Camping Quinta em Galeguia

Meer camping info

4 reviews over Camping Quinta em Galeguia

• 9vantolgerard21-07-2012

Gerard en Iris

Dit is een aanrader Gaston kan heerlijk koken. Ton was zo vriendelijk om voor ons uit te rijden naar de grote weg d.i.v.m. wegwerkzaamheden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 9astrid en jaap25-05-2012

fantastische camping

wij kwamen op deze camping op advies van vrienden en zouden er 4 dagen stann, het werden er meer. De staanplaatsen zijn groot, het sanitair erg schoon. Gaston, een van de eigenaren kookt heerlijk en bij hun op het terras is het gezellig om een wijntje te drinken. Je mag de citroenen en sinaasappelen gewoon plukken, zodat je elke morgen verse jus hebt. Ook kun je verse broodjes bestellen. Het is een camping waar wij zeker terug zullen komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Els van Huet12-08-2010

geweldige camping!!!!

prachtige natuur, veel rust, geweldige gastheren en je kunt er heerlijk eten. dit is een van de beste campings die we de afglopen 2 jaar in portugal zijn tegengekomen. Veel respect voor de eigenaren die hier in korte tijd iets bijzonders tot stand hebben gebracht.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 9hettiepaap24-10-2009

Rust en Vrijheid

Voor mensen die van rust en natuur houden is dit de plek. De plaatsen voor de tent of caravan zijn zeer ruim. Er is veel te zien in de omgeving, hierover kunnen de Nederlandse eigenaren je veel vertellen. Een paar keer per week kun je aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Veel groenten en fruit komen van eigen bodem, zelfs de olijfolie en wijn/likeur is van eigen oogst.

Dus als je weg wilt uit de drukte....is dit de plek om van het Portugese platteland te genieten

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Camping Quinta em Galeguia

• astrid en jaap, 25-05-2012

Als je op deze camping staat, ga dan naar Tomar om de Convento de Christo te bezoeken en Ferreira do Zezere.

0 vragen over Camping Quinta em Galeguia

• SchaduwplaatsenAanwezig