Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference

Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference
7,9

11 tips over Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference

kimberly, 28-8-2014

TIP: tegenover het hotel is een supermarkt. deze is erg duur. in cascais zit een jumbo, grote supermarkt die aanzienlijk goedkoper is.

TIP: tegenover het hotel zit een bakkertje met belegde broodjes en veel zoettigheid. Deze is veel lekkerder en goedkoper dan de poolbar in het hotel, zelf kwamen we hier helaas erg laat achter.

TIP: bij het hotel in de kust zitten erg lekkere restaurants, pas in cascais centrum op waar je eet, veel is erg toeristisch en krijg je net magnetron voedsel.

Luc Roos, 6-8-2013

Syntra bezoeken is vrij duur, je moet eerst voor de bus betalen ( rondrit 5 euro per persoon + inkom voor elk kasteel apart, voor een gezin loopt dit al snel op tot meer dan 100 euro. De oude wijken in Lissabon zijn zeer mooi .

Wat ons ook opviel is de behulpzaamheid van de portugezen, als je staat te zoeken naar een bus komen ze je spontaan helpen, correctheid ( oa taxichauffers ) Voor de sportliefhebbers bezoek Benfica stadium ( 10 euro volw + 4 euro kinderen ) ; expo gebied viel tegen.

bridgetvh, 23-5-2013
Rolstoelers: Huur een scootmobiel bij accissibleportugal.com, met een rolstoel over de kleine steentjes van de voetpaden en steile straatjes is niet te doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Cascais Ocean & Conference voor je op een rij gezet:

willy dijkstra, 22-10-2012
Huur wel een auto want het is ver uit het centrum.
mieke, 19-10-2012
De greencard voor het openbaar vervoer naar en in Lissabon, was ideaal. Te koop bij het station in Cascais. Een week met 15 euro gedaan. (2,50 met de trein naar Lissabon) In cascais/naar sintra geldt deze card niet. Vanaf het hotel ging er ook elk uur een pendelbus. Sintra en Belém zijn ook leuk om te bekijken!
lieve, 24-8-2012

Lissabon per trein.

Sintra

Ann&Rob, 20-8-2012

Sintra is zeker een aanrader! Wij vinden dat je zeker 2 dagen nodig hebt om alle paleizen en bezienswaardigheden te zien.

Lissabon is heel goed te doen met de trein en hiervoor heb je ook zeker 2 dagen nodig om alles gezien te hebben. De sightseeïngbus in Lissabon laat je de mooiste plekjes zien (met nederlandstalige uitleg!).

Sellie, 23-5-2012

Tripje naar Obidos en Nazare en zie het echte authentieke Portugal.

++Kijk (vooral in Lissabon) uit voor zakkenrollers en auto-inbrekers. Ze zijn geraffineerd en zoeken hun slachtoffers zorgvuldig uit. Gebeurt het u toch? U kunt alleen aangifte doen bij de toeristenpolitie. Daar wordt u goed geholpen,. Bij andere politiebureaus zijn ze totaal niet geïnteresseerd in uw problemen en verstaan geen Engels.

hermans willy, 23-5-2012

als je een auto huur zie dat je een gps bijhebt die optodate is,wegwijzer naar grote steden is bijna niet te vinden,men rijdt snel verkeerd.

het hotel is gelegen in de residentieel bovenwijk met grote villas en hoge huurappartementen.

men wordt van de kustweg afgeleid om naar het hotel te rijden.1 verkeerde straat nemen en je bent verloren.

wat ons is overkomen en een heel boel andere toeristen.

dikwijls gehoord we waren verloren gereden.

Jos en Riet van Haaren, 29-10-2011
de trein naar Lissabon is goed en rijdt om de 20 min. kost weinig. ook de metro in Lissabon is goed.