Vakantiehuis Casa Sétimo Céu

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

27 reviews over Vakantiehuis Casa Sétimo Céu

• 10moes_421-06-2015

Een plek om elk jaar naar terug te keren

Net als vorig jaar hebben we weer ontzettend genoten van deze vakantiebestemming. Wat een geweldige plek. Alles klopt.

• 10Johan Boxmeer24-11-2014

Onbeschrijfelijk en onvergetelijk!

Voor de eerste keer in Portugal en dan een heerlijk ontspannen wandelvakantie bij twee super gastvrouwen meegemaakt!. Woorden schieten echt tekort voor het schitterende gastenverblijf, de ontzettend betrokken gastvrouwen, het heerlijke eten en de prachtige natuur. We komen volgend jaar zeker weer terug. Johan en Henriette.

• 10Mark29-10-2014

Topper voor liefhebbers van rust en natuur

De locatie is fantastisch; 's ochtends met een kopje thee op de veranda genieten van het schitterende uitzicht over de vallei en de eerste zonnestralen. En na het ontbijt vanuit het huisje direct diverse wandelroutes tot je beschikking. Het huisje laat niets te wensen over; schoon, knus en volledig ingericht. Miriam & Eva laten het je vanaf aankomst tot vertrek aan niets ontbreken en staan altijd klaar als je vragen hebt of tips wilt over dingen die je in de omgeving kan doen/zien.

• 8Th Harlé28-09-2014

Rustige,landelijk gelegen vakantiehuis

Mooie omgeving, prachtig uitzicht op echte portugese wijngaarden. Heel rustig gelegen, vriendelijke, behulpzame gastvrouwen, die ons te eten en op de borrel vroegen.

• 9Douwes, Ingrid14-09-2014

prachtig huis in een prachtige omgeving

de zorg en aandacht die aan het huis, de locatie en de gasten wordt gegeven is groot en is aan alles te merken. het uitzicht over de velden en de heuvels met wijngaarden en boomgaarden is prachtig. de beide eigenaren zijn bijzonder gastvrij en gezellig, je voelt je er direct thuis. de prijs/kwaliteitverhouding is bijzonder, zo veel moois en zo betaalbaar.

• 10Ingrid & Thomas08-08-2014

Authentiek Portugal

Het was net een paradijsje, zo'n fijn superschoon huisje in een prachtige, grote tuin met geweldig uitzicht over de bergen en vallei. We hebben genoten van de stilte en rust, de sterrenhemel, de hond Boefie, de wandelingen, de verschillende mooie natuurlijke zwemplekjes in de omgeving en de dagjes uit.

Maar misschien wel het belangrijkste is dat er twee ontzettend lieve vrouwen wonen met een groot hart en ruime geest. Normaal zijn wij erg gesteld op onze privacy, wat je hier overigens volledig hebt, maar nu voor het eerst ervaren dat het ook heel fijn is om contact te hebben met de mensen die er wonen en veel weten over de omgeving en de lokale bevolking.

Wij zijn blij dat we voor Midden-Portugal hebben gekozen wat nog helemaal niet toeristisch is en prachtige authentieke dorpjes heeft en ongerepte natuur. Portugal is echt een prachtig land en ook nog eens ontzettend goedkoop (net als het huisje van Eva en Miriam trouwens).

Eigenlijk moet je het gewoon in het echt zien en ervaren!

• 9Barelds21-07-2014

Fantastische plek in een mooie omgeving

Een mooi appartement, schoon en van alle gemakken voorzien en prima ingericht. Zelfs een welkoms pakket met de eerste levensbehoefte zoals brood , boter, eieren enz.. Mooi uitzicht prachtige tuin en de eigenaren zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk. Een heerlijke tuin waar je zowel zon als schaduw kan zoeken. In Tomar kan men voldoende restaurants vinden. Veel tips voor bezoekjes in de omgeving.

• 10Paul15-07-2014

Heerlijke vakantie genoten in 'de zevende hemel'

Wat een top locatie om heerlijk te wandelen en tot rust te komen. Een aanrader voor een ieder die geheel tot rust wil komen. Eva en Miriam zijn werkelijk schatten en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Nogmaals helemaal super!

• 10moes_407-07-2014

Hemels genieten

Wat hebben wij genoten van deze vakantie! Alles klopt. Rust, ruimte, vrede, beeldschoon, praktisch. Een plek om nog heel vaak terug te komen! Eva en Miriam zijn fantastisch! Gastvrij en gewoon heel lief met humor overgoten. 1 avond zijn we in de watten gelegd met wijn en hapjes en we hebben samen naar NL-Spanje gekeken tijdens de WK! We wonnen met 5-1 en dat in combinatie met de gezelligheid maakte alles nog mooier! Een 10 is misschien afgezaagd, maar alles lager zou gelogen zijn. Wij hadden maar 1 minpuntje: dat er twee losse bedden waren i.p.v. Een tweepersoons. Maar dat kan voor anderen juist een voordeel zijn.

• 10Louwrens14-05-2014

perfecte vacantieverblijf

Een geweldige plek om een vacantie door te brengen. Alles was tot in de puntjes verzorgd , inrichting en verzorging. de ligging van het vacantie verblijf kan haast niet mooier , een mooi terras en uitzicht. In de directe omgeving is veel te bekijken o.a het stadje Tomar is heel leuk en er is veel cultuur. En er zijn veel restaurantjes met prima menu's Het rijden over de binnenwegen is erg leuk en geeft een geweldig idee van de omgeving. Kortom het waren een paar fijne dagen.

Anders

15 tips over Vakantiehuis Casa Sétimo Céu

• Astrid Schipper, 04-05-2014

Wij kwamen laat aan en de dames hadden soep en broodjes voor ons klaar gezet: een hele fijne aankomst ! Tip voor de dames: een WiFi router bij het huisje ! Meer valt er niet te wensen !

• Munda en Ger Bosma, 03-11-2013

De accomodatie is top, de omgeving leent zich voor mooie wandelingen maar goede wandelschoenen mee!

• Munda en Ger Bosma, 03-11-2013

Top accomodatie, maar besluit je te gaan wandelen neem daarvoor wandelschoenen mee

0 vragen over Vakantiehuis Casa Sétimo Céu

Vakantiehuis info