Pension Pensão Pica-Pau

Pension

Laatste review

Eenvoudig hotel, eenvoudige kamers, mooi zwembad en goed eten. Lekkere rustige omgeving. Alles in dit hotel duurt lang, dus niet voor ongeduldige mensen.Wel veel TV kanalen beschikbaar op je kamer. Bedden van 1.80 meter lang.

Een nette simpele badkamer met douche/bad.

Minder dan 1 km van de zee. Half uurtje lopen van het grootste casino van Europa. Estoril is een mooie plaats met een aardig centrum en 27 km van Lissabon.

Kenmerken
Airco
Restaurant

1 review over Pension Pensão Pica-Pau in het Nederlands

2006

Een nette simpele badkamer met douche/bad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pensão Pica-Pau in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pensão Pica-Pau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.