Hotel Senhora da Guia Cascais Boutique Hotel

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Senhora da Guia Cascais Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Senhora da Guia Cascais Boutique Hotel

• 9joejoepie09-08-2012

Fijn kleinschaloig hotel

Zeer goed hotel.Zeer prettige service.Ligt aan de weg ,maar door de naturlijke omheining merk je hier niets van

• 8anoniem01-05-2010

kleinschalig hotel, zeer relaxed zonder kinderen!

Zeer goede vakantie gehad, lekker rustige ligging en als je de drukte op wil zoeken zijn er genoeg mogelijkheden. Goed ontbijt en hotel heeft een leuke dinerkaart.

• 9marcel18-10-2009

geweldig en luxe

prachtig hotel we hadden een kamer op de kopkant met aan twee zijde een balkon en een grote zitkamer (normale kamer geboekt weet niet of alle kamers zo groot zijn). ontbijt was goed avondeten buiten de deur gedaan. personeel perfect wat gevraagd werd dat regelde ze en snel. zwembad ok, maar ind. die weg erlangs...sávonds niets te doen maar dan gingen we toch veelal op stap en een avond niet weg was dan ook echt uitrusten

• 8Kiki03-06-2009

Service uitstekend

Het is een leuk hotel met uitzicht op de oceaan. Een lekker ontbijt. Het avond eten viel tegen. Risoto was hard. Aan de overkant van de weg zit een goed restaurant waar o.a. je heerlijk verse vis kan eten. Echt een aanrader. Personeel in het hotel zijn super vriendelijk en gastvrij! Kamers vielen iets tegen. Een badkamerdeur die slecht dicht ging en de kamerdeur moest je hard aan trekken om hem dicht te krijgen. De doorgaande weg die langs het hotel loopt is zeer hinderlijk als je bij het zwembad ligt. Al met al is dit geen 5 maar 4 sterren hotel.

Met vrienden

• 9Boet04-10-2008

zeer prettig luxe hotel

we hebben hier een heerlijk verblijf gehad, mooie ligging, zeer vriendelijke bediening. De doorgaande weg is wel wat hinderlijk, m.n. bij het zwembad. Voor kinderen zijn er eigenlijk geen faciliteiten behalve een dure babysitservice en de mogelijkheid van bedjes op de kamer. Het eten 's avonds was 1x goed en 2x wat minder. Er ligt overigens een prima visrestaurant aan de andere kant van de weg met oceanview.

Familie

• 9Vanbeylen18-08-2007

verzorgd en smaakvol hotel met goede ligging als uitvalsbasis om de streek te verkennen. perfecte service.

Familie

• 9Ann Catrysse20-06-2007

Het hotel ligt op enkele km's van het centrum van Cascais. Prachtig hotel met persoonlijke bediening. Wij hadden kamer in het hoofdgebouw met terras en zicht op zee. Als je kan, neem zeker zeezicht en vraag kamers boven het restaurant. Kamer zelf is niet zo groot, badkamer echt klein, maar toch goed aangezien je een ruim terras krijgt met ligstoelen. terras is +/- 3m op 5m. Er bestaan maar 2 zo'n kamers. Ontbijt lekker! Gratis internet 24h/24h. Best huurwagen nemen, zo kan je de streek verkennen. Sintra, Guincho, Cabo da Roca,... liggen in de buurt. Afstand van Lissabon luchthaven tot aan hotel +/- 35 min langs autostrade, alles staat goed aangeduid. Enige nadeel is drukke kustweg net voor het hotel. Als je aan het zwembad ligt, hoor je de auto's.

Anders

• 9Gerrit M. Goor09-04-2007

Dit is een van de allerbeste hotels die ik ken en zeker het beste hotel in de buurt van Lissabon. Hier klopt gewoon ALLES!! Fantastische bediening, schitterende ligging en hele fraaie kamers. Ik ga volgend jaar weer. SUPER.

Met vrienden

• 9Willie18-01-2007

Geweldig hotel met veel luxe. De service is prima. Veel persoonlijke aandacht. Wij hadden ruime, keurige kamers. Zeker een aanrader als je houdt van luxe, rust en comfort.

Anders

• 920-11-2006

Heerlijk klein hotel met een prachtige ligging vlakbij zee, Cascais is een erg schoon en luxe stad. Voor kinderen vind ik deze omgeving niet geschikt. Wij komen hier zeker weer !

0 tips over Hotel Senhora da Guia Cascais Boutique Hotel

• HuisdierenOp aanvraag
      • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand3 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
      • KinderopvangOp aanvraag
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Portugees, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden