Appartement Quinta Flores

18 reviews over Appartement Quinta Flores in het Nederlands

Geweldig

Robert bes
22-8-2018

Wat een geweldige locatie, een waar paradijsje in een prachtig gebied. heerlijke appartementen met alle voorzieningen, De eigenaren Hanneke en Nico zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. zeker een bezoek waard

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

heerlijk.

marianne
31-8-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Hanneke en Nico. Veel leuke dingen gezien en lekkere dingen gegeten. Aangeschoven bij een dorpsfeest in de buurt. Een ritje met gids Nico in z`n landrover. Fatima, Coimbra en dichtbij Tomar prachtige steden. En iedere ochtend verse sinaasappelsap van de sinaasappels uit de tuin. Hanneke en Nico, gezellig, gastvrij en vooral zichzelf.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Super!

Yvonne
19-10-2016

Een fijn appartement in een rustige omgeving op een geweldig mooi groen onderhouden terrein.De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben goede suggesties om de prachtige omgeving te ontdekken. Voor de rustzoeker zeker een aanrader!

Een fijne thuisbasis!

S. Vroemen
4-9-2016

Hanneke en Nico bieden je een heerlijk thuis in een gedeelte van Portugal waar veel te doen en te zien is. Een echte aanrader!

Geweldig

Remco
24-8-2016

Het stuwmeer is echt een aanrader om te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Wat een geweldige plek om vakantie te vieren!

Roelof Veldhuis
24-8-2016

Mooie ruime appartementen, schoon en geriefelijk, maar niet allemaal gelijkvloers (badkamer in de kelder) voor ons geen probleem. Prachtige omgeving, genoeg te zien & te doen, prima restaurants in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Prachtige plek, gastvrij en heerlijk rustig!

Paula Heijselaar
21-8-2016

We hebben van 17 t/m 27 juli een heerlijke tijd gehad op deze Quinta. De ligging is perfect: rustig, maar toch op prima rij-afstand van mooie plekken. Hanneke en Nico zijn zeer gastvrij en geven prima tips voor de omgeving. Wij zijn hier heerlijk uitgerust!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

mooi gelegen terrein met gastvrije eigenaars

J. van der Giessen
10-8-2016

Het terrein waarop de appartementen liggen biedt ook wanneer er meerdere gasten aanwezig voldoende mogelijkheden voor privacy

Heerlijk en super gastvrij

Astrid (& Anouk)
6-5-2016

Gezellige accommodatie en super gastvrije eigenaren, keurig onderhouden tuin. Ook de trip in de jeep was super! De taart en soep bij aankomst waren heerlijk. Wij hebben een top week gehad en we willen zeker nog een keer terugkomen. Een dik verdiende 10!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Vakantie in het echte Portugal

Anja
7-8-2015

Onze eerste kennismaking met Portugal en Quinta das Flores. Bij aankomst een warm welkom door de eigenaren, Nico en Hanneke. Tijdens ons verblijf deden Nico en Hanneke er alles aan om ons thuis te laten voelen. Wij hebben kennisgemaakt met de natuur, cultuur en de (h)eerlijke Portugese keuken. Eén van de vele hoogtepunten was de landrovertocht met Nico met aansluitend een gezamenlijke lunch met Hanneke in een lokale cantina, waar wij daarna nog diverse keren zijn gaan eten. De omgeving is schitterend, Tomar, Fatima, Coimbra, stuwmeer, kloof etc. Na de uitstapjes was het zalig vertoeven op de quinta. Kortom een onvergetelijke vakantie vooral door de gastvrijheid en de tips van Hanneke en Nico. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Flores in Ferreira Do Zêzere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Flores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.