Sorteren

Reviews over Cruzes

Klein complex met mooi zwembad maar onhandig huisj

Wend
    8-10-2017

Er is beperkte privacy doordat de huisjes in een rijtje gebouwd zijn. De voortuinen grenzen aan elkaar. Een afscheiding is er niet echt. Het huisje da Avo is het grootst. Ik zou hier niet nog een keer voor kiezen. Een woonkamer op de zolder gebruik je niet. Veel liever wil je verbinding met buiten hebben. Dat kan alleen via de master slaapkamer. Die hebben we noodgedwongen bestempeld als woonkamer waardoor we 's avonds met zijn vieren op het bed zaten. De inrichting in de andere drie huisjes is erg mooi. Duidelijk veel aandacht aan besteed. De inrichting in het huisje da Avo is zeer gedateerd. Onhandige keuken door laaghangende afzuigkap waar je je hoofd makkelijk aan stoot. Keuken is authentiek maar daardoor veel te laag. je moet flink bukken. Er heerst 's avonds een sterke rioolgeur waardoor we 1 slaapkamer niet konden gebruiken. Huisje is wel ruim. Dit huis biedt ook meer privacy door begroeiing aan de rand van het terras. Ik zou opnieuw boeken maar dan zeker niet meer in dit huis.

Fijne plek !

Sietske
    2-9-2017

In augustus verbleven wij een week in Pateo do Duque, vakantiehuisje Adega. Een knus huisje met kleine trappetjes en een gezellig slaapzolder en stapelbed (tent) voor de kinderen. De huisjes liggen rondom het mooie zwembad wat bijna dagelijks wordt schoongemaakt. Voor de kinderen is er een trampoline, zandbak en voetbalveld tussen de fruitbomen. In de omgeving is voldoende te doen. Wij hadden nog wel een week kunnen blijven!

Mooi plekje!

Debby
    24-7-2017

Verstopt achter een doorgaande weg zit deze kleinschalig vakantieoord. Boeking gaat via Nederlandse eigenaren van een ander accomodatie. Maar in Portugal aangekomen gaat het contact via Manuel en Maria, een gastheer en gastvrouw waar je je gelijk welkom bij voelt. Hun dochter spreekt Engels. Ze wonen niet op het terrein. We zaten in casa da Avo. Authentiek huis. Er is wel plek gemaakt om je kleding kwijt te kunnen, maar eigenlijk voornamelijk hang. Het wordt oma's huis genoemd en dat klopt inderdaad wel. Infomap is compleet en zeer handig bij uitstapjes.

Zwembad wordt elke dag schoongehouden. En supermarkt om de hoek is erg handig. Trampoline is bedoeld voor kleine kinderen. Er is een mooie tuin met voetbalveld en veel vruchtenbomen waar van geplukt mag worden. Stranden zijn op kwartiertje tot half uur rijden. Surfmiddag is zeer aan te raden en uitje op zich!

Bij wind is het strand bij Salir do Porto aan te raden.

We waren met 2 tieners en een kleuter.

Een heerlijk ontspannen vakantie

Chantal
    9-9-2016

Een kleinschalig complex in een vriendelijke omgeving met prachtig uitzicht vanaf de goed onderhouden accommodatie. De supermarkt is om de hoek en er zijn veel leuke uitstapjes op rijafstand in de nabije omgeving.

Fantastisch!

Ingrid
    28-8-2016

Het zwembad is heerlijk en het kleine complex ligt heel mooi. Je hebt een prachtig uitzicht vanaf het zwembad en het terras. In de avond koelt het flink af waardoor je zelfs in de zomer een dikke trui nodig hebt. Er zijn 4 appartementen op het complex, 2 zijn ruim, 2 zijn wat klein naar ik begrepen heb. De keuken was goed uitgerust en de supermarkt op 50 meter afstand is niet groot, maar wel redelijk compleet met dagelijks verse broodjes.

Op dit complex vermaken kleine kinderen zich prima, maar ook met grote kinderen kan je hier veel plezier hebben.

Onze zonen van 7 en 14 vermaakte zich prima met oa. het voetbalveld, jeux de boules, zandbak en darten.