Hotel Saboia

Kleine hotelsWeer vandaag34°22°
Hotel Saboia
7,8

77 reviews over Hotel Saboia in het Nederlands

Netjes, goed en gunstig gelegen

Henry
10-11-2017

Zeer gunstig gelegen hotel. Vlakbij bushalte, treinstation en strand/boulevard. Prima ontbijt, aardig personeel, goed bed, gratis kluisje..... Fijn is ook dat het relatief klein is. We hadden een kamer met zeezicht en zaten daardoor aan de zijde waar op niet grote afstand een grote autoweg langsloopt. Hierdoor was het te lawaaierig het raam 's nachts open te doen. Niet zeezichtzijde is waarschijnlijk rustiger. Twee supermarktjes (tot laat open) heel dichtbij. Ook zeer nabij 2 goede bakkers met goede koffies.

Zeer fijn hotel, een aanrader!!

maria
22-6-2017

Centraal gelegen hotel, dicht bij station en bushalte, erg behulpzaam en vriendelijk personeel, schoon hotel, heel uitgebreid ontbijt

klein minpuntje , de kamers zijn niet heel groot

Leuk knus hotel met centrale ligging

Swiers
18-5-2017

Fijn 3 sterren hotel met gunstige ligging. Dichtbij treinstation en bushalte. Hotel ligt tussen centrum Estoril en Cascais in. 10 min lopen naar centrum Estoril en 25 min naar Cascais. Hotel verzorgt alleen ontbijt, niet super uitgebreid, maar smaakte goed. Koffie was ook goed. Hotelkamer niet groot, maar alles aanwezig. Netheid badkamer kan beter (kitranden en voegen). Fijn bed met hard matras. Tip boek kamer met zeezicht zo hoog mogelijk voor een mooi uitzicht.

D-reizen

Keurig hotel, was een leuke week

Marc
19-10-2016

Met mijn vriendin 8 dagen hotel Saboia in monte Estoril in Portugal.

We werden vriendelijk ontvangen door 't personeel van het hotel.

Ze spreken voldoende Engels. Kleinschalig hotel. Met een klein liftje naar de 5e verdieping gegaan, naar onze kamer.

Kamer zelf was wel netjes. Kamers zijn niet groot, ook vrij gehorig. Een bed, badkamer, tafel met 1 stoel. En een espressomachine. Plus 'n klein balkon. Ook een gratis kluisje en airco plus tv. Alleen Portugese zenders dus de tv niet aan gehad verder.

Week is net voldoende. Mooi weer gehad in Portugal en een leuke week gehad verder. Hotel is prima. Personeel servicegericht.

Kamers verschillen in grootte en ligging/uitzicht. Kamers zijn niet groot, wel net voldoende verder. Ziet er verder netjes uit allemaal.

Heerlijk vertoeven

DP
25-6-2016

Modern hotel, kamers erg trendy maar aan kleine kant.

Ontbijt van hotel valt tegen maar er naast ligt een banketbakker genaamd Zenith waar je voor minder dan 15€ p/dag heerlijk kan ontbijten en echte koffie kan drinken met een gezin van 2 ouders en 2 kinderen top!

Goed, maar eenvoudig

Bakker
25-6-2016

Goed kleinschalig hotel, met wel erge kleine kamers en klein zwembad.

Wifi overal is super en aardig personeel.

Ontbijt mag wel uitgebreider. Het is ook natuurlijk een drie ster en geen vier ster hotel.

1 keer, voor mij niet meer

Jessica
5-1-2016

We werden netjes op het vliegveld opgehaald door een busje dat ons bij het hotel afzette. Kamer gekregen op de 1e verdieping: zeer gedateerde kamer was erg aan renovatie toe. Zeer klein, stoffige vloedbedekking met bleekvlekken en haren. Kon niet met z'n 2en in het gangetje staan om naar de badkamer te gaan. Badkamer was niet schoon, haren op de tegels en smoezelig douchegordijn. Je moet klein zijn om onder de douche te passen, met 1.81 kwam ik ruim boven de douchekop uit.

In directe omgeving vrij weinig te doen behalve naar stadje Cascias maar dit heb je na een aantal keer ook wel gezien. Strand op circa 15 minuten lopen (neem goed schoeisel mee want de steentjes zijn zeer glad).

Eten was prima alleen elke dag hetzelfde.

Jeepsafari is aan te raden (mits leuke gids hebt maar ja dit kan je niet kiezen).

Vriendelijk personeel.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar, meer zonde van het geld geweest.

Prima hotel

miloucurvers_1
16-9-2013

Een paar weken geleden hebben wij 5 nachten verbleven in Hotel Saboia. Dit is ons zeer goed bevallen. Een netjes verzorgd en modern hotel. Slaapkamers waren prima in orde, iets aan de kleine kant maar dit was voor ons geen probleem. Erg vriendelijke personeel! Voor het zwembad kun je aan de receptie elke dag schone handdoeken krijgen, maar ook met andere vragen helpen ze je maar wat graag.

Goed ontbijt en ook hier wordt je met plezier geholpen als je iets wilt wat er niet op het buffet staat (bijv. espresso). Het hotel ligt in Monte Estoril, hier is niet heel veel te beleven. Maar via de boulevard loop je in 10 min. naar Estoril of Cascais. Vooral Cascais vonden wij erg gezellig. Daarnaast zijn ook Sintra (met de bus) en Lissabon (met de trein) goed te bereiken.

Kortom een erg fijn hotel om de omgeving van Lissabon te verkennen!

Mooie locatie, matig hotel

hans jansen
7-9-2013

De WIFI werkt niet, het zwembad was de eerste week smerig, de terrasdeur was kapot, er was lekkage in de douche en het is lawaaierig. Kortom drie weken vakantie was niet zorgeloos voor ons. Ook zijn de kamers erg klein, kom vooral niet met een kind, want dat is drama. Het is veel te klein en er is geen zwembad of andere voorziening voor kleine kinderen. Wel was het personeel attent.

Wat is wel goed? De ligging, het personeel is aardig, beneden zijn mooie zitruimtes met een bybliotheek, de airco werkt goed. Tevens stap je makkelijk op de trein naar Lissabon

Dit hotel is een aanrader om de streek rond Lissabon te verkennen (openbaar vervoer vlakbij), héél vriendelijk personeel en als minpunt is dat de kamers niet geschikt zijn om een derde bedje op te plaatsen (wij sliepen met onze zoon van 9 op dezelfde kamer). Op vraag om een grotere kamer te verkrijgen, antwoordde ze ons dat alle kamers zowat dezelfde oppervlakte hadden. Als oplossing werd er een zeteltje weggenomen uit onze kamer alsook een nieuwe matras voor het bed van onze zoon. Het ontbijt was goed doch weinig afwisseling. Kortom voor 3 sterren is dit een goed hotel!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saboia in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saboia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.