Ferreira Do Zêzere

We hebben een aantal aanbieders voor Ferreira Do Zêzere voor je op een rij gezet:

Reviews over Ferreira Do Zêzere

Mooie omgeving met veel natuurschoon.

Barelds
    21-7-2014

Gelegen in een dorp niet ver van Tomar, waar men een een bijzonder klooster kan bezoeken. Ook de west kust van Portugal is van hieruit makkelijk aan te rijden. In ongeveer een uur heb je de kust bereikt De wegen zijn rustig en prima te berijden.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi stukje wereld

Ton
    10-8-2013

Lekker eten soms met handen en voeten bestellen gewoon de bovenste vis en vlees altijd goed. Feest tussen de portugezen met 20 accordeons en kip met wijn en bier. De cultuur de tijd is er stil blijven staan dus overal mooie oude tijd. museums en wandelen. Rijden naar Salasars paleis over echte bergweggetjes. supermarkt in het dorp. Zwemmen in het stuwmeer of nog beter bijna onder de waterval. Genieten van stilte en het uitzicht.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Authentiek, gemoedelijk Portugal

Mark & Marcella
    3-10-2012

In de omgeving is ontzettend veel te doen. Een korte impressie van leuke uitstapjes in de omgeving: In Ferreira do Zezere heerlijk zwemmen in de Rio do Zezere en lunchen bij de Italiaan (heerlijke pizza en knoflookbrood). Grote markt en kasteelruïne (Ourém). Tomar: leuke stad, Convento de Christo (klooster), lucifermuseum (43.000 verschillende doosjes!) en eten bij Alminhas (heerlijke Portugese gerechten).

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig

pieter_velthuis
    25-8-2012

Het dorpje is rustig maar mooi gelegen en een prima uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving. Er zijn voldoende mogelijkheden voor het doen van de dagelijkse boodschappen en ook zijn er en aantal goede restaurants.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een leuke kleine portugese stad

hettie paap
    18-9-2010

Verwacht geen toeristische trekpleister, maar wel een plek waar volop leven is. Wij hebben hier nu verschillende feesten meegemaakt en ook de wekelijkse markt is leuk. Verder zijn er voldoende eetgelegenheden, en ook voor je grote boodschappen is er voldoende keus. Geniet in een pastellaria van een portugese koffie met wat lekkers erbij en kijk hoe de bewoners dit volgens mij dagelijks doen......staand aan de toog en tussen het werk door. Er is een grote bibliotheek in de stad waar je gratis kunt internetten. De rivier de Zezere ligt om de hoek.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ferreira Do Zêzere scoort een 8,1 uit 10, op basis van 29 reviews