Appartement Quinta Floressterstersterster

96 reviews over Appartement Quinta Flores

• 2017
    9Christine30-09-2017

Een verscholen paradijs

Hanneke verwelkomt ons hartelijk, helpt ons met de koffers , maakt ons wegwijs en leidt ons kort rond. Het terras met barbecue en zwembad. Er is een ruimte waar veel spelletjes, buitenkussens etc. liggen. Zwemhanddoeken kun je na gebruik in de wasmand doen. Hoef je dus niet mee te nemen in je koffer. Daarnaast is er een gezellige bar om samen wat te drinken en eventueel de andere gasten te ontmoeten. Een uitstekende ontmoetingsplaats

De volgende ochtend ontdekken we de gevulde koelkast en op het aanrecht de eerste van het eerste levensonderhoud. Een prima verzorging.

Veel van de uitstapjes in de omgeving zijn al lang van te voren door ons voorbereid, maar de tips van Nico en Hanneke zijn welkom. Het leuke is dat ze daarbij hun persoonlijk maar vaak ook zo’n afwijkende mening over de plaats of een gebeurtenis geven. Maar vooral ze wijzen ons de weg naar plekken die bijzonder zijn en waar Portugezen uit de omgeving graag naar toe gaan.

Tips zijn bv Tomar, Fatima, Coimbra en heerlijke uitstapjes naar een mooie kloof en zwemmen in een heilzaam thermaal bad.

De locatie is voor ons een geweldige uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. En zijn we ’s middags eerder terug dan genieten we in een luie stoel op het gazon naast het zwembad. Ieder zijn eigen rites en ritme. Vrijheid, blijheid, heerlijk.

Nico & Hanneke bedankt voor jullie liefde en zorg we hebben van jullie, jullie Quinta en het prachtige Portugal genoten.

René, Ria, Jan & Christine

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9Rene Bruijstens22-08-2016

Heerlijke vakantie

Hanneke en Nico zijn bijzonder gastvrij en je kan nog een keer aanschuiven in de Landrover van Nico om de bijzondere plekjes in de omgeving te ontdekken en heerlijk te zwemmen in het stuwmeer.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9J. Sijtsma11-07-2016

Heerlijk genieten

Relaxte vakantie heerlijke omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Maarten26-05-2014

Het paradijs veranderd niet

Na 3 jaar Quinta Flores heb ik nog steeds niet alles van de omgeving gezien. De omgeving rond Quinta Flores heeft zoveel te bieden dat je hier jaren kunt vertoeven. De accommodatie zelf biedt alles wat een mens nodig heeft. Er op uit gaan is natuurlijk leuk, maar is niet echt nodig. Dit is de plek waar een utlieme rust heerst en waar je heerlijk kunt ontstressen. . Hanneke en Nico weten het de gast enorm naar de zin te maken, mede dankzij hun kennis van de lokale restaurantjes en bezienswaardigheden in de omgeving. Een trip met de mooie oranje 4x4 is een must om te ervaren. Nico weet de mooiste off the road wegen uit te zoeken en zorgt dat je op plekken komt, waar je met een normale huurauto nooit kunt komen. De appartementen zijn voldoende uitgerust, maar zelf koken hoef je niet te doen gezien het feit dat je hier gemakkelijk onder de 10 euro per persoon uit kunt eten. Een vakantie hier is genieten met de hoofdletter G !

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 10Iman26-05-2014

Een plek om niet te vergeten...

Ik kan niest anders zeggen dan dat het een top locatie is. Ruim appartement (Passie Flora), zwembad , een heerlijk terras met uitzicht op het zwembad en de mooie tuin. De gastvrijheid en de passie waarmee Nico en Hanneke de Quinta beheren, zorgen ervoor dat je vakantie naar een hoger niveau wordt gebracht. Zij kunnen veel vertellen over het gebied, waar/welke bezienswaardigheden er zijn en natuurlijk de restaurants, waar je voor nog geen 10 euro incl. drank, heerlijk kunt eten. Nico laat, met zijn 4x4 LandRover, plekjes zien waar je normaal niet kan komen. Kortom: Wil je lekker weekje onthaasten of een heerlijke vakantie hebben, dan is de Quinta de ultieme plek om naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 10pieter_velthuis25-08-2012

ONTHAASTEN

Voor de 2e keer op de Quinta. Een plek om te onthaasten. Hanneke en Nico verstaan de kunst om hier, op een hartelijke manier, hun steentje aan bij te dragen. Altijd klaar voor een vriendelijk praatje en natuurlijk 2 x per week de heerlijke maaltijden door Hanneke met veel zorg bereid en met de andere gasten samen genuttigd, heel gezellig. Dit alles vanuit de gedachte “niets moet…”. Ook in de omgeving nog steeds veel te ontdekken, prachtige kloosters, mooie steden, de kust op afstand maar binnen bereik en natuurlijk het geweldige stuwmeer. Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Tom en Netty van Sandwijk20-05-2012

WAT HEBBEN WE GENOTEN

We hebben op de quinta 2 heerlijke weken door gebracht. Gastvrij ontvangen door Hanneke en Nico, omdat het koud was, kachels aan en zelfs een electrische deken konden we krijgen.. De omgeving en ligging is schitterend, je komt helemaal tot rust, en kan heerlijk zitten in allerlei leuke hoekjes. Heel gezellig was het als Hanneke had gekookt en we allemaal mee konden eten, en niet onbelangrijk het was ook erg lekker. Gelukkig hadden we heel gauw mooi weer, en konden we heerlijk onder de palmen bij het zwembad liggen. Zelf sinasappels plukken voor het ontbijt...broodzakjes klaar hangen voor de bakker, allemaal even leuk. We denken nu al met weemoed terug!!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Bertie de Jongh23-09-2010

super!

Op de bonne fooi hierheen gegaan. Het was verrassend om te zien hoe netjes alles eruit zag, prachtige grote tuin met mooi uitzicht op o.a. bomen. Lekkere ligstoelen en heerlijk rustig. De ontvangst was hartelijk. Ap en Lyliane konden uitstekend koken voor een lage prijs: €10,- voor een 3-gangenmenu! Als je ergens in een restaurant wilde eten, moest je een paar km rijden. Als je van rust en ruimte houdt, kunnen we deze locatie echt aanraden.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

10 tips over Appartement Quinta Flores

• gea kiezebrink, 06-06-2014

Landrovertocht met Nico, mooie plekjes en Nico kan veel vertellen over deze schitterende omgeving

• Maarten, 26-08-2013

2 maal per week is het mogelijk om mee te eten op de Quinta, dit is een aanrader ! Hanneke kan heerlijk koken !

• Irma Arnhem, 25-08-2013

Tocht langs het stuwmeer. Zwemmen bij de Kloof. Buitenhuis Salazar. Lissabon en dan vooral de vlooienmarkt op, ik dacht, woensdag.

0 vragen over Appartement Quinta Flores

Appartement info