Appartement Quinta Floressterstersterster

Appartement info

Meer appartement info

96 reviews over Appartement Quinta Flores

• 10Janssen01-10-2013

Geweldig, net als thuis komen.

Een kleinschalige accommodatie,gelegen in het binnenland, met veel ruimte en een mooi uitzicht op het landschap. Genieten van de rust. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die altijd, wanneer dat nodig mocht zijn, tips hebben voor uitstapjes in de omgeving. In no time voelden wij ons thuis.

Gereisd in september 2013

10 tips over Appartement Quinta Flores

• gea kiezebrink, 06-06-2014

Landrovertocht met Nico, mooie plekjes en Nico kan veel vertellen over deze schitterende omgeving

• Maarten, 26-08-2013

2 maal per week is het mogelijk om mee te eten op de Quinta, dit is een aanrader ! Hanneke kan heerlijk koken !

• Irma Arnhem, 25-08-2013

Tocht langs het stuwmeer. Zwemmen bij de Kloof. Buitenhuis Salazar. Lissabon en dan vooral de vlooienmarkt op, ik dacht, woensdag.

0 vragen over Appartement Quinta Flores

Appartement info