Aparthotel Pestana Cascais

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Aparthotel Pestana Cascais
7,8

15 reviews over Aparthotel Pestana Cascais in het Nederlands

een week in atlantic gardens geweest, we zijn erg enthousiast. alles klopt er. je voelt je gelijk op je gemak, mede door het vriendelijke personeel om je heen.Lissabon gemakkelijk te bereiken met de trein vanuit Cascais.

Al met al een heerlijke week in een luxe hotel in een weelderige omgeving.

Goed hotel, zeker gezien de prijs

Erik en Fia
9-7-2005

Goed hotel, zeker gezien de prijs. Strandmogelijkheden in de omgeving vallen tegen, de lokale bevolking echter niet. Ontzettend vriendelijke mensen. De ligging van het hotel is wat minder, achteraf in het dorp.

2004

Ook wij zijn vorige zomer voor 2 weken naar Portugal geweest en ik ben zeer blij dat daar 1 week Atlantic Gardens bij was. Alleen parking had toch wel wat groter gemogen. Voor de rest uitstekend hotel!!

D-reizen

Wij zijn hier vorige week een weekje geweest en hebben het uitstekend naar ons zin gehad. Mooie kamer, mooi zwembad (binnen en buiten) Het was alleen wat koud in het binnenzwembad, dit waarschijnlijk door de lage temparaturen buiten maar het water was wel warm. Bij de receptie krijg je handdoeken voor het zwembad. Een auto is wel nodig om de buurt te verkennen. Praktische ligging om de omgeving van Lissabon te bezoeken. Een aanrader.

2003

Zeer goed hotel aan zee

Rob
16-9-2003

Zeer goed hotel aan zee. (zeezicht boeken)

Uitgebreide service, superschoon en vriendelijk personeel. Auto is aan te bevelen, parkeerruimte voldoende. Met lissabon dichtbij en mooie bezienswaardigheden in de omgeving is dit "goedkope" luxe hotel een aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pestana Cascais in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pestana Cascais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.