Aparthotel Pestana Cascais

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°14°
Aparthotel Pestana Cascais
7,2

15 reviews over Aparthotel Pestana Cascais in het Nederlands

geweldige vakantie en goed hotel

anna,
9-9-2018

het betreft een klassiek city / vakantie hotel. Bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk. Mooie tuin én elke dag van 18-19 uur happy hour. Twee drankjes voor de prijs van één. Geen idee waar de recensie op slaat die zegt dat wijn alleen per fles ging. De afstand naar Cascais ( leuke, chique badplaats met volop restaurants en winkeltjes in ongeveer 35 minuten. Vlakbij het hotel , aan de oceaan ligt achter ene muur een "verborgen tuin" met heel leuke en goede restaurantjes waar m.n. locals eten. Geweldig.

Noooooooit meerj

Anja zijlmans,
9-8-2018

Veel te ver overal vandaan. Rijd wel een busje. Maar in het weekend niet. Je kunt niet even naar het strand of winkeltjes. Zijn er niet. Moet je bijna uur lopen. Wijn kun je alleen per fles kopen. Is helemaal niets te doen in hotel. Kamers netjes

Prima hotel. Neeml kamer met ontbijt

Blancquaert Willy
7-5-2016

Hotel is goed avondeten verschrikkelijk .Gaan in juni terug met vrienden maar nu kamer met ontbijt .

Aangenaam verblijf

Gezin met oudere kinderen
30-9-2015

Ruime kamer die elke dag netjes gepoetst werd. In de badkamer een bad met hoge douchekop, lavabo, haardroger, voetbad en toilet.

Zwembad en kinderzwembad buiten. Bij minder warm weer kon je terecht in het binnenzwembad of in het bubbelbad. 's Morgens een uitgebreid en lekker ontbijt.

Van maandag tot vrijdag rijdt er vanuit het hotel elk uur een busje gratis naar het station (=het centrum van Cascais) echt goede service! Van daaruit kun je naar het strand wandelen, ongeveer twee minuutjes. Het busje rijdt ook drie keer per dag rechtstreeks naar het strand, handige service!

Plek goed diner niet goed

J.A.Vogel
6-6-2015

Prijsverhouding bij betalen diner niet aan te raden

Prima plek om bij te komen

Deborah van der Klooster
7-9-2014

Prima hotel om bij te komen na fly-drive Portugal. Kregen upgrade naar grote kamer (balzaal met balkon rondom). Keuken heel apart achter spiegeldeuren tegenover bed. Uitzicht over zee en in de verte zie je de boten de haven binnenlopen. Ontbijt was prima, wel heel druk. Vroeg gaan is rustiger. Lekker zwembad, wel koud buitenbad. Wordt geen handdoekje gelegd. Plek genoeg in het hoogseizoen. Op vertrekdag kan je douchen bij de sauna.

Wel lekker als je er een auto hebt. Kan je naar de andere, prachtige stranden (strand vlakbij niet mooi) of naar Sintra. Op loopafstand aan boulevard een aantal leuke restaurantjes geklusterd. Buiten kleine supermarkt tegenover hotel, grote Lidl vlakbij.

Leuk hotel voor een week!

aniek
23-8-2011

Wij hebben hier een week gezeten, nadat we 3 dagen in Porto waren en 3 dagen in Lissabon. We vonden het heerlijk om naar die stedentrips, lekker te relaxen aan het zwembad. Maar ik denk dat je na een week wel veel gezien hebt.

Perfect !

J. Rosenboom
4-2-2010

Wij komen hier al 7 jaren ieder jaar een aantal keren. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Zeer goede reataurants in de omgeving.(Moet je wel leren weten te vinden)!Neem Portugal gids mee ! Regio Sintra is heel mooi. Golfbanen te over.

aanrader voor streek

vanwolleghem detlev
25-8-2009

een zeer mooi hotel met angename ligging 20minuten wandelen naar geannimeerd centrum.lissabon gemakkelijk bereikbaar met trein,1.70euro enkel,treinen tot snachts 1hr en smorgens terug vanaf 5hr dus nachtje uit in Lissabon geen probleem. niet eten in hotel aangezien er lekkere en nie te prijzige retaurants in het centum van cascais.

2005

2 Weken in September hier verbleven

Rick en Marlien
17-10-2005

2 Weken in September hier verbleven.

Onwijs goed hotel. Super vriendelijk personeel, ontbijt is perfect veel keus. Ieder uur rijdt er een busje naar het strand en de stad en een taxi kost niet meer dan 4 euro. Supermarkt tegenover het hotel dat tot laat open is, daarnaast een leuk koffietentje. Schone ruime kamers, mooie ruime zonneweide en groot binnen en buiten zwembad. Al met al een super aanrader.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pestana Cascais in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pestana Cascais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.