Appartement Quinta do Corvo

Appartement Quinta do Corvo
8,6

12 tips over Appartement Quinta do Corvo

nessie4321, 21-8-2015

De stranden rond deze accommodatie zijn erg mooi

Mocht de eigenaar vragen een enquête in te vullen betreffende de verblijf ervaringen ,doe dit dan anoniem en aan het eind van het verblijf.

bij negatieve beoordeling ontpop de eigenaar zich als een zeer snel geïrriteerd mens die niet met kritiek weet om te gaan.

Line Weijers, 25-11-2014
Elk appartement heeft een eigen uitstraling en kwaliteiten.
Marty, 6-8-2014
Cascais, strandje in centrum. Rustig water en zeer geschikt voor kleine kinderen, maar tevens een prachtig uitzicht op de kleine visserbootjes.

Karin Franken, 28-10-2013
Bezoek de paleizen van Sintra, de stranden van Cascais en het fantastische Lissabon. Ben Weijers kent Lissabon zo'n 30 jaar en heeft hierover een interessante gids geschreven!
Ingeborg , 8-9-2013
Met jonge kids zijn Mafra en Montserrat leuke dag/ochtendtrips. Om de hoek van de bb zit in het weekend een heel leuk marktje voor groente en fruit. Surfles proberen op paria das Macas.
Tinka Below, 15-8-2013

Een geweldige plek voor een vakantie. Lekker warm weer en voldoende koeling door het weelderige groen in de hele streek!

Ook voor kinderen is het leuk. Alle dieren die er te bezichtigen zijn en ruimte genoeg om te spelen.

De Troch Eliane, 28-6-2013

Bezoek paleis en tuinen van Queluz op woensdag, om 11 uur is er dean gratis show van paardendressuur. Lekker eten kan in lief restaurantje Tasca Lusa (in straatje rechtover paleis)

Bezoek zeker Monseratte, de tuinen zijn onweerstaanbaar, net zoals de tuin van Quinta do Corvo, waaar wel de poezen, kippen en 2 schatten van portugese waterhonden rondlopen. Niet bang zijn, ze zijn heel lief en welopgevoed.

Breng zeker bezoek aan Mafra (paleis) en laat Ben de rest maar aanraden.

fam. de Wilde, 6-8-2012
Tip voor wie van vliegtuigen houdt: het Air Museum in Granja do Marques. Dit nog vrij nieuwe museum beschikt over een zeer uitgebreide collectie vliegtuigen, van het begin van de luchtvaart tot heden. Ruim opgezet in een aantal grote hangars. In sommige vliegtuigjes kun je even plaats nemen in de cockpit, vooral voor kinderen leuk.
r de poorter, 29-7-2012
Met Lissabon nabij is er ontzettend veel te bezoeken, met name de oude stad, maar zeker ook het Oceanium en andere overblijfselen van de Expo zijn een aanrader. Daarnaast zijn Sintra met de vele paleizen en tuinen en de vissersplaats Cascais zeker een aanrader. Wel zorgen voor een auto dan ben je zeker vele dagen zoet.
M. Sijben, 8-7-2012

Alhoewel je vanaf de quinta mooie wandelingen kunt maken is het zeer wenselijk om een auto ter beschikking te hebben om de omgeving te verkennen.

Sintra is mooi, maar ook de kleine authentieke dorpjes in de omgeving zijn een bezoekje waard.

Ook een bezoek aan Lissabon is met de auto goed te doen vanaf de quinta. De gastheer heeft een erg leuk en praktisch boekje te koop (100% Lissabon), hetwelk bij de voorbereiding voor een bezoekje aan Lissabon goed dienst kan doen.