Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°17°
Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Cascais Ocean & Conference voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

119 reviews over Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference in het Nederlands

Hotel:

het hotel is flink verouderd. kamers zijn toe aan een flinke renovatie, flink beschadigd meubels, vlekken in het tapijt en ingetrokken vlekken in het sanitair.

Wij kregen eerst een kamer op de eerste verdieping met uitzicht op de airco installatie, die heel veel herrie maakte, nee flink pushen uiteindelijk een nieuwe kamer gekregen, nog steeds met hetzelfde uitzicht maar met minder herrie.

Ontbijt is prima, veel keus!

De poolbar is erg duur en niet erg lekker. Tegenover het hotel zit een heerlijk bakker met belegde broodjes.

Ligging:

het hotel ligt 30/45 min lopen van cascais centrum/strand af. Er rijd 1x per uur een pendelbusje van het hotel tot 18.00 en tussen 13.00 en 15.00 uur niet. Er kunnen maar 8 mensen in dus meestal pas je er niet eens bij.

Op 2 min afstand rijd een bus die je voor 1 euro pp naar het centrum brengt. Deze rijd tot een uur of 21.00 uur. De taxi heb je al voor 5 euro.

Redelijk goed hotel

Snel
12-9-2013

Veel gericht op conferencies etc.Jammer dat er weinig plek is voor buiten eten hoewel je dat in dit soort landen wel graag wilt.Omgeving mooi met taxi naar centrum voor € 5 dus daar hoef je niet voor te gaan lopen.lissabon met trein voor € 4 en zeer mooie stad de moeite waard.Wij hadden alleen ontbijt in hotel wat goed verzorgd was (geen overdreven toestand maar ruim voldoende).Kamers schoon en ruim balkon.

Goed hotel, vriendelijk personeel

Luc Roos
6-8-2013

Hotel Pestana Cascais is een verzorgd hotel met heel behulpzaam personeel en goede service. Het hotelgebouw moet zowat 20 jaar oud zijn , de kamers moeten dus goed mee onderhouden worden om up to date te blijven.

Het personeel is heel behulpzaam, spreekt goed engels, het ontbijtbuffet is ruim voldoende. In tegenstelling tot het ontbijt nemen slechts weinig gasten het diner waardoor het 's avonds erg rustig is n het hotel.

Het is ruim 1 km stappen tot aan het centrum van cascais langs de kustwandelweg, er rijdt een buscas - bus naar het centrum die stopt vlakbij het hotel ( bij de telepizza , 85 cent ) ,slechts tot 21 u , dus je moet tevoet of per taxi terug ( 5 euro ) . Het hotel biedt ook een gratis shuttleservice naar het centrum.Buurt ; rustig tenmidden van nieuwbouwappartementen.Gratis fietsen van de stad beschikbaar om de hoek., fietspad tot Guicha strand..Cascais zelf is heel netjes, mondain, het Knokke van Lissabon, en heel toeristisch. Trein naar lissabon om de 20 min

D-reizen

komen hier niet meer terug

familie heijmans
19-6-2013

weekje in dit hotel geweest , met nog een stel samen.

kamers waren oke, vanaf het balkon keek je op het dak van het binnenzwenbad. anders dan de fotos doen vermoeden.

personeel zijn vriendelijk en behulpzaam.

gratis hotel busje naar centrum Cascais is groot pluspunt.

eten daartegen is gezien de prijs zeer karig, wat je te eten kreeg was prima, maar zeer weinig variatie..

ook niets te beleven in en om hotel, zoals een terras of gezellige hotelbar.

zaten ook bijna nooit geen mensen iets te drinken s avonds.

drankjes ook zeer duur in hotel. zeker geen topper dit hotel

Hele goede service in dit hotel

bridgetvh
23-5-2013

Wat een enorm vriendelijk personeel, zeer attent, niets op aan te merken, of het moet zijn dat je liever echt met rust gelaten wil worden? Want ze staan altijd voor je klaar!

