Hotel Londres

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°11°
Hotel Londres
7,9

Laatste review

Het verblijf in dit hotel was werkgerelateerd, dus enkel overnachting en ontbijt hier genoten. De ontvangst was prima en goed voorzien van informatie richting de kamer. Kamer was wat gedateerd, maar redelijk goed onderhouden en prima schoongemaakt. Bedden goed (1. 90m). Badkamer voorzien van alle faciliteiten alleen het bad is aan de kleine kant, maar voldoet.

Ontbijt is in buffet en prima. Over de dagen niet veel afwisseling, maar qua aanbod goed te doen.

Na uitchecken was het mogelijk om de rest van de dag in het hotel te werken en gebruik te maken van de WiFi.

Ook printen bij de receptie was geen probleem.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

19 reviews over Hotel Londres in het Nederlands

Ook printen bij de receptie was geen probleem.

Mooi en schoon hotel

Sophie,
29-10-2018

Met een singlereis-gezelschap in dit hotel verbleven. Nette kamers, een klein maar schoon zwembad, rustig stuk tuin, ligbedden aanwezig en aardig personeel. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het hotel. Ook een kleine supermarkt twee straten verderop. Het eten in het hotel was ook goed. Ontbijt altijd uitgebreid en lekker. Veel keuzes in buffetvorm. Ook een paar keer diner gehad en ook dat was erg lekker en veel keuze. Het personeel doet ook echt haar best om het je naar de zin te maken. Estoril zelf is verder niet zoveel te beleven maar dit hotel is een hele mooie plek om tot rust te komen en als uitvalbasis om naar het strand te gaan, caiscais is lopend te bezoeken en je kan natuurlijk met de trein naar Lissabon. Prijs/kwaliteit van hotel Londres is prima!

Prima Hotel

Luc
23-7-2016

+ schoonmaak, iedere dag schone handdoeken, ruim en vers ontbijtbuffet, schoon zwembad, genoeg ligbedden (die niet om 8.00 uur 's morgens al gereserveerd worden), service aan de balie, prima airco

- wanneer je een kamer aan de straatkant hebt, is het 's morgens al vroeg licht op de kamer, geen koelkastje op de kamer, mager aanbod van snacks/lunch bij de bar, hotel ligt aan een hellende weg

In Estoril is zelf niets te beleven, hiervoor moet je naar Cascais (30 min wandelen).

Lekkere wandeling langs de boulevard.

Restaurant tips Cascais: Terraza, Masala, Valentino's,

Niet meer!

Marty
3-7-2016

De ligging is bergopwaarts.Voor oudere mensen niet aan te raden.Voor alle activiteiten moet je naar beneden.Er is geen supermarkt in de directe omgeving.Wel op 50 meter een italiaans restaurant(die kwaliteit is goed).

Het ontbijt is prima evenals de schoonmaak.Maar het was in onze periode ontzettend druk met groepen kinderen(sportertjes uit Spanje en Portugal) zodat de ontbijtzaal overladen was met kinderen.Daar stond je in de rij voor koffie etc.Ook de liften waren steeds vol!Bij de receptie waren de mensen heel wisselend.Soms heel vriendelijk,andere keer tot niets bereid.

De tv in de kamer doet het nauwelijks en is slechts 40cm en hangt zeer hoog aan de muur.Er is ook geen koelkastje op de kamer.

De bedden zijn van uitstekende kwaliteit.Het zwembad zag er prima uit met mooie ligstoelen rondom(daar hebben we geen gebruik van gemaakt)

Keurig hotel

Erzsi
26-7-2013

Prima hotel. Schone kamers/bedden. Iedere dag schone handdoeken. Personeel zeer aardig en attent. Hotel ligt aan hellende weg. Klim naar boven ca 7-8 min. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, maar iedere dag hetzelfde. In Estoril is niets te beleven. Het heeft geen centrum met barretjes/winkels enz. Voor gezelligheid moet je naar Cascais. Over de boulevard is dit ca 20-30 min. lopen. Er gaat een trein van Cascais naar Lissabon. Stopt ook op station Estoril. Een weekkaart kost 12,50 euro p.p. Ik raad je aan om zo'n kaart te kopen. Lissabon kun je niet in een dag ontdekken, dus dat worden al gauw drie retourtjes. Veel duurder! Ook handig om 's avonds even op en neer te gaan naar Cascais. De weekkaart die je krijgt heb je al betaald, dus het in- en uitchecken door de poortjes in zowel Cascais als Lissabon is enkel bedoeld om het poortje te openen. In de tussenstations (ca 15 stuks) kun je de poortjes dus gewoon negeren.

Wat een geweldig personeel!!!!

marianne abbenhuis
10-5-2013

Al onze wensen bij reservering waren gehonoreerd: zonnige en rustige kamer aan zwembadzijde... Het personeel was overal even vriendelijk en hulpvaardig!! We kregen bij zeer vroeg vertrek een verpakt ontbijt mee voor onderweg!!

prijs kwaliteit zijn in orde

ruypers
22-7-2012

Goede airco, neem wel een kamer aan de achterkant ivm het straatlawaai

Eetzaal wat ongezellig en druk vanwege veel jongeren. Eten is prima,

prima lokatie

hugo
22-8-2011

het hotel is mooi en prima. service is oke, het zwembad is niet verwarmd, eten lekker en goed. niks te klagen eigenlijk.

ok, niet bijzonder

mandyschaaf
12-8-2011

Balkon was niet zijn naam waard, kamers waren schoon. wifi alleen in lobby en zeer vervelende douche, ging vanzelf van steenkoud naar kokend heet. Ontbijt niet erg uitgebreid.

Basic

jmm_keers
28-6-2011

Ik zat hier voor werk, we hadden vergaderingen in het hotel. De service was prima, het personeel vriendelijk. De koffiepauzes waren op tijd en goed verzorgd.

Voor vakantie zou ik echter nooit naar dit hotel toe gaan. Het zit aan een drukke, stijle weg en het zwembad is een rechthoek tussen hoge gebouwen. Het gaf mij geen vakantiegevoel. In Estoril zitten géén winkels. Daarvoor moet je naar Cascais, en dat winkelcentrum is niet indrukwekkend. Het ontbijt en dinerbuffet vond ik prima. De eenpersoonskamers (vier hoekkamertjes, aangeduid met een A achter het kamernummer) zijn niet groter dan een redelijke kledingkast.

Iemand had het over uitzicht op zee, maar dat is dan wel heel in de verte...

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Londres in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Londres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.