Appartement Quinta Flores

9,5

91 reviews over Appartement Quinta Flores in het Nederlands

Heerlijke tijd!

Hilde Huisman, 28-10-2017

We hebben onze 3,5 week reis door Portugal afgesloten met een verblijf van 5 nachten in de Quinta. Gevonden op het internet boekten we 2 dagen van te voren. Na een aantal vermoeiende dagen in Porto wilden we graag lekker bijkomen en waren we op zoek naar rust. Dat hebben we gekregen. Het was er heerlijk. We hebben niet veel gedaan en daarom juist zo kunnen genieten van de quinta met het zwembad en prachtige tuin.

We zijn zeer hartelijk ontvangen door Hanneke en Nico.

Ons appartement was prima, schoon, goed toegerust en heel belangrijk; een uitstekend bed.

In de avonden werd het al fris en hebben we de houtkachel een keer aangehad. Zeer aangenaam.

Van Hanneke en Nico kregen we tips voor leuke plekjes om te eten. Er zijn leuke restaurantjes dicht bij de Quinta. Je hoeft er niet lang voor in de auto.

De laatste dag zijn we samen met Nico op een tripje geweest met de Landrover. Meer dan de moeite waard. Prachtig om de omgeving zo te ervaren. Met je huurauto zie je dit niet.

Goede lunch ter afsluiting.

Wij houden van onze privacy en dat maakte het verblijf juist zo prettig, Hanneke en Nico zijn zeer aangename mensen ,gastvrij en aanwezig wanneer nodig. We hebben ook hele leuke gesprekken met hen gehad en ook daar kijken we prettig op terug.

Kortom, heerlijke dagen gehad op een mooie plek!

Een verscholen paradijs

Christine, 30-9-2017

Hanneke verwelkomt ons hartelijk, helpt ons met de koffers , maakt ons wegwijs en leidt ons kort rond. Het terras met barbecue en zwembad. Er is een ruimte waar veel spelletjes, buitenkussens etc. liggen. Zwemhanddoeken kun je na gebruik in de wasmand doen. Hoef je dus niet mee te nemen in je koffer. Daarnaast is er een gezellige bar om samen wat te drinken en eventueel de andere gasten te ontmoeten. Een uitstekende ontmoetingsplaats

De volgende ochtend ontdekken we de gevulde koelkast en op het aanrecht de eerste van het eerste levensonderhoud. Een prima verzorging.

Veel van de uitstapjes in de omgeving zijn al lang van te voren door ons voorbereid, maar de tips van Nico en Hanneke zijn welkom. Het leuke is dat ze daarbij hun persoonlijk maar vaak ook zo’n afwijkende mening over de plaats of een gebeurtenis geven. Maar vooral ze wijzen ons de weg naar plekken die bijzonder zijn en waar Portugezen uit de omgeving graag naar toe gaan.

Tips zijn bv Tomar, Fatima, Coimbra en heerlijke uitstapjes naar een mooie kloof en zwemmen in een heilzaam thermaal bad.

De locatie is voor ons een geweldige uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. En zijn we ’s middags eerder terug dan genieten we in een luie stoel op het gazon naast het zwembad. Ieder zijn eigen rites en ritme. Vrijheid, blijheid, heerlijk.

Nico & Hanneke bedankt voor jullie liefde en zorg we hebben van jullie, jullie Quinta en het prachtige Portugal genoten.

René, Ria, Jan & Christine

heerlijk.

marianne, 31-8-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Hanneke en Nico. Veel leuke dingen gezien en lekkere dingen gegeten. Aangeschoven bij een dorpsfeest in de buurt. Een ritje met gids Nico in z`n landrover. Fatima, Coimbra en dichtbij Tomar prachtige steden. En iedere ochtend verse sinaasappelsap van de sinaasappels uit de tuin.

Hanneke en Nico, gezellig, gastvrij en vooral zichzelf.

Heerlijk

Pieter Velthuis, 15-6-2017

Voor de 4e keer op de Quinta bij Hanneke en Nico. Opnieuw een heerlijke week gehad. Het heerlijke zwembad, de rust, de ruime appartementen, de geweldige tuin en natuurlijk de gastvrijheid van Hanneke en Nico maken er voor ons elke keer weer een feestje van. Ook in de omgeveving ontdekken we steeds weer wat nieuws. Het meer maar ook een dagje strand, beiden zijn heerlijk.

Een geweldige vakantie gehad.

Marianne de Ruiter, 19-5-2017

Een mooie omgeving, prachtige natuur, mooi weer en zeer gastvrije mensen, een mooi appartement dat van alle gemakken voorzien is. Een heerlijk zwembad, een prachtige tuin en leuke dieren.

Super!

Yvonne, 19-10-2016

Een fijn appartement in een rustige omgeving op een geweldig mooi groen onderhouden terrein.De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben goede suggesties om de prachtige omgeving te ontdekken. Voor de rustzoeker zeker een aanrader!

Een fijne thuisbasis!

S. Vroemen, 4-9-2016

Hanneke en Nico bieden je een heerlijk thuis in een gedeelte van Portugal waar veel te doen en te zien is. Een echte aanrader!

Fantastische locatie (locatie en omgeving).

Charlotte Haan, 25-8-2016

Ruim opgezet, goed onderhouden complex. Heel groen, mooi zwembad met mooie tuin.

Rustig.

Thuiskomen op vakantie

Karel Steynen, 24-8-2016

Bij Hanneke en Nico kom je onmiddellijk thuis. En dan nog in een prachtig, dagelijks goed onderhouden domein met veel groen en ruimte en een verfrissend zwembad, echt heerlijk.

Hanneke en Nico zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en nemen je regelmatig mee naar leuke restaurantjes w aar je lekker en ongelooflijk goedkoop lekker kan eten.

Niet te missen is de safari van Nico die je in zijn jeep meeneemt naar unieke plaatsen waar je zelf niet kan komen.

Ook in de omgeving is er absoluut veel te zien en te doen. Teveel voor 1 vakantie dus wij zij nog eens teruggekomen en dat doen we anders nooit!

Heerlijk!

ireen, 24-8-2016

Heel gastvrij en vriendelijk, zeer veel ruimte, een heerlijk bos om hutten te bouwen en een gezellig barretje om in de avonden de andere gasten te leren kennen (als je daar zin in hebt)!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Flores in Ferreira Do Zêzere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Flores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta Flores scoort een 9.52 uit 10 op basis van 92 reviews.