Appartement Quinta do Corvo

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk weerzien

Anne Marie de Wilde
6-6-2018

Na 6 jaar weer terug bij Ben op de Quinta do Corvo. Wat een heerlijke plek is het toch. Ditmaal zaten we in het huisje tegenover de schapen en de kippen, superplek als je net als wij gek bent op dieren. De heerlijke tuin, de rust en de prachtige omgeving maken dit een superlocatie. Fijne uitvalsbasis voor een bezoek aan Lissabon of Sintra maar ook wandelen in de omgeving is al een feest op zich. In de buurt zijn veel leuke restaurantjes waar je voor een schappelijke prijs heel lekker kunt eten. En heb je dan eens een tegenvallertje, zoals een lekke band, dan weet eigenaar Ben wel een oplossing. Aanrader!

prima ,

Nicolien
1-2-2018

Erg mooi terrein. Huisjes prima met veel gevoel ingericht . Geen eenheidsworst ,

maar verschillend.van elkaar.Eigenaar probeert het zijn gasten naar de zin te maken..

Rustig gelegen landgoed met 8 zelfstandige huisjes, met allemaal een eigen terras en terrasmeubels. Ze zijn sfeervol ingericht met veel kleuren, zijn best ruim en er is een goed bed.En een heerlijke ruime douche! Het zwembad is een heerlijke plek met ligbedjes. Leuk dat er schapen en kippen zijn! Vlakbij de Quinta zijn super strandjes! En om de hoek elke zaterdag en zondag een lokale markt om boodschapjes te doen. Gastvrije eigenaar.

Schitterende locatie,gastvrij,deskundige uitleg

Ger en Marij van Dijk
31-10-2017

Prima ligging, 3 km van de oceaan, schitterend park en naaste omgeving, prima ligging, goede weersomstandigheden en temperaturen. Een echte aanrader!!!!

Prachtige tuin, knusse huisjes, kleinschalig.

Emilie en Peter
17-10-2017

Het eerste dat opvalt is de groene tuin tegen de berg met de knusse huisjes die verspreid over het terrein liggen. Een lust voor het oog. Wij bleven eerst 3 dagen hier en zijn toen verder gereisd. omdat we het zo heerlijk hebben gehad hebben we nog 6 dagen bijgeboekt na 2 weken reizen. Terug is de oase van groen, rust en zalig nietsdoen. Ben is een fijne gastheer. Hij is oplossingsgericht al kan hij geen ijzer met handen breken. Huis is vochtig maar hij geeft een vochtvanger om dat te compenseren. Matrassen zijn wel oud maar hij zorgt dan voor een extra matje of deken. Ja, dat kan beter, ook de hygiëne in z'n algemeenheid; maar de verse broodjes iedere ochtend!, de dieren en de hele omgeving maken dat absoluut goed. Een aanrader voor iedereen die een beetje minder luxe aankan. Wij waren er half aug en begin okt: dan is het 's ochtends al wat frisser en de zon komt tot 17 uur bij het zwembad, waar ook de wifi het uitstekend doet. (niet in de huisjes). dus houdt er rekening mee dat de ligging aan die kant van de berg is waar s middags in oktober geen zon meer is....

De tuin en de plek zijn heerlijk. We komen terug. Dank je Ben!

Prachtig gelegen in een romantische omgeving

Nellestein
28-9-2017

Zeer hartelijk ontvangst met port en wijn gevulde koelkast en elke ochtend verse broodjes. En een heerlijk zwembad.

Heerlijk verblijf!!

I. Simons
6-9-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Quinta do Corvo is een oase van rust. Het is een prachtig groen landgoed, zo groot dat je lekker kunt ronddwalen, de dieren even kunt bezoeken en wat kunt wandelen. We verbleven in een knus en erg comfortabel appartement naast het mainhouse. We hebben veel tijd doorgebracht op de quinta zelf : rondom het zwembad en gewandeld in de mooie tuin. Ben is een geweldige gastheer met goede tips! En iedere ochtend verzorgd hij verse broodjes voor het ontbijt! Ook de lokale markt was een goede tip. We hebben een geweldige tijd gehad, heerlijk uitgerust en genoten van al het moois op de quinta en de mooie omgeving!

Super leuk!

Dominique Valcke
30-8-2017

We waren tijdens onze rondreis 3 nachten te gast bij Ben en zijn schattige dieren. Wat een lieve gastheer die helemaal leeft voor zijn gasten. Onze 2 kindjes spreken er nog iedere dag over. Zoek je een modern resort dan ben je hier niet aan het juiste adres. Zoek je een warme sfeervolle plek waar er echt 'leven' in zit? Twijfel niet. Voor ons een echte aanrader!

Vergane glorie!

Sabrina
27-8-2017

Week hier geweest en in 2 accomodaties geslapen. Regio is leuk en veel te beleven, locatie van de Quinta is ongunstig. Ligt aan de verkeerde kant van de berg, het is er mistig, koud en vochtig. Zodra je het dal verlaat is het 10 graden warmer. Park is verouderd, overwoekerd en onverzorgd. Leuke is dat er dieren zijn en dat is voor kleine kids leuk! Zwembad oogt smerig en onverzorgd. Huisjes zijn muf, vochtig en verouderd. Banken, beddengoed en handdoeken, alles is vochtig! Water ruikt naar rotte eieren! Veel gasten die wij gesproken hebben deelde deze mening, onderstaande recensies verbazen ons. Gelukkig hebben we door de regio veel leuke uitstapjes gedaan en ons daardoor prima vermaakt! Prijs kwaliteit kwam niet met elkaar overeen! Gastheer Ben is aardig en doet z'n best. Klagen hebben wij niet persoonlijk gedaan aangezien het een totale renovatie van het park vraagt! Wij hebben echt veel plekken in de wereld gezien, ook in minder bedeelde landen, maar nooit was iets zo vies en oud!
Ben, eigenaar, 11-9-2017

Jammer dat het verblijf op de Quinta hier niet aan jullie verwachtingen voldeed.

Verbazend dat je niet de moeite nam mij, in onze dagelijkse contacten op de hoogte te stellen van jullie ongenoegen, maar wel achter mijn rug met andere gasten erover roddelde.

Ik doe mijn best de gasten het hier naar hun zin te maken en een prettige vakantie te bezorgen. Als dat om de een of andere reden niet lukt, zoek ik naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is, temeer omdat ontevreden gasten de sfeer hier voor anderen verpesten.

Die kans heb ik door je unfaire houding niet gekregen.

Zoals altijd weer heerlijk!

Ronald en Sabine
16-8-2017

Voor de 3e keer alweer op Quinta do Corvo geweest. Het blijft een fijne plek met een unieke combinatie van een beperkt aantal authentieke huisjes, veel beplanting, rust, schapen, kippen en een zwembad. Ben is gastvrij en behulpzaam. Erg leuk om 2 keer in de week de mogelijkheid te hebben om bij Ben en de overige gasten mee te eten en elkaar te leren kennen. Ben je op zoek naar een geplaveide weg, gloednieuwe huisjes en vermaak van buitenaf, dan kun je beter nog wat verder zoeken. Doordat het deze keer niet zo enorm warm was, hebben we veel in de omgeving kunnen bekijken en kwamen we tot de conclusie dat we nog steeds niet alles hebben gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta do Corvo in Colares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta do Corvo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta do Corvo scoort een 8.58 uit 10 op basis van 82 reviews.