Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Cascais Ocean & Conference voor je op een rij gezet:

119 reviews over Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference in het Nederlands

Goede

Georges & Myriam
21-6-2012

Ruime kamer met kitchenette (mini market en bakkerij recht over het hotel)en zeezicht. Meubilair wat oudere look. Goed bed, hoofdkussens wat té zacht. Kamer/onbijt. Voldoende ontbijtkeuze. Halfpension (zo’n 22,00 euro extra) te duur. Er zijn voldoende goedkopere alternatieven in de restaurantjes in Cascais. Hotel ligt een eind buiten het echte centrum maar geen probleem gezien: een gratis hotelbusje elk uur van 09.00–18.00 (behalve weekend) of een wandeling van 25’of een zeer frequente bus vlakbij het hotel (0,85 euro) of een taxi (maximaal 4,50 euro). Het hotel heeft een binnen- en buitenzwembad, fitnessruimte, enz… ook mooie groene tuin. AL het personeel is uiterst vriendelijk. We reizen reeds 35 jaar in middenklas hotels en deze staat netjes in het rijtje. We lazen sommige negatieve commentaren op deze website, maar kunnen dit helemaal niet begrijpen.Pak gerust je koffers.

Je wordt er niet koud en niet warm van

Lea en Pierre
8-6-2012

Dit is een hotel zonder persoonlijkheid. Je kan niet zeggen dat het slecht is, maar het steekt zeker niet boven het gemiddelde uit.

De kamers zijn op zich goed uitgerust en ruim, maar toch wat afgeleefd. Bovendien heerste er een doordringende geur van tabaksrook in de kamer, hoewel roken in het hotel niet toegelaten is. Ondanks tweemaal melden, werd de verstopte afvoer van het wasbekken niet hersteld.

Het ontbijtbuffet is beperkt, maar voldoende. Evenals de maaltijden evenwel smakeloos. De tafeldoekjes die tijdens het ontbijt gebruikt worden ,zijn vaak nog plakkerig van een vorig gebruik.

Het gratis shuttle-busje naar de stad is dan weer een niet te versmaden pluspunt.

Het personeel is correct en vriendelijk..

Goed hotel

heer Metsemakers
30-5-2012

Basic voronzieningen; op sommige plaaten aan onderhoud toe

Fijn hotel

Sellie
23-5-2012

Hotel Pestana Cascais is direct aan de Atlantische oceaan gelegen. Ligging in een hotelwijk op 25 a 30 minuten loopafstand van het centrum van Cascais. Wij hebben een goed ingerichte kamer met ruim balkon en zeezicht. Pluspunt is het heerlijke bed (wat het opstaan wel moeilijker maakt.). Minpunt is de kleine eetzaal.

's ochtends is het dringen bij het ontbijt. Het ontbijt is redelijk tot goed, maar niet verrassend.

geen echte vakantie hotel

hermans willy
23-5-2012

hier geweest van 1/5/12 tot 15/5/12

vriendelijk personeel en ruim bufet,elke dag wel iets anders.

klein(ongezellig)buiten terras

s'avonds niets te beleven.ongezeliige bar om iets te drinken

de meeste mensen verdwijnen na het avond eten naar de kamer of rijden naar het centrum

buiten het centrum gelegen,min een half uur gaan om in het centrum van cacais te komen.

is meer een verblijfhotel dan een vakantiehotel of voor zonneklopper die aan het zwembad blijven liggen.

zeker geen hotel voor kleine kinderen,is alleen een zwembad en voor de rest is er niets voor hen om zich te vermaken.

meer een hotel voor oudere(?) mensen die in de dag met de bus reizen of rustig een boek lezen aan het zwembad

zoals vermeld is dit geen vakantiehotel waar je s'avond nog gezellig een terrasje kunt doen,dat is er gewoon niet

voor ons mag het gerust verdwijnen uit het aanbod

Geen 4 sterren waard

Eric
4-1-2012

Hotel viel wat tegen. Wij zitten vaak in RIU hotels en het verschil is dan toch wel duidelijk te merken. Sommige zaken in de kamer waren behoorlijk sleets (zie foto's). De westvleugel van hotel wordt permanent bewoond door Portugezen. Dit gedeelte is afgescheiden van het hotel, maar op de foto lijkt het hotel hierdoor groter dan het in werkelijkheid is. Er was de mogelijkheid om buiten te ontbijten, maar dit 'pleintje' was niet echt gezellig. Bediening bij ontbijt chagrijnig. De chauffeur van de shuttle naar het centrum was een hork (kan het niet anders omschrijven). Personeel bij de balie wel zeer vriendelijk, vakkundig en behulpzaam. Relatief veel Oost-Europeanen als gasten (beetje ongemanierd). Hotel is verder een prima uitvalsbasis om naar Lisboa te gaan met de trein. Ook Sintra met Palácio Nacional da Pena is de moeite waard met auto. Teruglopen langs de kust vanuit Cascais naar het hotel duurt ongeveer 30 minuten en is zeker 's avonds de moeite waard. Verder prima vakantie gehad.

