Appartement Quinta Flores

Appartement
Appartement Quinta Flores
9,7

95 reviews over Appartement Quinta Flores in het Nederlands

Prachtige plek, gastvrij en heerlijk rustig!

Paula Heijselaar
21-8-2016

We hebben van 17 t/m 27 juli een heerlijke tijd gehad op deze Quinta. De ligging is perfect: rustig, maar toch op prima rij-afstand van mooie plekken. Hanneke en Nico zijn zeer gastvrij en geven prima tips voor de omgeving. Wij zijn hier heerlijk uitgerust!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super genoten, enorm gastvrij

Marleen Bouwman
18-8-2016

De accomodatie ziet er super uit. we werden enorm gastvrij ontvangen en hebben een heerlijk verblijf gehad. Het zwembad is top.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie!

barbara
11-8-2016

De quinta ligt centraal: dicht bij leuke steden zoals tomar en coimbra, als bij natuur: de kloof en het stuwmeer met heerlijk zwemwater. In de buurt ook veel lekkere en goedkope restaurants, Op de quinta hebben we met de andere bezoekers gezellig gebbqd, op het terras of in de bar gezeten, voor de kinderen was het zwembad heerlijk. Ook hebben ze in het bos een hut gebouwd. De 4wdrive met Nico was leuk en leerzaam. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

mooi gelegen terrein met gastvrije eigenaars

J. van der Giessen
10-8-2016

Het terrein waarop de appartementen liggen biedt ook wanneer er meerdere gasten aanwezig voldoende mogelijkheden voor privacy

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk verlof in een klein paradijs

Lut Ivens
30-7-2016

Hanneke en Nico hebben van de quinta een paradijsje gemaakt waar je je direct thuisvoelt. De ligging is super, dicht bij Tomar en het Convento de Cristo. Wij rijden graag rond en houden van gezellige stadjes en dorpjes met verzorgde bezienswaardigheden en daar is in Portugal geen gebrek aan! De ligging van de quinta is daarvoor super, dicht bij Tomar en het Convento de Cristo. We konden gemakkelijk bezienswaardigheden bereiken zoals Coimbra, Batalha, Fatima, Alcobaça ... Ook de kust hebben we verschillende keren bezocht, zeker als het wat te warm werd in het binnenland. Maar in de onmiddellijke omgeving is er eveneens heel wat te doen. Nico nam ons mee op safari rond het mooie stuwmeer van de Zêzere waar je heerlijk kan zwemmen. En daar zijn ook kloven met watervalletjes en bronnen te verkennen. Dus ook voor kinderen zeker een aanrader. Op het domein zelf zorgen Hanneke en Nico dat het je aan niets ontbreekt. Er is veel ruimte met veel groen, een goed verzorgd zwembad en de huisjes zijn picobello in orde. En zeker te vermelden, we werden regelmatig meegenomen naar leuke en goede restaurantjes waar we voor weinig geld heel lekker hebben gegeten. M.a.w. we hebben alleen maar positieve ervaringen opgedaan. We zijn er 2 maal op vakantie geweest wat we anders nooit doen. We bevelen Quinta Flores absoluut aan!

Gereisd Met partner in juli 2016

Heerlijk genieten

J. Sijtsma
11-7-2016

Relaxte vakantie heerlijke omgeving

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Mooi terrein en hele fijne gastheer en vrouw!!

sander
6-7-2016

alles was prima en er was overal aan gedacht. Huisjes zijn gezellig, schoon en compleet maar wel een beetje basic ( met Portugese charme). Specifiek: - Leuk barretje en zitje in eigen beheer op het terrein. - prachtige en hele grote tuinen rondom - mooi zwembad met prachtig uitzicht over de tuin en landschap - ligging prima ten opzichte van bezienswaardigheden - auto is nodig - zeer gastvrije ontvangst

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Vermeule
5-7-2016

De omgeving watervallen rondritten met Nico de Bbq op zijn Portugees Hannneke die altijd klaar staat en zulke lekkere taarten bakt.

Gereisd Met partner in april 2016

geweldige vakantie gehad

liesbeth van Dam
5-7-2016

rustige ligging, met hele vriendelijke eigenaars die veel organiseren voor hun gasten

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldige locatie met leuke eigenaren.

Maarten van der Schrieck
5-7-2016

De omgeving is divers en er is vreselijke veel te zien in de omgeving. Een auto is wel een absolute must.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Flores in Ferreira Do Zêzere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Flores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.