Géén boekingskosten

Appartement Quinta do Corvo

PortugalCosta de LisboaColares

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Quinta do Corvo voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 96 reviews

Meer appartement info

96 Reviews over Quinta do Corvo

• 8Jolet01-03-2020

Idyllische plek

De Quinta is werkelijk een idyllisch plekje, vlakbij Sintra en de Atlantische Oceaan. De huisjes liggen verspreid in een schitterende parkachtige omgeving en elk huisje is anders ingericht met verrassende en smaakvolle details. Een nadeeltje is de vochtige atmosfeer, maar dat kan zomers anders zijn en er staan genoeg andere dingen tegenover. Ben, de eigenaar, probeert er echt te zijn voor zijn gasten.

• 9Hr. Smits27-02-2020

Een fantastisch huisje en plek

Verblijf in zeer sfeervol huisje met houtkachel op prachtige quinta. De eigenaar is erg behulpzaam. Vanaf de quinta kan je heerlijk wandelen en allerlei bezienswaardigheden bezoeken. Er is een zwembad aanwezig.

• 9janneke04-11-2019

Een heerlijke plek

Wij verbleven in de herfstvakantie op de quinta van Ben en we hebben genoten. De ligging is geweldig: dichtbij Sintra (niet druk in de herfst), de ruige Atlantische kust en natuurlijk vlakbij het mooie Lissabon. Met kleine kinderen is het een fantastische plek om te verblijven. De kinderen vermaakten zich opperbest op de quinta met de vele dieren (ze hebben allebei gehuild toen ze afscheid moesten nemen van poes Pinkeltje) en de avontuurlijke paadjes waar ze heerlijk verstoppertje konden spelen. In de ochtend ontspanden we op het fijne terras bij ons appartement. In de middag en de vroege avond waren we op pad. Omdat de vele bezienswaardigheden zo dichtbij gelegen waren hebben we heel veel gezien, maar geen moment het idee gehad dat we ons moesten haasten. Ons appartement was erg ruim, smaakvol ingericht en voorzien van alle gemakken. Ben, veel dank voor het fijne verblijf en wat ons betreft tot ziens!

• 8Familie Naalden04-11-2019

Aanrader!

Heerlijke tijd gehad afgelopen zomer (juli) op de sfeervolle Quinta. Appartement was ruim, schoon. Elke dag verse broodjes aan de deurklink. Eigenaar Ben die zeer behulpzaam was waar nodig. Prachtige tuinen, pruimenboom bij onze achterdeur waar we heerlijk van mochten plukken.

• 8Caro Dest25-08-2019

wederom zalig!

Heerlijk om terug en thuis te komen bij Ben in onze fijne, tot lieflijk huisje omgetoverde voormalige"ezelsstal"! Het was zelfs verfraaid met een paar nieuwe meubeltjes en een mooie houtkachel erin! Voor wanneer je er eens in koudere/vochtiger tijden verblijft! Nu was het niet nodig hoor, lekker weer!

• 9AJ18-08-2019

Portugal in alle opzichten!

Wat een paradijs is Quita do Corvo! Een prachtige groene oase, dicht bij kust en cultuur. Ook de appartementen liggen prachtig "verstopt" in het groen tegen de heuvel van de quinta. Iedereen die houdt van een landelijke Portugese omgeving met het gemak van een Nederlandse eigenaar is op "het Kraaiennest" aan het goede adres. De appartementen zijn sfeervol en de tips van de eigenaar maken je vakantie "easy going". Wij komen terug!

• 5Meijer24-07-2019

Nooit meer

De verhalen van de andere reizigers herken ik helaas totaal niet. Wij verbleven met 3 jonge kinderen in het huis tegenover het dierenverblijf. Er zaten geen horren voor de ramen. Dat zorgt voor enorm veel overlast van insecten. Het huis was dan ook vergeven van de insecten. Dood & levend en overal op, onder en in (zoals in de kasten en in de pannen). Verder is het huis in geen jaren schoongemaakt. Mijn kinderen hadden na 1 nacht zoveel insectenbeten dat hun huid ervan opzwol. Wij moesten dus wel weg na 1 nacht. De ‘vriendelijke’ eigenaar zei dat wij niet gewend zijn in de natuur te verblijven. De douche geeft voor 1,5 persoon warm water, als je dat al haalt, en de ‘vochtige omgeving’ betekent dat het huis naar schimmel ruikt en je handdoeken niet drogen. Je kunt het vocht letterlijk voelen in de lucht. Nooit meer.

• 8Cornelia19-07-2019

Heerlijke plek voor een winterverblijf!

Dat ik de komende winter voor de 4e keer op de Quinta hoop te verblijven zegt genoeg! De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en als er iets niet naar je zin is of stuk gaat dan is Ben (de vriendelijke eigenaar) er altijd om het in orde te maken. Ik geniet er van de prachtige omgeving, de mooie stranden en de vriendelijke bevolking, maak uitstapjes naar Cascaïs, Estoril, Sintra, Lissabon, Ericeira en als ik geen zin heb om te koken dan zijn er restaurants te kust en te keur in de directe omgeving een Pizza van "Gigi" staat wekelijks op mijn menu!

• 9Desiree03-05-2019

Mooie en gastvrije plek om vakantie te vieren.

Prachtige quinta met zeer gastvrije eigenaar en bewoners. Sfeervolle huisjes/appartementen in een weelderige tuin. Elke dag verse broodjes aan de deur. Zwembad op heerlijke plek met veel zon, en WiFi. Schapen, kippen, parelhoenders, honden en katten. Wij hebben 5 dagen in Casa Joana gezeten, met uitzicht op de dieren. Heerlijke dagen gehad. De plek is met name geschikt als je van natuur/tuin/planten en de sfeer van een oude quinta houdt. Je bent snel in Sintra, leuke kustdorpjes, aan een van de strandjes of zelfs in Lissabon.

• 9jochem21-10-2018

thuiskomen

Zit in the middle of nowhere en heb de grote wereld onder handbereik, huur een auto of maak gebruik van openbaar vervoer. Ga te voet naar het terras van J&J in Almocaceme ( en eet venusschelpen) of maar de bus naar Cascais om langs de boulevard naar Estoril te lopen, al tig keer gedaan, blijft een belevenis. Tot volgend jaar!

Appartement Quinta do Corvo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden