Appartement Quinta da Cerejeira

AppartementWeer vandaag32°17°
Appartement Quinta da Cerejeira
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Cerejeira voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement Quinta da Cerejeira in het Nederlands

Marco
11-12-2017

Lekker ruim kunnen staan en geen genummerde plekken.

Bij aankomst kwam eigenaar ons helpen. We waren met een camper van 7.5 meter en een trailer met een auto erop. Vanaf deze camping die in het bosbrand gebied lag hebben we leuke tochten kunnen maken met onze Smart naar Fatima, de kust, Lissabon. De omgeving zag er jammer genoeg geblakerd uit. Het meer is leuk. Eigenaar haalde morgens lekker vers brood.

Mooie camping en ruime open plaatsen plaatsen.

Arend en Cora Jans
29-7-2016

Vriendelijke eigenaars. In de receptie liggen prachtige routes met een schat aan informatie naar de vele bezienswaardigheden in de omgeving. Sanitair schoon maar een beetje achterhaald en bij een frisse dag tocht het. Wi-Fi alleen mogelijk bij de receptie en dan nog zeer matig. Jammer. Moet toch niet teveel kosten om een goede verbinding op de camping te realiseren. Schitterende begroeiing. Gedeeltelijk vlak en wat terrassen. Idylles gelegen zwembad(je). Komen zeker terug.

Heerlijke camping

Trijntje
7-8-2015

Heerlijk rustige camping, fijne plekken die je zelf uit mag kiezen. Sanitair gedateerd maar heel schoon. Klein zwembad. De oudste kinderen wilden wel wat meer vertier, maar voor de jongere kinderen en ons was het prima. Goede uitvalsbasis voor Tomar, Coimbra, Fatima, Lissabon en het strand. Vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Erg leuke intieme en authentieke camping

Vermeulen
17-9-2012

We hebben erg genoten op deze kleine rustige camping. Het restaurant is intiem en je kunt er lekker eten. Ook het zwembad is klein maar heeft een mooie ligging. De camping is sowieso mooi aangelegd.

De huisjes zelf zijn ideaal bij warm weer omdat ze de warmte buiten houden. Ze zijn schoon en eenvoudig, doch voorzien van de noodzakelijke apparatuur. Zowel het huisje als het sanitair is schoon en netjes.

Voor kleinere kinderen die geen druktemakers zijn, is het een ideale camping. Ze kunnen er hun eigen weg ontdekken.

Tijdens onze vakantie troffen we veel Nederlanders. De beheerders spreken goed Engels, zijn erg hulpvaardig en gastvrij zonder daarbij opdringerig te worden.

Het gebied rond de camping is erg mooi en authentiek. Er wordt nu gewerkt aan een grote ontsluitingsweg die de verbinding naar veel werelderfgoed plaatsen gemakkelijker maakt.

Ferreira do Zezere zelf heeft niet zo veel te bieden. Het nabij gelegen stuwmeer is een aanrader om te zwemmen of te kanoën.

Rustige camping klein maar fijn!

Henny en Frits
4-8-2011

Wij hebben enkele dagen hier gekampeerd , het was erg rustig we hadden een ruime plek omgeven door bloemen en een lekker zwembad. Het beheerderspaar is vriendelijk en ze kookt prima. Ook de ambiance is goed. Sanitair is goed.

Lejo
7-6-2011

Een kleine camping vlak bij het gezellige dorpje Ferreira do Zezere. Sanitair is eenvoudig maar goed verzorgd en schoon. Het beheer door een Portugese mevrouw is geweldig. Gezellig terras en er wordt heerlijk gekookt.

idyllisch, zuiver portugees

Graaf
    26-7-2010

5 nachten in appartement gezeten wat naar NL begrippen netjes en compleet is ingericht. Samen met gezellige beheerders Portugees eten was sfeervol. Zwembad is heerlijk om even af te koelen nadat leuke stadjes als Tomar en Coimbra zijn bekeken. Ook de camping zag er goed onderhouden uit. Zeker een aanrader.

Voor rustzoekers, charmante kleine camping!

Eliane en Benny
    5-7-2010

Wij hebben hier niet gelogeerd, maar enkele keren de campingbar bezocht na een lange wandeling. Wandelingen die wij trouwens van hun website geplukt hadden. Ik was direct "weg" van deze kleinschalige camping, zo uitnodigend, charmant en pittoresk. Als je van natuur en rust houdt, is dit jouw camping. Op de "boerenbuiten", afgelegen, maar met de wagen ben je dan weer snel in een stadje voor de inkopen. Gans de omgeving is landelijk, rustig, natuurlijk.

De uitbaters waren heel vriendelijk. De taart met thee, smaakte er heerlijk. Wij logeerden wat verderop in Vivenda Anke, mooi vakantiehuisje.

Do en Jacolien
    16-8-2009

Wij hebben met onze kinderen een leuke tijd gehad op deze kleine camping. Mooie plaats en er werd zelfs een bosspel georganiseerd door de familie. Het zwembad is wat klein maar het plezier was er niet minder om.

2007

Appartement op een kleine camping

Witteman
    17-8-2007

Appartement op een kleine camping. Kleinschaligheid maakt deze camping erg leuk. Kinderen hebben hun eigen 'speelhol' waar tafeltennistafel en games staan. Leuk klein zwembad. Afstanden naar kust en andere bezienswaardigheden zijn redelijk groot. Mogelijkheid om voor weinig geld te eten op het kleine terras. Appartement is sober.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta da Cerejeira in Ferreira Do Zêzere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta da Cerejeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.