goed hotel

Jos en Riet van Haaren
29-10-2011

dit is een goed hotel met schone en ruime kamers, het ontbijt is goed, en het personeel behulpzaam, maar niet altijd even attent m.b.t. de bediening. afstand naar Cascais is goed te lopen, en de gratis shuttelbus is ook goed. Cascais is een leuk en mooi dorp met leuke restaurants en pubs, een aanrader is O Poeta met heerlijk eten en vriendelijke bediening, ook Thaisrestaurant Bangkok is erg goed. Wij komen hier zeker terug.

fantastisch goed en schoon hotel

Fam. Prins
25-10-2011

Wij verbleven 8 nachten in Hotel Pestana en hebben een geweldige tijd gehad. Als verrassing kregen wij een upgrade naar een suite met zeezicht en op de verjaardag van mijn vrouw een fles champagne met een schaal met fruit. Het buffetontbijt was uitgebreid en het personeel behulpzaam. Hotel is rustig gelegen; uitzicht op de Atlantische Oceaan en aan een wandelboulevard. Schoonmaak kamer en service waren zeer goed. 25 minuten lopen naar Cascais centrum is goed te doen. Cascais en Estoril nog steeds lief en kleinschalig. Je kan ook gebruik maken van gratis shuttle van het hotel ( dagelijks om het uur tot 18.00 uur; na 1 oktober niet in het weekend ). Neem dan de bus voor € 0,80 of maak gebruik van de gratis fietsen op het pleintje. In de buurt zijn ook enkele restaurantjes en t.o. het hotel is een supermarkt en een pastelleria. Voorzieningen van het hotel worden goed onderhouden (Zwembaden; fitnesskamer en (tafel-)tennis. Kitchenette op de kamer is erg handig. Een geweldig hotel.

Viel toch wat tegen

Elly en Frank
16-10-2011

Het Pestanda Cascais Ocean hotel viel ons toch wat tegen en wij vinden het echt geen 4 sterren hotel. Het personeel is erg aardig en doet zeer zeker hun best daar is niks op aan te merken, maar je merkt dat het management zorgt dat het hotel niet boven een 3 ster hotel uitsteekt. Waar zeer zeker een verbeteringsslag gemaakt kan worden is bij het ontbijt/diner dat is echt armoe troef en zeer zeker geen 4*. Als ik weet wat ik nu weet ging ik 's morgens bij de bakker aan de overkant vers brood halen is helemaal niet duur en erg lekker brood en 7 dagen per week open. Vlak bij liggen de Guia Tuinen en daar zijn 3 restaurants die gewoon goed zijn en niet duurder dan in het hotel. Omdat ik de indruk kreeg dat personeel de Engelse taal niet goed beheerste waren er soms wel eens dingen die niet goed gingen. Jammer want zeker in een hotel is het toch op zijn minst nodig dat je Engels goed genoeg is om je klanten te begrijpen. Nee voor ons geen Pestana meer ondanks de inzet van het personeel

Ontgoochelend

Jean-Pierre Debels
4-10-2011

Min vrouw en ik hebben twee weken doorgebracht in dit hotel van 19.09 tot 03.10. Kemer 425

Pluspunten: vriendelijk personeel, degelijk onderhoud van de kamer.

Minpunten: 1.Restaurant doet denken aan een eetkroeg. 2. Bij onze aankomst was de airco defect en het duurde 2 volle dagen eer dit probleem opgelost was. 3. Schimmel tussen de tegels in de badkamer. 4. Pendelbus een aantal dagen niet beschikbaar wegens 'technische problemen' en vanaf 1 oktober niet meer beschikbaar op zaterdag en zondag. (Een wandeling naar het centrum van Cascais duurt ongeveer drie kwartier).5. Heel dure WIFI. 6. Duur kluisje.

Eten typisch portugees: voedzaam maar niet lekker.

Zou dat hotel niet durven aanraden voor vrienden en kennissen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.