Géén boekingskosten

Meer appartement info

96 Reviews over Quinta Flores

• 10Lut01-10-2018

We komen terug!

Leven als god in Portugal bij Hanneke en Nico. We hebben voor de derde keer ervaren hoe waar die uitspraak is! We zijn heerlijk tot rust gekomen in dit kleine paradijs en hoewel we tijdens onze vorige verblijven al heel wat van de omgeving gezien hadden, zijn er nog steeds nieuwe dingen te ontdekken en blijven we genieten van het mooie meer. Hanneke en Nico, dankjewel voor jullie lieve zorgen. Jullie zijn echt super. Tot de volgende keer!

• 10Robert bes22-08-2018

Geweldig

Wat een geweldige locatie, een waar paradijsje in een prachtig gebied. heerlijke appartementen met alle voorzieningen, De eigenaren Hanneke en Nico zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. zeker een bezoek waard

• 9Joke20-08-2018

Prachtige locatie

Heel mooi groen domein met prachtige bloemen en planten. Het zwembad is heerlijk. De afstand tot winkels en restaurants is ongeveer een 10 min met de auto. Er zijn voldoende mogelijkheden tot uitstapjes in de buurt. Nico en Hanneke zijn heel lieve mensen. Nico organiseert ook een uitstap met de jeep om de omgeving te leren kennen. We kregen 3 keer nieuwe handdoeken, het appartement was heel proper. Kortom, zeker aan te bevelen!

• 10René & Emmie26-05-2018

Onze ervaring is werkelijk top. Quinta en omgeving

Na een paar weken Algarve gingen wij op zoek naar een onderkomen in het midden van Portugal en troffen de site van Quinta Flores. Het zag er prima uit en hebben geboekt. Na wat zoeken reden wij door de gele poort de quinta op, en zo het paradijs van Hanneke en Nico binnen. We werden hartelijk ontvangen door het stel. Het was heerlijk om daar te verblijven, wij hadden huisje Camelia, een schattig appartement. Het was wel erg koud in huis, de 1ste nacht lagen we met dikke kleren in bed maar per dag ging de temp. om hoog. 's Morgens verse sinaasappels plukken, heerlijk zitten en rust, rust, rust. Houd je van vogelgeluiden, de koekoek(die je de dag door hoort), kikkers en krekels ,stilte en "slapende" Portugese dorpjes, watervallen en beekjes,dan is dit dé uitgelezen plek. Goede uitvalplek om stadjes te bezoeken. Wil je info staan Nico & Hanneke voor je klaar. Dank voor 11 prachtige dagen in dit paradijsje op aarde.

• 10Hilde Huisman28-10-2017

Heerlijke tijd!

We hebben onze 3,5 week reis door Portugal afgesloten met een verblijf van 5 nachten in de Quinta. Gevonden op het internet boekten we 2 dagen van te voren. Na een aantal vermoeiende dagen in Porto wilden we graag lekker bijkomen en waren we op zoek naar rust. Dat hebben we gekregen. Het was er heerlijk. We hebben niet veel gedaan en daarom juist zo kunnen genieten van de quinta met het zwembad en prachtige tuin. We zijn zeer hartelijk ontvangen door Hanneke en Nico. Ons appartement was prima, schoon, goed toegerust en heel belangrijk; een uitstekend bed. In de avonden werd het al fris en hebben we de houtkachel een keer aangehad. Zeer aangenaam. Van Hanneke en Nico kregen we tips voor leuke plekjes om te eten. Er zijn leuke restaurantjes dicht bij de Quinta. Je hoeft er niet lang voor in de auto. De laatste dag zijn we samen met Nico op een tripje geweest met de Landrover. Meer dan de moeite waard. Prachtig om de omgeving zo te ervaren. Met je huurauto zie je dit niet. Goede lunch ter afsluiting.

Wij houden van onze privacy en dat maakte het verblijf juist zo prettig, Hanneke en Nico zijn zeer aangename mensen ,gastvrij en aanwezig wanneer nodig. We hebben ook hele leuke gesprekken met hen gehad en ook daar kijken we prettig op terug.

Kortom, heerlijke dagen gehad op een mooie plek!

• 9Christine30-09-2017

Een verscholen paradijs

Hanneke verwelkomt ons hartelijk, helpt ons met de koffers , maakt ons wegwijs en leidt ons kort rond. Het terras met barbecue en zwembad. Er is een ruimte waar veel spelletjes, buitenkussens etc. liggen. Zwemhanddoeken kun je na gebruik in de wasmand doen. Hoef je dus niet mee te nemen in je koffer. Daarnaast is er een gezellige bar om samen wat te drinken en eventueel de andere gasten te ontmoeten. Een uitstekende ontmoetingsplaats

De volgende ochtend ontdekken we de gevulde koelkast en op het aanrecht de eerste van het eerste levensonderhoud. Een prima verzorging.

Veel van de uitstapjes in de omgeving zijn al lang van te voren door ons voorbereid, maar de tips van Nico en Hanneke zijn welkom. Het leuke is dat ze daarbij hun persoonlijk maar vaak ook zo’n afwijkende mening over de plaats of een gebeurtenis geven. Maar vooral ze wijzen ons de weg naar plekken die bijzonder zijn en waar Portugezen uit de omgeving graag naar toe gaan.

Tips zijn bv Tomar, Fatima, Coimbra en heerlijke uitstapjes naar een mooie kloof en zwemmen in een heilzaam thermaal bad.

De locatie is voor ons een geweldige uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. En zijn we ’s middags eerder terug dan genieten we in een luie stoel op het gazon naast het zwembad. Ieder zijn eigen rites en ritme. Vrijheid, blijheid, heerlijk.

Nico & Hanneke bedankt voor jullie liefde en zorg we hebben van jullie, jullie Quinta en het prachtige Portugal genoten.

René, Ria, Jan & Christine

• 9marianne31-08-2017

heerlijk.

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Hanneke en Nico. Veel leuke dingen gezien en lekkere dingen gegeten. Aangeschoven bij een dorpsfeest in de buurt. Een ritje met gids Nico in z`n landrover. Fatima, Coimbra en dichtbij Tomar prachtige steden. En iedere ochtend verse sinaasappelsap van de sinaasappels uit de tuin. Hanneke en Nico, gezellig, gastvrij en vooral zichzelf.

• 10Pieter Velthuis15-06-2017

Heerlijk

Voor de 4e keer op de Quinta bij Hanneke en Nico. Opnieuw een heerlijke week gehad. Het heerlijke zwembad, de rust, de ruime appartementen, de geweldige tuin en natuurlijk de gastvrijheid van Hanneke en Nico maken er voor ons elke keer weer een feestje van. Ook in de omgeveving ontdekken we steeds weer wat nieuws. Het meer maar ook een dagje strand, beiden zijn heerlijk.

• 10Marianne de Ruiter19-05-2017

Een geweldige vakantie gehad.

Een mooie omgeving, prachtige natuur, mooi weer en zeer gastvrije mensen, een mooi appartement dat van alle gemakken voorzien is. Een heerlijk zwembad, een prachtige tuin en leuke dieren.

• 9Yvonne19-10-2016

Super!

Een fijn appartement in een rustige omgeving op een geweldig mooi groen onderhouden terrein.De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben goede suggesties om de prachtige omgeving te ontdekken. Voor de rustzoeker zeker een aanrader!

Appartement Quinta Flores info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)