Aparthotel Estoril Eden

7,9

119 reviews over Aparthotel Estoril Eden in het Nederlands

Weng Tung
1-10-2018

Zeer schone en zeer ruime kamer.

Personeel zeer vriendelijk .

Dichtbij het strand.

Minpunt we wilden de handdoeken hergebruiken,maar we kregen iedere dag nieuwe.

Estoril, Costa Lisboa: een aanrader!

J.W. Haan
17-9-2018

De ligging van het hotel is ideaal, oploopafstand van Cascais en het stationnetje, met de trein ben je in 30 minuten in de stad Lissabon. Het hotel is netjes maar wel wat gedateerd, de bedden en de bank in de kamers zijn echt aan vervanging toe. Het ontbijt (buffet) is goed en de bediening vriendelijk en servicegericht.

Prachtig zeezicht! Heel aardig personeel, eten was prima, en Cascais is vlakbij op loopafstand en is een heerlijk plaatsje.

Minder fijn was dat door al het avondeten koriander zat ;) Plus het hotel was best oubollig

Redelijk ....

Charisa Timmerman
3-9-2018

Oud hotel, schoon, grote kamers. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt soms wachtrijen, je moet r vroeg aanwezig zijn. Weinig gevarieerd, wel goed bijgevuld. Kleine eetzaal, enorme mierenhoop. Hadden huurauto, maar elke dag weer drama parkeerplek te vinden, parkeren van het hotel vragen ze 15 !!!! euro p.d voor. Buiten hotel veel betaald parkeren en anders elke keer in omgeving zoeken naar n plekje. Waardeloos. Keukengerei stelt niks voor. Bord, bestek , wijnglas en broodrooster en dat is t wel zo'n beetje. Avondeten hebben we niet gedaan, elke dag wel wat anders, maar zeer beperkte keus. Saat in beschrijving strand 200 meter, nou van hotel naar strand is echt wel n stuk verder, je loopt niet FF naar t strand. Hotel ligt aan n weg waar veel verkeer door rijd, wij zaten 5 hoog maar kon balkon niet open laten vanwege de herrie van auto's en vooral motoren. Jammer, deur moet dus dicht als je gaat slapen. Zwembad KOUD.

Anita
22-8-2018

Super hotel ligt vlakbij station je zit zo in Lissabon en cascais . De mensen zijn vriendelijk kamers ruim en schoon. Top locatie

We vonden het appartement ruim, goede bedden en elke dag schone handdoeken etc. In de douche zat schimmel, bij aankomst zaten er allerlei vlekken op het hoofdbord van het bed. Dit hebben ze wel schoongemaakt, nadat wij dit hebben aangegeven, maar goed lekker is anders. De receptie was vriendelijk en behulpzaam. Ze zitten wel heel strak op het inchecken vanaf 14.00 uur, niet eerder. Al met al een prima verblijf gehad.

Totaal niet **** waardig

Smacy
19-6-2018

Sinds dit hotel in de jaren 60 is gebouwd is er buiten een nieuwe televisie en een nieuw bed niets veranderd. Het is oud en straalt werkelijk niets uit.

Voor twee dagen Lissabon is het voor veel mensen waarschijnlijk goed genoeg maar waar die 4 sterren vandaan komen is ons echt een raadsel.

Genoten

H en L
19-5-2018

Bezocht medio mei 2018. Prima hotel, mooi dichtbij het treinstation Monte Estoril en de boulevard gelegen. Daar kan je komen via een onderdoorgang onder de drukke 4 baans weg. (Op 7 hoog geen last van gehad) Hotel is Gedateerd maar wel erg schoon en functioneel. Estoril is weinig bruisend. Maar Cascais is lopend of een treinhalte verder goed en snel te bereiken. Daar vindt voldoende interessante restaurants rond het centrale plein. Zeker een aanrader aangezien wij de eerste avond gemakshalve in het hotel-restaurant gegeten hebben. Dat was echt onder de maat. Ga ‘s morgens dus gewoon een heerlijk broodje en koffie halen bij de lokale bakker achter het hotel bij de rontonde. ‘s Avond lekker een van de restaurants bezoeken in bruisend Cassais. Lissabon is eenvoudig te bereiken met de trein binnen 40 min. Voor ongeveel 10 euro koop je aan de automaat een ov-dagkaart voor de trein langs de kunst en al het ov in de regio Lissabon.

We gaan zeker weer een keer terug!

Moon
25-2-2018

Hotelkamer was ruim en had een kleine kitchenette met koelkast waar je zelf zo nodig een kleine maaltijd kon voorbereiden. Bedden sliepen prima en balkon was ruim genoeg om lekker te ontbijten. Kamers werden redelijk schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Daarnaast was de handdoeken service bij het zwembad echt ideaal. Estoril en Cascais beiden zeer leuke plekken waar genoeg vertier en eettentjes te vinden zijn. Uit eten is hier een stuk goedkoper dan wij in Nederland zijn gewend (erg fijn :-))Lissabon met de trein ongeveer 50 minuten onderweg. Strand van Carcavelos is een zeer groot en mooi strand. Beter vertoeven dan de kleine en drukke baaitjes bij Estoril en Cascais. Met de trein richting Lissabon ben je er binnen een kwartiertje. Al met al zeer genoten van alles wat deze streek te bieden heeft en zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel

NIEUWENHUIZEN
2-10-2017

Erg goed hotel met vriendelijk personeel.

Wij kregen een kamer niet naar onze wens, direct gemeld en binnen de kortste keren een andere kamer gekregen naar onze wens

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Estoril Eden in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Estoril Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.