Hotel Inglaterra

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°11°
Hotel Inglaterra
7,6

14 reviews over Hotel Inglaterra in het Nederlands

"Toch enkele minpuntjes qua eten"

Roger
2-8-2016

Kamer in de vernieuwde vleugel was perfect! Zeer ruim, gratis safe, mooie en ruime badkamer met inloopdouche. Grote bergruimte, wat weinig kapstokken. Groot terras (zicht op tuin is met grote korrel zout- alle vernieuwde kamers zien uit op straatkant -geen probleem- rijtje planten op een breedte van 30 cm?) Goede airco Zwembadje en zonneterras ok. Voldoende parasols en bedjes en uitstekende handdoekenservice. Ontbijt geen 4* waardig. Geen afwisseling, geen bediening aan tafel voor de koffie/thee, Warm water voor de thee is ONVOLDOENDE warm. Vlees, kaas ed staan ongekoeld gepresenteerd. Afruimen van tafels de eerste week van verblijf was catastrofaal (was wel een grote groep, maar dat weet je op voorhand) Eenmaal 's avonds gegeten, maar dit was echt ondermaats (vlees doorgebakken en aan andere tafel vis niet voldoende gegaard) Bar veel te donker en niet echt gezellig. Personeel vaak afwezig (met andere taken bezig) en geen structuur. Hotel werkt met veel stagiairs Hostess ter plaatse SUPER. Zeer gemotiveerd, plichtbewust (meldde via de receptie dat ze 5 min te laat ging komen op de welkomsmeeting ) kon een geboekte excursie verplaatsen omdat we ziek waren. TOP!

Mooi hotel met centrale ligging!

Gitte
19-8-2013

Prima hotel, ruime en schone kamers. Er is een nieuw deel bijgebouw, ziet er ook super mooi uit. Het zwembad is klein maar prima te doen.

De ligging ten op zichtte van het strand is goed te doen ook het treinstation ligt op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kortom een goede keuze!

Half pension is zeker af te raden

gerard_janssens
25-9-2012

Mooi hotel, goed gelegen, degelijk ontbijt. Maar avondmaal is zéér slecht, onvriendelijke bediening en ondermaatse bereidingen.

Dit was een tegenvaller.

verzeldi
7-10-2009

Het hotel ziet er echt prachtig uit aan de buitenkant. Maar schijn bedriegt. Het gebrek aan hygiëne hoort niet bij de uitstraling van een dergelijk hotel. De talrijke sporen van schimmels en de vuile tapijten op de kamer zijn ergerlijk. Naast een beperkte menukaart is het (Britse) eten eerder gewoon. Twee keer werd ons zelfs een voorgerecht afgeraden door de kelner! Reden: niet vers bereid! Pech voor ons want we hadden halfpension. Gelukkig was ons verblijf er van korte duur. Wij waren er op huwelijksreis en dat maakte het wel des te erger. Bovendien was het hotel niet echt homovriendelijk. De ligging is daarentegen gewoonweg super! Het hotel ligt dichtbij Lissabon, Sintra en Cascais waar je makkelijk met de trein naartoe kan.

2008

Geweldig hotel

Ingrid
7-8-2008

Net terug van een vakantie van 10 dagen in dit hotel. De kamer was heel ruim en de bedden lagen geweldig. Mijn zoontje van 3 heeft zich prima vermaakt in de speeltuin en het zwembad.Er waren genoeg kindjes om mee te spelen. Het personeel was ontzettend vriendelijk, en er werd iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt was standaard maar wel goed. De ligging ook perfect, binnen 5 minuten aan de boulevard en bij het station. Grote supermarkt om de hoek en in de buurt ook leuke restaurantjes. Wel een hotel om nog een x naar terug te gaan.

Heel fijn hotel het personeel komt in de eerste instantie nors over maar toen ik wat langer in het hotel was vond ik dit helemaal niet meer en voor ons dochtertje van toen 2 was het personeel heel lief. Op het hotel, personeel, service en voeding weinig aan te merken. Ik heb twee minpuntjes. 1 het matras op mijn bed was keihard het leek wel alsof ik was afgeslagen de volgende dag. 2 de minpunt de gigantische bouwput en de herrie verder een flexe vakantie gehad juuuuuuh

2007

de kamer is veel te klein, het was er muf en ook met luchten was de zeer sterk aanwezige rooklucht er niet uit te krijgen, het ontbijt was goed, wij gaan er niet voor een tweede keer terug.

Een mooi hotel met mooie kamers

Roger & Chantalle
22-7-2007

Een mooi hotel met mooie kamers. Alleen werd er zeer slecht gepoetst en jammer dat er geen balkon is.

Het personeel vonden wij wat minder vriendelijk en behulpzaam, dat was wel jammer.

Het ontbijt gaf keuze genoeg, maar werd niet of heel slecht bijgevuld, zodat je alles moest vragen.

In Estoril is weinig te doen, maar je bent zo in Lissabon of Cascais en je kunt je dus goed vermaken.

Helemaal niks mis met dit hotel

bas
19-6-2007

Helemaal niks mis met dit hotel. Wij zijn gister terug gekomen van 2 weken in inglaterra en kan niks bedenken wat tegen is gevallen. Estoril is inderdaad een beetje suf, maar je staat vanaf het hotel in 3 minuten op de boulevard en daar is het wel gezellig. Over die boulevard loop je ook in 15 min. naar het gezellige cascais. In de omgeving is ook een hoop te zien. Auto huren is wel een aanrader. Ontbijt in het hotel was trouwens op zich wel oké, maar niet bijzonder.

Als je op het punt staat voor dit hotel te kiezen dan zou ik zeggen: niet twijfelen, maar gewoon doen.

2006

wij zijn inmiddelsweereen weekje thuis en hebben een erg leuke vakantie gehad.

het hotel was prima,niet zo groot,leuke werknemers en dat maakte het gezellig.

de verbinding naar lissabon is goed,je stapt in estoril op en stapt op het eindstation in lissabon weer uit,dus geen overstapproblemen enz.

estoril is niet zo veel aan,wat restaurants en een enorm casino,dat is het zo ongeveer.cascais is wat drukker,maar houdt ook niet over.

kortom,als ik weer eens deze richting op zou willen zou ik absoluut kiezen voor inglaterra.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inglaterra in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inglaterra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.