Appartement Quinta Floressterstersterster

Meer appartement info

96 reviews over Appartement Quinta Flores

• 9S. Vroemen04-09-2016

Een fijne thuisbasis!

Hanneke en Nico bieden je een heerlijk thuis in een gedeelte van Portugal waar veel te doen en te zien is. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Charlotte Haan25-08-2016

Fantastische locatie (locatie en omgeving).

Ruim opgezet, goed onderhouden complex. Heel groen, mooi zwembad met mooie tuin. Rustig.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Karel Steynen24-08-2016

Thuiskomen op vakantie

Bij Hanneke en Nico kom je onmiddellijk thuis. En dan nog in een prachtig, dagelijks goed onderhouden domein met veel groen en ruimte en een verfrissend zwembad, echt heerlijk. Hanneke en Nico zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en nemen je regelmatig mee naar leuke restaurantjes w aar je lekker en ongelooflijk goedkoop lekker kan eten. Niet te missen is de safari van Nico die je in zijn jeep meeneemt naar unieke plaatsen waar je zelf niet kan komen. Ook in de omgeving is er absoluut veel te zien en te doen. Teveel voor 1 vakantie dus wij zij nog eens teruggekomen en dat doen we anders nooit!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9ireen24-08-2016

Heerlijk!

Heel gastvrij en vriendelijk, zeer veel ruimte, een heerlijk bos om hutten te bouwen en een gezellig barretje om in de avonden de andere gasten te leren kennen (als je daar zin in hebt)!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Manita de Jongh24-08-2016

Het is een heerlijke plek, echt om te genieten, gastheer en gastvrouw zijn echt top om nooit te vergeten

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marion Leenders24-08-2016

Heerlijke vakantie!

Na de talloze uitstapjes naar prachtige plekken in de omgeving was het ' s avonds echt thuiskomen in de quinta. Hanneke en Nico doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wij komem zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Remco24-08-2016

Geweldig

Het stuwmeer is echt een aanrader om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Maarten24-08-2016

Fantastische locatie.

Er is in de omgeving veel te zien.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Roelof Veldhuis24-08-2016

Wat een geweldige plek om vakantie te vieren!

Mooie ruime appartementen, schoon en geriefelijk, maar niet allemaal gelijkvloers (badkamer in de kelder) voor ons geen probleem. Prachtige omgeving, genoeg te zien & te doen, prima restaurants in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Rene Bruijstens22-08-2016

Heerlijke vakantie

Hanneke en Nico zijn bijzonder gastvrij en je kan nog een keer aanschuiven in de Landrover van Nico om de bijzondere plekjes in de omgeving te ontdekken en heerlijk te zwemmen in het stuwmeer.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

10 tips over Appartement Quinta Flores

• gea kiezebrink, 06-06-2014

Landrovertocht met Nico, mooie plekjes en Nico kan veel vertellen over deze schitterende omgeving

• Maarten, 26-08-2013

2 maal per week is het mogelijk om mee te eten op de Quinta, dit is een aanrader ! Hanneke kan heerlijk koken !

• Irma Arnhem, 25-08-2013

Tocht langs het stuwmeer. Zwemmen bij de Kloof. Buitenhuis Salazar. Lissabon en dan vooral de vlooienmarkt op, ik dacht, woensdag.

0 vragen over Appartement Quinta Flores

Appartement info