1 keer, voor mij niet meer

Review geschreven door Jessica

1 keer, voor mij niet meer

Jessica
5-1-2016

We werden netjes op het vliegveld opgehaald door een busje dat ons bij het hotel afzette. Kamer gekregen op de 1e verdieping: zeer gedateerde kamer was erg aan renovatie toe. Zeer klein, stoffige vloedbedekking met bleekvlekken en haren. Kon niet met z'n 2en in het gangetje staan om naar de badkamer te gaan. Badkamer was niet schoon, haren op de tegels en smoezelig douchegordijn. Je moet klein zijn om onder de douche te passen, met 1.81 kwam ik ruim boven de douchekop uit.

In directe omgeving vrij weinig te doen behalve naar stadje Cascias maar dit heb je na een aantal keer ook wel gezien. Strand op circa 15 minuten lopen (neem goed schoeisel mee want de steentjes zijn zeer glad).

Eten was prima alleen elke dag hetzelfde.

Jeepsafari is aan te raden (mits leuke gids hebt maar ja dit kan je niet kiezen).

Vriendelijk personeel.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar, meer zonde van het geld geweest.