Appartement Quinta Flores

49 reviews over Appartement Quinta Flores in het Nederlands

We komen terug!

Lut
1-10-2018

Leven als god in Portugal bij Hanneke en Nico. We hebben voor de derde keer ervaren hoe waar die uitspraak is! We zijn heerlijk tot rust gekomen in dit kleine paradijs en hoewel we tijdens onze vorige verblijven al heel wat van de omgeving gezien hadden, zijn er nog steeds nieuwe dingen te ontdekken en blijven we genieten van het mooie meer. Hanneke en Nico, dankjewel voor jullie lieve zorgen. Jullie zijn echt super. Tot de volgende keer!

Gereisd Met partner in september 2018

Onze ervaring is werkelijk top. Quinta en omgeving

René & Emmie
26-5-2018

Na een paar weken Algarve gingen wij op zoek naar een onderkomen in het midden van Portugal en troffen de site van Quinta Flores. Het zag er prima uit en hebben geboekt. Na wat zoeken reden wij door de gele poort de quinta op, en zo het paradijs van Hanneke en Nico binnen. We werden hartelijk ontvangen door het stel. Het was heerlijk om daar te verblijven, wij hadden huisje Camelia, een schattig appartement. Het was wel erg koud in huis, de 1ste nacht lagen we met dikke kleren in bed maar per dag ging de temp. om hoog. 's Morgens verse sinaasappels plukken, heerlijk zitten en rust, rust, rust. Houd je van vogelgeluiden, de koekoek(die je de dag door hoort), kikkers en krekels ,stilte en "slapende" Portugese dorpjes, watervallen en beekjes,dan is dit dé uitgelezen plek. Goede uitvalplek om stadjes te bezoeken. Wil je info staan Nico & Hanneke voor je klaar. Dank voor 11 prachtige dagen in dit paradijsje op aarde.

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijke tijd!

Hilde Huisman
28-10-2017

We hebben onze 3,5 week reis door Portugal afgesloten met een verblijf van 5 nachten in de Quinta. Gevonden op het internet boekten we 2 dagen van te voren. Na een aantal vermoeiende dagen in Porto wilden we graag lekker bijkomen en waren we op zoek naar rust. Dat hebben we gekregen. Het was er heerlijk. We hebben niet veel gedaan en daarom juist zo kunnen genieten van de quinta met het zwembad en prachtige tuin. We zijn zeer hartelijk ontvangen door Hanneke en Nico. Ons appartement was prima, schoon, goed toegerust en heel belangrijk; een uitstekend bed. In de avonden werd het al fris en hebben we de houtkachel een keer aangehad. Zeer aangenaam. Van Hanneke en Nico kregen we tips voor leuke plekjes om te eten. Er zijn leuke restaurantjes dicht bij de Quinta. Je hoeft er niet lang voor in de auto. De laatste dag zijn we samen met Nico op een tripje geweest met de Landrover. Meer dan de moeite waard. Prachtig om de omgeving zo te ervaren. Met je huurauto zie je dit niet. Goede lunch ter afsluiting.

Wij houden van onze privacy en dat maakte het verblijf juist zo prettig, Hanneke en Nico zijn zeer aangename mensen ,gastvrij en aanwezig wanneer nodig. We hebben ook hele leuke gesprekken met hen gehad en ook daar kijken we prettig op terug.

Kortom, heerlijke dagen gehad op een mooie plek!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Heerlijk

Pieter Velthuis
15-6-2017

Voor de 4e keer op de Quinta bij Hanneke en Nico. Opnieuw een heerlijke week gehad. Het heerlijke zwembad, de rust, de ruime appartementen, de geweldige tuin en natuurlijk de gastvrijheid van Hanneke en Nico maken er voor ons elke keer weer een feestje van. Ook in de omgeveving ontdekken we steeds weer wat nieuws. Het meer maar ook een dagje strand, beiden zijn heerlijk.

Gereisd Met partner in juni 2017

Een geweldige vakantie gehad.

Marianne de Ruiter
19-5-2017

Een mooie omgeving, prachtige natuur, mooi weer en zeer gastvrije mensen, een mooi appartement dat van alle gemakken voorzien is. Een heerlijk zwembad, een prachtige tuin en leuke dieren.

Gereisd Met partner in mei 2017

Fantastische locatie (locatie en omgeving).

Charlotte Haan
25-8-2016

Ruim opgezet, goed onderhouden complex. Heel groen, mooi zwembad met mooie tuin. Rustig.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thuiskomen op vakantie

Karel Steynen
24-8-2016

Bij Hanneke en Nico kom je onmiddellijk thuis. En dan nog in een prachtig, dagelijks goed onderhouden domein met veel groen en ruimte en een verfrissend zwembad, echt heerlijk. Hanneke en Nico zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en nemen je regelmatig mee naar leuke restaurantjes w aar je lekker en ongelooflijk goedkoop lekker kan eten. Niet te missen is de safari van Nico die je in zijn jeep meeneemt naar unieke plaatsen waar je zelf niet kan komen. Ook in de omgeving is er absoluut veel te zien en te doen. Teveel voor 1 vakantie dus wij zij nog eens teruggekomen en dat doen we anders nooit!

Gereisd Met partner in juli 2016

Manita de Jongh
24-8-2016

Het is een heerlijke plek, echt om te genieten, gastheer en gastvrouw zijn echt top om nooit te vergeten

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie!

Marion Leenders
24-8-2016

Na de talloze uitstapjes naar prachtige plekken in de omgeving was het ' s avonds echt thuiskomen in de quinta. Hanneke en Nico doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wij komem zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastische locatie.

Maarten
24-8-2016

Er is in de omgeving veel te zien.

Gereisd Met partner in september 2015

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Flores in Ferreira Do Zêzere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Flores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.