Hotel Cinquentenario

We hebben een aantal aanbieders voor Cinquentenario voor je op een rij gezet:

Laatste review

Ontvangst vriendelijk en professioneel; goede kamer en prima ontbijt. Goede bargelegenheid met prima koffie. Gratis eigen parkeergelegenheid. Op loopafstand van de basiliek en midden in centrum met alle reli winkeltjes.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Hotel Cinquentenario in het Nederlands

Prima hotel vlakbij de basiliek.

Bert
22-10-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinquentenario in Fatima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinquentenario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.