Appartement Quinta do Corvo

78 reviews over Appartement Quinta do Corvo in het Nederlands

Fijn verblijf

Monique
28-8-2018

Ben is een zeer prettige gastheer. De appartementen/huisjes zijn charmant en leuk persoonlijk ingericht. Elke dag verse broodjes bij je appartement. We hebben 2 x een gezamenlijk diner bijgewoond, 1 avond bbq en 1 avond traditioneel Portugees. Leuke en gezellige avonden! Het terrein is prachtig, maar oogt soms een tikje rommelig. Omdat het op een berg ligt is het er over het algemeen wat vochtig, maar een verwarmd handdoekenrek doet wonderen ;-)

fantastisch

coen en gerdien
20-8-2018

Super week in Portugal!

Wij verbleven in Quinta do Corvo..Gastheer Ben was erg gastvrij en we voelden ons erg op ons gemak.Kregen goede tips van hem en in het huisje was alles aanwezig wat we nodig hadden. Veel gewandeld langs de geweldige kustlijn en een dagje gefietst met een gids van baja bikes door Portugal(een aanrader).

De door Ben georganiseerde avonden om mee te eten met de andere gasten was ook erg gezellig.Zo kon je ook ervaringen uitwisselen.Wij hebben alles met openbaar vervoer gedaan en kwamen waar we wilden zijn.Ben bedankt voor je gastvrijheid.Groeten Coen en Gerdien

Zeker aan te raden

Agnes.
22-7-2018

Prachtig plekje met veel liefde en smaak ingericht. Heerlijk stil. Vlakbij leuk dorpje waar je alles kunt halen voor de eerste levensbehoeften en een kopje koffie kunt drinken in 1 van de plaatselijke cafes.

Goed bereikbaar met OV, mooie wandelroutes, verse broodjes elke ochtend aan de deur en hartelijke gastheer die graag bereid is om tiops te geven.

Helaas geen gebruik kunnen maken van het zwembad, zag er zo heerlijk uit. Het weer was minder warm dan we hadden gehoopt, vandaar.

Heerlijk weerzien

Anne Marie de Wilde
6-6-2018

Na 6 jaar weer terug bij Ben op de Quinta do Corvo. Wat een heerlijke plek is het toch. Ditmaal zaten we in het huisje tegenover de schapen en de kippen, superplek als je net als wij gek bent op dieren. De heerlijke tuin, de rust en de prachtige omgeving maken dit een superlocatie. Fijne uitvalsbasis voor een bezoek aan Lissabon of Sintra maar ook wandelen in de omgeving is al een feest op zich. In de buurt zijn veel leuke restaurantjes waar je voor een schappelijke prijs heel lekker kunt eten. En heb je dan eens een tegenvallertje, zoals een lekke band, dan weet eigenaar Ben wel een oplossing. Aanrader!

prima ,

Nicolien
1-2-2018

Erg mooi terrein. Huisjes prima met veel gevoel ingericht . Geen eenheidsworst ,

maar verschillend.van elkaar.Eigenaar probeert het zijn gasten naar de zin te maken..

Rustig gelegen landgoed met 8 zelfstandige huisjes, met allemaal een eigen terras en terrasmeubels. Ze zijn sfeervol ingericht met veel kleuren, zijn best ruim en er is een goed bed.En een heerlijke ruime douche! Het zwembad is een heerlijke plek met ligbedjes. Leuk dat er schapen en kippen zijn! Vlakbij de Quinta zijn super strandjes! En om de hoek elke zaterdag en zondag een lokale markt om boodschapjes te doen. Gastvrije eigenaar.

Schitterende locatie,gastvrij,deskundige uitleg

Ger en Marij van Dijk
31-10-2017

Prima ligging, 3 km van de oceaan, schitterend park en naaste omgeving, prima ligging, goede weersomstandigheden en temperaturen. Een echte aanrader!!!!

Prachtige tuin, knusse huisjes, kleinschalig.

Emilie en Peter
17-10-2017

Het eerste dat opvalt is de groene tuin tegen de berg met de knusse huisjes die verspreid over het terrein liggen. Een lust voor het oog. Wij bleven eerst 3 dagen hier en zijn toen verder gereisd. omdat we het zo heerlijk hebben gehad hebben we nog 6 dagen bijgeboekt na 2 weken reizen. Terug is de oase van groen, rust en zalig nietsdoen. Ben is een fijne gastheer. Hij is oplossingsgericht al kan hij geen ijzer met handen breken. Huis is vochtig maar hij geeft een vochtvanger om dat te compenseren. Matrassen zijn wel oud maar hij zorgt dan voor een extra matje of deken. Ja, dat kan beter, ook de hygiëne in z'n algemeenheid; maar de verse broodjes iedere ochtend!, de dieren en de hele omgeving maken dat absoluut goed. Een aanrader voor iedereen die een beetje minder luxe aankan. Wij waren er half aug en begin okt: dan is het 's ochtends al wat frisser en de zon komt tot 17 uur bij het zwembad, waar ook de wifi het uitstekend doet. (niet in de huisjes). dus houdt er rekening mee dat de ligging aan die kant van de berg is waar s middags in oktober geen zon meer is....

De tuin en de plek zijn heerlijk. We komen terug. Dank je Ben!

Prachtig gelegen in een romantische omgeving

Nellestein
28-9-2017

Zeer hartelijk ontvangst met port en wijn gevulde koelkast en elke ochtend verse broodjes. En een heerlijk zwembad.

Heerlijk verblijf!!

I. Simons
6-9-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Quinta do Corvo is een oase van rust. Het is een prachtig groen landgoed, zo groot dat je lekker kunt ronddwalen, de dieren even kunt bezoeken en wat kunt wandelen. We verbleven in een knus en erg comfortabel appartement naast het mainhouse. We hebben veel tijd doorgebracht op de quinta zelf : rondom het zwembad en gewandeld in de mooie tuin. Ben is een geweldige gastheer met goede tips! En iedere ochtend verzorgd hij verse broodjes voor het ontbijt! Ook de lokale markt was een goede tip. We hebben een geweldige tijd gehad, heerlijk uitgerust en genoten van al het moois op de quinta en de mooie omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta do Corvo in Colares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta do Corvo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.