Camping Orbitur Costa de Caparica

9 reviews over Camping Orbitur Costa de Caparica in het Nederlands

Dit nooit meer

Groenendaal A
7-1-2017

Camping is in het najaar uitgestorven, sanitair slecht en niet verwarmd. ,s avonds op het terrein nauwelijks verlichting waardoor toilet bezoek moeilijk zonder externe verlichting. Restaurant eind oktober gesloten. Wegdek zodanig slecht dat zeer voorzichtig moet worden gereden om schade camper/auto te voorkomen

fijne camping

Spkk
        9-5-2014

op zich tevreden, was niet druk in juli, we hadden niet gereserveerd.

naar het strand wandelen. zeewater koud.

super ligging om Lissabon te bezoeken, vraag aan de receptie waar je kunt parkeren.

zwembroek gestolen, helaas.

Hele volle stadscamping, met kleine op elkaar staande plekken. Wij hadden een stacaravan, met zeer schamele keukenuitrusting, keiharde bedden en niet eens genoeg zitruimte buiten voor ons vijfen. Personeel spreekt amper engels. We waren in het voorseizoen, maar in het hoogseizoen is het waarschijnlijk heel erg vol. Wel goed gelegen voor een bezoek aan Lisabon.

Prima camping om Lissabon te bezoeken

Joop G
        6-11-2012

Ontvangst zeer prettig, we konden zelf een plaats zoeken. Op wegen op camping wel heel veel wortels die flinke bulten veroorzaken, waardoor je echt stapvoets moet rijden. Geen warm water kunnen vinden waar je mee kon afwassen of wassen. Douches: water lekker warm, maar hokjes zeer klein. Werden wel goed schoongemaakt. Op camping zelf regelmatig last van plotseling hard opkomende wind. Na een minuut of 10 lopen rechtstreekse lijn naar Lissabon; wordt op camping goed uitgelegd. Al met al fijne camping! Strand op loopafstand.

Prima camping om Lissabon te bezoeken

Roelof
        14-9-2012

Prima camping als uitvalsbasis voor bezoek aan Lissabon. Twee van de drie sanitair blokken zijn wat ouder, maar wel schoon, nieuwste blok heeft wat kleine douches, verder prima. Geen toiletbrillen en wc papier. Plekken zijn erg zanderig, wel veel bomen. Klein winkeltje heeft maar beperkt brood 's ochtends. Geen gebruik gemaakt van t restaurant, de bar is goed (de espresso is lekker). Half uurtje van t centrum van Lissabon met de auto, over de tolbrug (1,55€). Camping is voor Portugese begrippen aan de dure kant.

De camping ligt vlakbij het strand, wat afhankelijk van het hek, snel of iets minder snel te bereiken is. Let op de tijden! De camping ziet er netjes uit, de caravan is prima. Afhankelijk van de drukte krijg je wel of geen stoelen en parasol, maar gelukkig staan er veel bomen op de camping. 's Avonds koelt het af, dus een vestje is handig. Groot voordeel: geen muggen! Campingwinkel is klein en basic, maar zeer goedkoop. Vlakbij zijn verschillende winkeltjes. Het personeel spreekt redelijk engels. Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk oudere Portugezen, soms met kleinkinderen, dus weinig aansluiting voor onze tieners. Maar als uitvalsbasis voor Lissabon en omgeving is het een prima plek.

matig

Henk
          14-7-2012

In Juli 2012 op deze camping gestaan in een huur caravan via touroperator. De stacaravans zijn netjes en modern. Staan dicht op elkaar, dus je hoort alles en iedereen zit op elkaars lippen. Dicht bij het mooie strand. Met 30min zit je met auto of met de boot in centrum Lisboa.

Costa di Caparica heeft een mooie boulevard gekregen met heel veel uitgaans mogelijkheden. Dit trekt in de weekenden veel jongelui die alleen komen om zwaar te feesten. dat geeft veel overlast.

Conclusie, pas op in het hoogseizoen voor ernstige overlast.

Goed gelegen plek

heer ter Haar
          3-6-2012

Klein dorpje gunstig gelegen bij Lissabon. Fijn strand, maar weinig faciliteiten verder

Een leuke camping

Peeters
          23-3-2011

Camping costa de Camparica is een goede uitvalbasis om Lissabon te bezoeken.

Je kan per fiets, auto of bus naar het veerpond, dat op regelmatige tijdstippen vaart en u in Lissabon, Belhem afzet. Van daaruit kan je met tram of bus de rest van Lissabon bereiken. Best vraag je info aan de Portugezen, ze zijn heel vriendelijk en helpen je graag verder. Op de camping kun je best eerst te voet een plekje gaan zoeken, ze hebben ze in alle soorten en maten, maar rond de camping rijden met een hoge camper is even opletten voor laaghangende takken. Het sanitair is goed, wel zeer warme douches toen wij er waren maar er werd aan gewerkt. Al met al een prima camping voor een stadsbezoek, maar ook voor een bezoekje aan de zee die vlak bij ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orbitur Costa de Caparica in Costa Caparica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orbitur Costa de Caparica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.