Prima hotel, lekker ontbijt, diner zou ik daar niet doen. Soort buffet met zeer beperkte keuze. Ruime kamer gekregen voor 3 volwassenen, was goed te doen. Keukenblokje was heel erg klein, maar wel genoeg. Echt uitgebreid koken waren we niet van plan.

Ook voor rolstoelen geschikt hotel, maar wel steile op,- en afrit-hellinkjes hier en daar, in voor,- en najaar binnenzwembad wel buitenom bereikbaar, maar geen speciale voorzieningen om daar in,- en uit te komen.

Ruimte genoeg om huurauto voor de deur te parkeren.

Mooi hotel maar in een saaie buurt gesitueerd.

willy dijkstra
22-10-2012

Vriendelijk personeel,goede matrassen lekkere bakker aan de overkant.

Leuke stedentrip!

mieke
19-10-2012

Met mam een week geweest. Super heerlijk weer en mooi hotel. De ligging vond ik niet erg praktisch. Het ligt toch wat verder van Cascais af dan we dachten+alleen rotsen bij de zee. De restaurantjes waren doordeweeks verlaten, maar in het weekend wel gezellig! In het hotel hebben we één keer gedineerd. Dit was vreselijk! Er waren 2 warme gerechten in bakken. Waarvan één al afgekoeld en de ander niet te eten. Het ontbijt was daarintegen goed. Genoeg keus. +punt = gratis fietsen lenen, dichtbij het hotel. Kan je leuk mee naar Cascais fietsen, of de andere kant uit. In Lissabon zijn er veel leuke dingen te zien: tram28, de lift, castle st. Jorge. Eigenlijk allemaal mooi!

Goed hotel, voor herhaling vatbaar

tinneke_vdheuvel
4-9-2012

Pluspunten:Uitstekend hotel.

Prima kamers.

Handige kitchenette die werd opgekuisd door de onderhoudsdienst.

Minpunten: Ligging buiten het centrum maar met de bus van het hotel of het openbaar vervoer ben je er zo.

Het ontbijt was gericht op de britse gasten maar niet slecht.

Niet voor mensen met kleine kinderen.

Als de ligging u niet afschrikt, zeker boeken.

goed vakantiehotel

lieve
24-8-2012

Het hotel ligt buiten het centrum en dus is het er rustig.Stil s nachts-wat wij belangrijk vinden.Binnen en buitenzwembad,wat gezien de niet steeds zo warme temp erg aantrekkelijk is.Het buitenzwembad heeft na 17u geen zoninval meer;maar dan kan je binnen nog wat zwemmen.We hebben hier wat gerelaxt na een rondreis.Zeer vlotte en goedkope treinverbinding naar hartje Lissabon,zodat je hiervoor geen auto nodig hebt.Goed ontbijtbuffet en ook het buffet s avonds vonden we ok.Niet het grootste en uitgebreidste buffet,maar wat aangeboden werd,was in orde.Spijtig dat er geen ijs is bij de desserten.Redelijk ruime kamers met terras,netjes maar niet chique.Behulpzaam personeel.Goed middenklashotel.

Een mooi verzorgd hotel met een goede ligging

Ann&Rob
20-8-2012

Wij verbleven 9 nachten in dit hotel en vinden het zeker een aanrader. Het is eerder een rustig hotel, net buiten het centrum van Cascais. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam (vb. uren van de trein, bezienswaardigheden Sintra, ...). Het is een hotel waar je heerlijk aan het zwembad kan liggen, maar ook ideaal om enkele dagen een auto te huren om steden zoals Sintra, Lissabon te gaan bezoeken.

De kamer die wij hadden was uitgerust met een kitchenette (zeer handig om 's middags iets kleins klaar te maken), bad en terras. Wij vonden de kamer met zeezicht de moeite waard. Het ontbijt en avondeten was zeer lekker en goed verzorgd. Het hotel is voorzien van een binnen- en buitenzwembad. Aan het zwembad en de ligweide zijn ligstoelen voorzien, er waren wel maar enkele parasols voorzien. De prijs/kwaliteit is goed.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.