Appartement Quinta Floressterstersterster

96 reviews over Appartement Quinta Flores

• 2018
    9Joke20-08-2018

Prachtige locatie

Heel mooi groen domein met prachtige bloemen en planten. Het zwembad is heerlijk. De afstand tot winkels en restaurants is ongeveer een 10 min met de auto. Er zijn voldoende mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt. Nico en Hanneke zijn heel lieve mensen. Nico organiseert ook een uitstap met de jeep om de omgeving te leren kennen. We kregen 3 keer nieuwe handdoeken, het appartement was heel proper. Kortom, zeker aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9ireen24-08-2016

Heerlijk!

Heel gastvrij en vriendelijk, zeer veel ruimte, een heerlijk bos om hutten te bouwen en een gezellig barretje om in de avonden de andere gasten te leren kennen (als je daar zin in hebt)!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Marleen Bouwman18-08-2016

Super genoten, enorm gastvrij

De accomodatie ziet er super uit. we werden enorm gastvrij ontvangen en hebben een heerlijk verblijf gehad. Het zwembad is top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10barbara11-08-2016

Heerlijke vakantie!

De quinta ligt centraal: dicht bij leuke steden zoals tomar en coimbra, als bij natuur: de kloof en het stuwmeer met heerlijk zwemwater. In de buurt ook veel lekkere en goedkope restaurants, Op de quinta hebben we met de andere bezoekers gezellig gebbqd, op het terras of in de bar gezeten, voor de kinderen was het zwembad heerlijk. Ook hebben ze in het bos een hut gebouwd. De 4wdrive met Nico was leuk en leerzaam. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9sander06-07-2016

Mooi terrein en hele fijne gastheer en vrouw!!

alles was prima en er was overal aan gedacht. Huisjes zijn gezellig, schoon en compleet maar wel een beetje basic ( met Portugese charme). Specifiek: - Leuk barretje en zitje in eigen beheer op het terrein. - prachtige en hele grote tuinen rondom - mooi zwembad met prachtig uitzicht over de tuin en landschap - ligging prima ten opzichte van bezienswaardigheden - auto is nodig - zeer gastvrije ontvangst

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 10Maaike08-05-2016

Prachtige en rustige plek

De Quinta is een mooi landgoed met citrusbomen. Heb zelfs een heerlijke sinaasappel zo uit de boom gegeten :-) Onze dochter kon lekker over het terrein rennen en wij konden op het schaduwrijke terras een boek lezen. De bedden zijn top dus we hebben goed geslapen. Nico en Hanneke zorgen goed voor hun gasten: ontvangst met zelfgebakken taart! Het is een goede uitvalsbasis voor Porto en Lissabon en in de omgeving is ook van alles te doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Marleen Bouwman17-08-2015

Een plek om naar terug te keren!

We hebben een fantastische vakantie gehad op de Quinta. Een heerlijk appartement, een zwembad waar we vele uren in gezwommen hebben en een ruim terrein waar we bijvoorbeeld konden voetballen. Nico en Hanneke zijn zeer gastvrij en hebben veel tips wat je allemaal in de omgeving kunt doen of waar je lekker kunt eten. Een vakantie op Quinta Flores is echt een aanrader, wij gaan ook zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Jaap Schoeman08-06-2015

Oase in het (geografische) hart van Portugal

De locatie, ruimte met 'landgoed' en zwembad, gastheer-en-vrouw-schap en het heerlijke weer maakte het bijzonder aangenaam!

2 gezinnen uit Abcoude en Hoogeveen (kinderen varierend van 3 tot 11 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Erwin Slob12-05-2015

Perfecte plek voor zowel kinderen als volwassenen

Omdat moeder moest werken was ik alleen met mijn 7-jarige dochter tijdens de meivakantie een weekje te gast op Quinta Flores. Dit bleek een uitstekende keuze: mijn dochter kon lekker spelen op het mooie landgoed en als vader kun je makkelijk uitstapjes maken naar alle bezienswaardigheden in Portugal. De Nederlandse eigenaars zijn erg aardig en hebben alles goed geregeld. De bedden lagen goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10kwmv16-06-2014

Heerlijke vakantie

Quinta Flores ligt op een prachtige plek in Portugal. Hanneke en Nico zijn erg gastvrij, waardoor er een ontspannen sfeer is. Ook de kinderen hebben er een heerlijke tijd gehad: we hebben gezwommen, voetbal, honkbal, badminton en bordspelletjes gespeeld: alles is beschikbaar. Ons appartement was heerlijk ruim en hoewel er mooie bezienswaardigheden in de buurt zijn is het ook fijn om tijd door te brengen in Quinta Flores.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

10 tips over Appartement Quinta Flores

• gea kiezebrink, 06-06-2014

Landrovertocht met Nico, mooie plekjes en Nico kan veel vertellen over deze schitterende omgeving

• Maarten, 26-08-2013

2 maal per week is het mogelijk om mee te eten op de Quinta, dit is een aanrader ! Hanneke kan heerlijk koken !

• Irma Arnhem, 25-08-2013

Tocht langs het stuwmeer. Zwemmen bij de Kloof. Buitenhuis Salazar. Lissabon en dan vooral de vlooienmarkt op, ik dacht, woensdag.

0 vragen over Appartement Quinta Flores

Appartement info