de landrover langs de mooiste plekjes in de omgeving. Niet leuk: eigenlijk niets, behalve veel vliegen en muggen buiten, maar daar kunnen Nico en Hanneke niets aan doen. Door de horren en vliegengordijn hebben we er binnen geen last van gehad.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Maaike08-05-2016

Prachtige en rustige plek

De Quinta is een mooi landgoed met citrusbomen. Heb zelfs een heerlijke sinaasappel zo uit de boom gegeten :-) Onze dochter kon lekker over het terrein rennen en wij konden op het schaduwrijke terras een boek lezen. De bedden zijn top dus we hebben goed geslapen. Nico en Hanneke zorgen goed voor hun gasten: ontvangst met zelfgebakken taart! Het is een goede uitvalsbasis voor Porto en Lissabon en in de omgeving is ook van alles te doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Astrid (& Anouk)06-05-2016

Heerlijk en super gastvrij

Gezellige accommodatie en super gastvrije eigenaren, keurig onderhouden tuin. Ook de trip in de jeep was super! De taart en soep bij aankomst waren heerlijk. Wij hebben een top week gehad en we willen zeker nog een keer terugkomen. Een dik verdiende 10!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Marleen Bouwman17-08-2015

Een plek om naar terug te keren!

We hebben een fantastische vakantie gehad op de Quinta. Een heerlijk appartement, een zwembad waar we vele uren in gezwommen hebben en een ruim terrein waar we bijvoorbeeld konden voetballen. Nico en Hanneke zijn zeer gastvrij en hebben veel tips wat je allemaal in de omgeving kunt doen of waar je lekker kunt eten. Een vakantie op Quinta Flores is echt een aanrader, wij gaan ook zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Anja07-08-2015

Vakantie in het echte Portugal

Onze eerste kennismaking met Portugal en Quinta das Flores. Bij aankomst een warm welkom door de eigenaren, Nico en Hanneke. Tijdens ons verblijf deden Nico en Hanneke er alles aan om ons thuis te laten voelen. Wij hebben kennisgemaakt met de natuur, cultuur en de (h)eerlijke Portugese keuken. Eén van de vele hoogtepunten was de landrovertocht met Nico met aansluitend een gezamenlijke lunch met Hanneke in een lokale cantina, waar wij daarna nog diverse keren zijn gaan eten. De omgeving is schitterend, Tomar, Fatima, Coimbra, stuwmeer, kloof etc. Na de uitstapjes was het zalig vertoeven op de quinta. Kortom een onvergetelijke vakantie vooral door de gastvrijheid en de tips van Hanneke en Nico. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Jan Meesters06-08-2015

geweldige locatie. Kleinschalig en vriendelijk.

naast een zeer enthousiast en betrokken gastpaar ( Hanneke en Nico) biedt Quinta Flores nog veel meer. Prachtige omgeving; kindvriendelijk; mooie appartementen; ( allemaal verschillend qua indeling) volop ruimte op een prima onderhouden terrein en een gastheer en -vrouw die niets nalaten om hun gasten het naar de zin te maken. Wij, ( Hanny en Jan) hebben het hier enorm naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Lut Ivens02-08-2015

Hier komen we absoluut terug!

Quinta Flores is het best te beschrijven als een klein paradijs. Heel goed gelegen in een mooie streek waar veel te zien en te doen valt. Het is een prachtig groot domein waar je tot rust kan komen tussen fruitbomen, eucalyptusbomen, aan het zwembad ... De appartementen zijn knus en gezellig en alles is voorzien. Maar bovenal hebben we genoten van het lieve, warme onthaal van Hanneke en Nico die hun gasten op een rustige, vrijblijvende manier in de watten leggen. Dit is echt top!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10HJBL29-07-2015

Prachtige quinta met veel gastvrijheid

Wij hebben 2 weken verbleven op deze prachtige quinta, die zeer centraal gelegen is voor allerlei uitstapjes. Je kunt hier elke dag wat anders doen: naar zee, de grotten, zwemmen in de rivier en het stuwmeer, de middeleeuwse kloosters en kastelen, universiteitsstad Coimbra. Wat vooral kenmerkt is de gastvrijheid van de eigenaren Nico en Hanneke en de honden en de katten die je vrolijk welkom heten. Ook de safaritocht met de 4WD met Nico rond het meer was een hele belevenis. Naast uitstapjes hebben we ook lekker geluierd in het zwembad en in de grote tuin. Nico en Hanneke doen er alles aan om het naar je zin te maken. Voetballen en contact met andere gasten bij de bar en op de veranda met een heerlijke loungebank horen daar ook bij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

10 tips over Appartement Quinta Flores

• gea kiezebrink, 06-06-2014

Landrovertocht met Nico, mooie plekjes en Nico kan veel vertellen over deze schitterende omgeving

• Maarten, 26-08-2013

2 maal per week is het mogelijk om mee te eten op de Quinta, dit is een aanrader ! Hanneke kan heerlijk koken !

• Irma Arnhem, 25-08-2013

Tocht langs het stuwmeer. Zwemmen bij de Kloof. Buitenhuis Salazar. Lissabon en dan vooral de vlooienmarkt op, ik dacht, woensdag.

0 vragen over Appartement Quinta Flores

Appartement info