Reviews over Colares

niet weer een keer daar

herman
    4-11-2018

alles is een beetje over de datum

het is het allemaal 'net niet'

ongemakkelijke bedden / koffie zetter valt open / heeeel erg ongemakkelijk zitten bij de eethoek, tafel zit vast aan de muur, en een klein krukje / de slaapbanken zitten altijd ongemakkelijk zeker als er geen kussens bij zijn / balkon dreef met die kunststoffen grasmat, en de 2 kussens voor de ligstoelen waren aan het eind van de vakantie nog niet droog / de linnenkast deur was moeilijk te sluiten zat vast geverfd /allemaal pleisterwerk op balkon van de muren /

thuiskomen

jochem
    21-10-2018

Zit in the middle of nowhere en heb de grote wereld onder handbereik, huur een auto of maak gebruik van openbaar vervoer. Ga te voet naar het terras van J&J in Almocaceme ( en eet venusschelpen) of maar de bus naar Cascais om langs de boulevard naar Estoril te lopen, al tig keer gedaan, blijft een belevenis. Tot volgend jaar!

Een aanrader voor authentiek Portugal!

Bernadet
    16-10-2018

Prachtige quinta met mooi aangelegde tuinen vol kunst en bloemen, charmant en authentiek ingerichte, sfeervolle huisjes, lekker zwembad en gastvrije eigenaar die je alles kan vertellen over deze streek in Portugal. Mooie rustige dorpjes in de omgeving waar het lijkt of de tijd stil heeft gestaan. OV naar Sintra, Cascais en Lissabon goed geregeld, bushalte voor de deur. Hier kom je tot rust!

Prima maar simpele accommodatie

Ineke
    23-9-2018

Eenvoudige en wat verouderde appartementen. Het dorpje is leuk en ligt gunstig tov Sintra (met auto). De appartementen zijn wel heel gehorig... zwembad is mooi (niet verwarmd en zout water) en service is prima. Wat ik graag vooraf had geweten is dat het vaak mistig en behoorlijk frisser en winderig is aan de kust daar (scheelt al gauw een graad of 8 in vergelijking met 10 km verderop). Als je niet teveel luxe verwacht, is dit een prima accommodatie.

Fijn verblijf

Monique
    28-8-2018

Ben is een zeer prettige gastheer. De appartementen/huisjes zijn charmant en leuk persoonlijk ingericht. Elke dag verse broodjes bij je appartement. We hebben 2 x een gezamenlijk diner bijgewoond, 1 avond bbq en 1 avond traditioneel Portugees. Leuke en gezellige avonden! Het terrein is prachtig, maar oogt soms een tikje rommelig. Omdat het op een berg ligt is het er over het algemeen wat vochtig, maar een verwarmd handdoekenrek doet wonderen ;-)

Colares scoort een 7,9 uit 10, op basis van 16 reviews